Best knapquote:Op maandag 20 juni 2011 19:41 schreef Isabeau het volgende:
Eindelijk is Dreamhack afgelopen (zeg maar wereldkampioenschap gamen)
En eindelijk een niet-Koreaan die wint(Canadese jongen dit keer).
Kan ik weer normaal contact krijgen met Ross zonder dat hij gamewedstrijden bekijkt alsof het voetbalwedstrijden zijn. Ik heb voorgesteld dat hij dat maar moet gaan doen als bron van inkomen
Ross heeft gisteravond zelfs de héle raid van Paragon (beste guild ter wereld deed een live raid voor Dreamhack) zitten kijkenquote:Op maandag 20 juni 2011 19:56 schreef Anthraxx het volgende:
Best knap. Ik kan daar echt niet naar kijken om een 1 of andere reden. Ik kon vroeger ook nooit meekijken met gamende mensen
Goed goed, met jou ook dus.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:53 schreef Aure het volgende:
Ik kom even ontspanning zoeken hier... Ben stik zenuwachtig voor m'n beoordeling morgen, maar ik heb voor de verandering wel alles af.. Dus geen nachtjes doorhalen deze keer
'Vroeger' vond ik mensen van de kunstacademie altijd een beetje aanstellerig als ze weer eens zaten te zeuren hoe druk ze t wel niet hadden.. Nou, NU begrijp ik pas goed dat het echt megadruk kan zijn.. Heb het nog nooit zo druk gehad met school als afgelopen jaar, zal wel iets met karma te maken hebben![]()
Hoe gaat het verder met iedereen hier?
Mooi zo! Ik las laatst iets over een huisje toen ik even snel kwam spieken, gefeliciteerd! Waar gaan jullie wonen?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:05 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Goed goed, met jou ook dus.Lekker druk bij ons in het Rotterdamse. Mijn buurmeisje doet ook academie volgen op de WDK en zit volgens mij een of 2 klasjes bij jou in de buurt. Die klaagde ook al dat ze het zo druk had.
Ja, klopt! We hebben een nieuw huis.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:13 schreef Aure het volgende:
Mooi zo! Ik las laatst iets over een huisje toen ik even snel kwam spieken, gefeliciteerd! Waar gaan jullie wonen?
Weet je toevallig welke opleiding je buurmeisje doet? Iedereen heeft het inderdaad druk nu haha, gelukkig duurt het nog maar een weekje.. Al zijn m'n huisgenoten allebei nu al helemaal klaar.. Het is oneerlijk
Ahh wat een superlocatie!! Een vriend van me woont ook in die straatquote:Op maandag 20 juni 2011 21:34 schreef kaasplankje het volgende:
http://maps.google.nl/map(...)p=12,248.68,,0,20.32 of beter nog: hier dus
Het balkonnetje op de 1e etage met die bloemekes en die vrouw.![]()
Laat Steer het niet horenquote:Op maandag 20 juni 2011 21:34 schreef LieLie het volgende:
20 minuten met m'n vader zitten te keuvelen aan de telefoon
Lijkt me echt een supertoffe plek om te wonen. Lekker rustig ook, geen doorgaande weg. Er wonen veel schipperfamilies nog van oudsher langs de kade. Als het er stormt waai je uit je broekie, dat wel.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:37 schreef Aure het volgende:
Ahh wat een superlocatie!! Een vriend van me woont ook in die straatIk zou er ook wel willen wonen, lekker dicht bij de academie haha
Haha das waarquote:Op maandag 20 juni 2011 21:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Lijkt me echt een supertoffe plek om te wonen. Lekker rustig ook, geen doorgaande weg. Er wonen veel schipperfamilies nog van oudsher langs de kade. Als het er stormt waai je uit je broekie, dat wel.
Mijne ook ff hebben?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:34 schreef LieLie het volgende:
20 minuten met m'n vader zitten te keuvelen aan de telefoon
Dat vind ik ookquote:Op maandag 20 juni 2011 21:43 schreef Aure het volgende:
Haha das waarmaar het is inderdaad heel rustig en gewoon heel erg mooi! Ik vind het echt een van de mooiste locaties om te wonen (in rotterdam).
wel goed voor je porienquote:Op maandag 20 juni 2011 19:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heel veel eetgenot!
Ik heb linzensoep gemaakt, maar die ene rode peper was toch echt te veel. Zweet zweet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |