Geen bier natuurlijk. Whiskyquote:
ik weet niet wat je in de soep doet, maar van courgette soep kilo's aankomen?quote:Op zondag 19 juni 2011 19:09 schreef AnneX het volgende:
[..]
Kilo's FFT kilo's...![]()
Bij de buren de Slankies noemen ze het een balansdag.
En ik doe slechts een poging daartoe.
Heb je met zoveel afleveringen nou niet gewoon een overkill als je dat achter elkaar kijktquote:Op zondag 19 juni 2011 20:00 schreef borisz het volgende:
Hier jassen we maar even masterchef Aussie er doorheen.
S3e18. Er zijn er al 41 afleveringen uitgezonden dit seizoen, dus we kunnen nog even voort
Hangt van de aflevering af. We kijken er meestal 2 per dag. Er zijn afleveringen van een half uur, uur en anderhalf uur.(Reclame even meegenomen, dus van een uur blijft 45min over). Hangt af van type uitzending. Meestal kijken we twee afleveringen achter elkaar, dan is het meestal ook wel welletjes.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heb je met zoveel afleveringen nou niet gewoon een overkill als je dat achter elkaar kijktDat had ik met 24 al
quote:
quote:
maar courgettesoep... klinkt als iets waar je juist van afslanktquote:Op zondag 19 juni 2011 19:09 schreef AnneX het volgende:
[..]
Kilo's FFT kilo's...![]()
Bij de buren de Slankies noemen ze het een balansdag.
En ik doe slechts een poging daartoe.
quote:deze gast is in zijn eentje even goed als de hele josti band!!
1 dag idd.... 16 juli is zeker ook wel zomervakantie of niet?quote:
Ik was blij dat ik er langer dan een dag wasquote:Op zondag 19 juni 2011 20:59 schreef FutureFairytale het volgende:
deal van groupon nog steeds aan het twijfelen... of ik deze moet nemen.
een dag disney parijs met touringcar op 16 juli, 4u 's nachts vertrekken..10u aankomst.
dan gratis entree tot een park naar keuze en om 19u weer in de bus terug. voor ¤ 69,- maar incl. ontbijt in de bus.
ik ga dan wel alleen dus twijfel even
ok dan doe ik het nietquote:Op zondag 19 juni 2011 21:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik was blij dat ik er langer dan een dag was. Kan je tenminste rustig alle attracties doen
.
disney zelf heb je aan 2 nachten wel genoeg denk ik. en vanaf davy heb je een gratis busje toch naar disney? eigenlijk wil ik nog een keer terug naar Florida om het Harry Potter park te zienquote:Op zondag 19 juni 2011 21:09 schreef borisz het volgende:
Ik was er uiteindelijk vier(of 5) dagen in 2007. Als je door zo'n park moet haasten in 1 dag... Kan maar lijkt mij niets. We zaten op de Davy Crockett Range, dat ligt op 5km van Disneyland. Simpel huisje maar het was wel prettig, niet in de drukke omgeving van het park maar er wel vlak bij. En omdat je er een aantal dagen bent kan je lekker plannen en ook even naar de andere dingen in de omgeving. Zit een groot winkelcentrum naast en ook nog een soort van Batavia Stad.
Je voelt niet de haast van die, die, die en die attractie op die ene dag. Lekker rustig door de parken heen..
Good for you Pee, tussen al je bezigheden in!quote:Op zondag 19 juni 2011 21:10 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Serie klaarTotaal zinloze besteding van een vrije zondag. Maar wel heerlijk
Ja we waren ook nooit het hele dag in het park.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
disney zelf heb je aan 2 nachten wel genoeg denk ik. en vanaf davy heb je een gratis busje toch naar disney? eigenlijk wil ik nog een keer terug naar Florida om het Harry Potter park te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |