abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98379699
Ik heb een tijdje terug een nieuwbouw huis gekocht, deze is nu bijna klaar en op 6 juli is de oplevering.

Nu probeer ik via eneco.nl de stadsverwarming aan te vragen / van de bouwer naar mij te verhuizen. Dit lukt niet helemaal, voornamelijk omdat ik die functie op de site niet zie..

Ligt dit aan mij of is er hier iemand die het wel gelukt is?
  zondag 19 juni 2011 @ 22:22:12 #2
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_98390323
dat kan pas bij oplevering, of kort daarvoor. Je krijgt een inlogcode voor aansluitingen.nl en daar kan je dan alles regelen.
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_98396686
De brief voor de oplevering heb ik al gekregen (2 weken), daarin staat via eneco.nl, aansluitingen.nl is voor zover ik heb kunnen zien voor echt nieuwe aansluitingen, dit is er één die er als is maar nu nog op naam van de bouwer.

Maar wilde het vandaag het liefst geregeld hebben nu morgen maar even naar ze bellen dan.
pi_98408749
Dit kan inderdaad niet via de site. Dat kunnen ze geloof ik alleen telefonisch regelen.
pi_98412533
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 00:34 schreef Ralphmeister het volgende:
De brief voor de oplevering heb ik al gekregen (2 weken), daarin staat via eneco.nl, aansluitingen.nl is voor zover ik heb kunnen zien voor echt nieuwe aansluitingen, dit is er één die er als is maar nu nog op naam van de bouwer.

Maar wilde het vandaag het liefst geregeld hebben nu morgen maar even naar ze bellen dan.
Meestal wordt dit geregeld met de oplevering, eerst een rondje voor het controleren van je nieuwe huis, kijken of alles gemaakt is volgens afspraak en van voldoende kwaliteit (vergeet de meterstanden niet). Daarna even zitten met de verkopende partij om oplever-rapporten te tekenen en het gas/water/licht/stadverwarming over te schrijven op de naam van de koper.
I believe in God, only I spell it Nature. "Frank Lloyd Wright"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')