Er zijn genoeg mensen die het vmbo moeilijk vinden. Ik zat in de brugklas in de klas met mensen die zelfs het vmbo-k moeilijk vonden...quote:
Tilburg is poep.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bier drinken, voornamelijk.
Misschien beetje rechten tussendoor.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bier drinken, voornamelijk.
Tering, wat een zielige brugklasjeugd heb jij dan gehad.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die het vmbo moeilijk vinden. Ik zat in de brugklas in de klas met mensen die zelfs het vmbo-k moeilijk vonden...
Dat doet mijn ex.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Misschien beetje rechten tussendoor.
Geen aanwezigheidsplicht.quote:
Erasmus Universiteit Rotterdamquote:
Aight.quote:
Aha.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:52 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Erasmus Universiteit Rotterdam
[..]
Aight.
Ik weet het. Ik zat op het vmbo-k... VR2 weet wel wat voor k*tschool dat is.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tering, wat een zielige brugklasjeugd heb jij dan gehad.
Maar misschien dat ik na het eerste jaar toch maar besluit dat het gewone economie wordt, kun je wel meer mee in het buitenland enzulks allesquote:Op zondag 19 juni 2011 20:52 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Erasmus Universiteit Rotterdam
[..]
Aight.
Paar vrienden gaan daar studeren.quote:
vmbo-kquote:Op zondag 19 juni 2011 20:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik zat op het vmbo-k... VR2 weet wel wat voor k*tschool dat is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |