Mooi. Je had bijna in elke pauze gevechten. Lopen in het trappenhuis was al helemaal k*t met mensen die naar beneden spuugden of spullen naar beneden gooiden. K*tschool.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:53 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik ging daar samen met m'n hele groep 8 nog kijken. Niemand is erheen gegaan.
Waar je als eerste niet meer met strippenkaart kon.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:56 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Rotterdams accent![]()
Maar helemaal niet alles ligt ver uit elkaar? Zo en zo metro + tram + bus alles
Metro.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:56 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Rotterdams accent![]()
Maar helemaal niet alles ligt ver uit elkaar? Zo en zo metro + tram + bus alles
o ja eng zwarten marokkanen bah snel weg bangquote:Op zondag 19 juni 2011 20:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Metro.
Tram.
Tram 4Alleen maar zwarten en Marokkanen.
quote:Op zondag 19 juni 2011 20:57 schreef Dastan het volgende:
[..]
o ja eng zwarten marokkanen bah snel weg bang
Ik snap dat sowieso nietquote:Op zondag 19 juni 2011 20:57 schreef Dastan het volgende:
[..]
Waar je als eerste niet meer met strippenkaart kon.![]()
Alles aan die stad is gewoon kanker.
OV neukende win vinden.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:58 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik snap dat sowieso nietStrippenkaart is toch fucking kut? OV kaart voor de neukende win
En dat is onwaar.
Nee, ov-chipkaart kost mij meer geld en ik zit vreemd genoeg godverdomme altijd zonder saldoquote:Op zondag 19 juni 2011 20:58 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik snap dat sowieso nietStrippenkaart is toch fucking kut? OV kaart voor de neukende win
En dat is onwaar.
Wij hebben paupers.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zeker, want wij hebben Dommelsch.
Jij kan gewoon niet met de ding omgaan.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
OV neukende win vinden.
Ga toch weg man, ben dat ding 2x verloren en is een keer stuk gegaan.
Lekker op een bak pils in je voortuin zitten en roddelen met de buren. Puur genieten, Helmond.quote:
Sorry maar dan ben je best wel incapabelquote:Op zondag 19 juni 2011 20:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
OV neukende win vinden.
Ga toch weg man, ben dat ding 2x verloren en is een keer stuk gegaan.
De trajecten met de metro zijn volgens mij over het algemeen goedkoper geworden? Iig die ik meestal rij welquote:Op zondag 19 juni 2011 20:58 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, ov-chipkaart kost mij meer geld en ik zit vreemd genoeg godverdomme altijd zonder saldo
Ja toch.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:59 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Rotterdam Blaak is trouwens wel echt een geniaal station geworden, mooi gedaan is dat.
Dan denk ik dat ik begrijp waarom die school een slechte naam had.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mooi. Je had bijna in elke pauze gevechten. Lopen in het trappenhuis was al helemaal k*t met mensen die naar beneden spuugden of spullen naar beneden gooiden. K*tschool.
Die trap van de metro naar het station heeft 20 miljoen euro gekostquote:Op zondag 19 juni 2011 20:59 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Rotterdam Blaak is trouwens wel echt een geniaal station geworden, mooi gedaan is dat.
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lekker op een bak pils in je voortuin zitten en roddelen met de buren. Puur genieten, Helmond.
wtf?quote:Op zondag 19 juni 2011 20:59 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Die trap van de metro naar het station heeft 20 miljoen euro gekost
Als ik met de bus naar mijn werk rijd betaal ik 6 euro retour met die chipkaart. Met een strippenkaart betaal ik nog geen 4 euro retour.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:59 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Sorry maar dan ben je best wel incapabel![]()
[..]
De trajecten met de metro zijn volgens mij over het algemeen goedkoper geworden? Iig die ik meestal rij wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |