Dit.quote:
Wij hadden chille leraren op Havo en meestal geen op vmbo..quote:Op zondag 19 juni 2011 20:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mijn tweede en laatste jaar. Het was net het vmbo, maar dan met slechte leraren.
Precies en daarom mag ze niet tussen de exa-dogs.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:48 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Dit.
Denken dat Vrouwe Justitia het zich kan permitteren om alcohol te drinken
Je hebt nog een lange weg te gaan...
Ach.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:49 schreef Snuf. het volgende:
Zuipen is pas kansloos als je het in je eentje doet
Gelukkig was het vmbo makkelijk.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:48 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Wij hadden chille leraren op Havo en meestal geen op vmbo..
verkapte-kijk-mn-moeder-een-apple-hebben-postquote:Op zondag 19 juni 2011 20:49 schreef Snuf. het volgende:
Mijn moeder vraagt: Hee als ik aan het downloaden ben op mijn macbook en ik doe hem dicht, gaat ie dan door?_!
Behoorlijk ja.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:50 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
verkapte-kijk-mn-moeder-een-apple-hebben-post!
Verkapte mijn moeder blijft irritante kutvragen over haar laptop stellen postquote:Op zondag 19 juni 2011 20:50 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
verkapte-kijk-mn-moeder-een-apple-hebben-post!
ik zou het ook echt niet weten bij een macbook (quote:Op zondag 19 juni 2011 20:49 schreef Snuf. het volgende:
Mijn moeder vraagt: Hee als ik aan het downloaden ben op mijn macbook en ik doe hem dicht, gaat ie dan door?_!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |