Impliceren dat Rotterdam een grafstad is, terwijl het 100x beter is geregeld dan in jouw woonplaats.quote:
Laatst was ik in Limburg!quote:Op zondag 19 juni 2011 21:03 schreef Snuf. het volgende:
[..]
In Helmond misschien![]()
Zo en zo heel af en toe werkt het niet in de bus en dan gratis reizen
Nee, gewoon een OV kaart hebben én een anonieme OV kaart.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:03 schreef Snuf. het volgende:
Neem dan gewoon een OV kaart die standaard oplaad, of zorg dat er genoeg saldo op staat, of neem er 1 die direct van je rekening afschrijft
DAT WEET IK TOCH NIET. HET IS ALSNOG HANDIG OM ZO'N PLASTIC PASJE BIJ JE TE HEBBEN VOOR NOODGEVALLEN.quote:
Dit. Mijndes pleurt er automatisch geld op als ie <10 euro komt volgens mij.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:03 schreef Snuf. het volgende:
Neem dan gewoon een OV kaart die standaard oplaad, of zorg dat er genoeg saldo op staat, of neem er 1 die direct van je rekening afschrijft
Nou ja, ik vind fietsen zelf altijd wel fijn, ook als het regent. Altijd feestjes of chillen in andere dorpen, dus ik doe het ook heel vaak...quote:Op zondag 19 juni 2011 21:01 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, nu fiets ik ja. Maar weet je hoe erg het is om 's ochtends vroeg een half uur te moeten fietsen?Helemaal als het regent.
Onzin, in mijn stad is het prima geregeld. Je kunt daar nog gewoon met strippenkaart en wij hebben veel treinstations en heel veel bussen.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat Rotterdam een grafstad is, terwijl het 100x beter is geregeld dan in jouw woonplaats.
Utrechtquote:Op zondag 19 juni 2011 21:03 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb studenten ov, dus ik reis sowieso gratis. Maar in Utrecht werkt die shit in de bussen amper.
Zwolle.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit. Mijndes pleurt er automatisch geld op als ie <10 euro komt volgens mij.
Dat durf ik niet hoor. Straks vergeet ik een paar keer uit te checken en wordt mijn rekening leeggehaald.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:03 schreef Snuf. het volgende:
Zo moeilijk is Utrecht niet hoor.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:04 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Utrecht
Ik woon er 25 KM vandaan en een aantal weken terug was ik er voor het eerst in de binnenstad, gelijk verdwaald. Ik kom alleen wel eens op Centraal als ik met de trein ga of in Tivoli als ik naar een concert ga
DAT HAD IK OOKquote:Op zondag 19 juni 2011 21:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
DAT WEET IK TOCH NIET. HET IS ALSNOG HANDIG OM ZO'N PLASTIC PASJE BIJ JE TE HEBBEN VOOR NOODGEVALLEN.
En waarom heel veel treinstations? Omdat jullie driehonderdduizend woonwijken hebben.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:04 schreef Dastan het volgende:
[..]
Onzin, in mijn stad is het prima geregeld. Je kunt daar nog gewoon met strippenkaart en wij hebben veel treinstations en heel veel bussen.
Welke stad is dat danquote:Op zondag 19 juni 2011 21:04 schreef Dastan het volgende:
[..]
Onzin, in mijn stad is het prima geregeld. Je kunt daar nog gewoon met strippenkaart en wij hebben veel treinstations en heel veel bussen.
Nee. Wij zijn gewoon een van de grootste steden van Nederland.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
En waarom heel veel treinstations? Omdat jullie driehonderdduizend woonwijken hebben.
Ik lach je uit. Sorry.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:05 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee. Wij zijn gewoon een van de grootste steden van Nederland.
Niet iedere stad heeft een metro nodig.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:05 schreef Snuf. het volgende:
Steden zonder metro mogen zich per definitie geen stad noemen
Echt wel.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Niet iedere stad heeft een metro nodig.
Groningen krijgt zelfs een kabelbaan heb ik gehoord.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:05 schreef Snuf. het volgende:
Steden zonder metro mogen zich per definitie geen stad noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |