Ik ga niet naar Tilburg om van de omgeving te genieten.quote:
+ achteraf havo makkelijk halen...quote:Op zondag 19 juni 2011 20:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
vmbo-k
vmbo überhaupt
Misplaatst worden omdat mensen weinig vertrouwen in je hebben.
Heel triest allemaal.
Ik ging daar samen met m'n hele groep 8 nog kijken. Niemand is erheen gegaan.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik zat op het vmbo-k... VR2 weet wel wat voor k*tschool dat is.
Agglomeratie Rotterdam danquote:Op zondag 19 juni 2011 20:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je was er paar weken geleden nog.
[..]
Ik woon niet in Rotterdam.
Nee, dat zou ik ook niet aanraden nee.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ga niet naar Tilburg om van de omgeving te genieten.
quote:Op zondag 19 juni 2011 20:54 schreef Snuf. het volgende:
Niks ten nadele van andere steden maar Rotterdam is het tofst
Rotterdam is inderdaadquote:Op zondag 19 juni 2011 20:53 schreef Dastan het volgende:
[..]
Klopt, en toen werd het weeral bevestigd.
Oké, eensch, maar ik heb er niet voor gekozen.quote:
Als ik voor de stad ging was ik wel naar Maastricht gegaan. Bovendien, ik woon dicht bij Eindhoven, ik ben gewend aan lelijke steden.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:54 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, dat zou ik ook niet aanraden nee.
quote:Op zondag 19 juni 2011 20:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Rotterdam is wel geinig, ik ga dan altijd blanke mensen tellen. Heb meestal aan één hand genoeg.
Onwaarquote:Op zondag 19 juni 2011 20:55 schreef Dastan het volgende:
Rotterdam is echt wat je ervan verwacht. Een plat gebombardeerde stad die om te braken zo lelijk is.
Maastricht.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als ik voor de stad ging was ik wel naar Maastricht gegaan. Bovendien, ik woon dicht bij Eindhoven, ik ben gewend aan lelijke steden.
Mijn school staat al meer dan 100 jaar overeind. Dus niet zo snel oordelen.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:55 schreef Dastan het volgende:
Rotterdam is echt wat je ervan verwacht. Een plat gebombardeerde stad die om te braken zo lelijk is.
Zoek anders een jeugdherberg? Of een F1-hotel of zo, is ook goedkoop. Waar ga je heen?quote:Op zondag 19 juni 2011 20:55 schreef Gitaarmat het volgende:
Weet er iemand of er ook hotels te boeken zijn voor minder dan 40eu pp.
Dommelen.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Maastricht.
Oke, je hebt gelijk, Eindhoven is lelijk. Maar waar woon je dan?
Als je dat wil zeggen.
Nee. En alles ligt ook echt ver van elkaar en alles is gewoon zo lelijk. Overal tokkies ook.quote:
http://www.hotelspecials.(...)_duiven_arnhem_.htmlquote:Op zondag 19 juni 2011 20:55 schreef Gitaarmat het volgende:
Weet er iemand of er ook hotels te boeken zijn voor minder dan 40eu pp.
Rotterdams accentquote:Op zondag 19 juni 2011 20:56 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee. En alles ligt ook echt ver van elkaar en alles is gewoon zo lelijk. Overal tokkies ook.En dan dat kutaccentje. Walgelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |