abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98377691
Nog paar maanden geleden wou ik mbrt studeren. En daar had ik me ook voor aangemeld. Mijn tweede keus was biologie en medisch laboratoriumonderzoek in Breda aan Avans hogeschool. Nu is mijn 2e keuze mijn 1ste keuze geworden en dat staat nu vast.

Zijn er mensen die deze opleiding volgen of kennen? En is Breda nog ene leuke stad om te wonen? Is het makkelijk om een kamer te vinden?

Ik had namelijk altijd gedacht dat ik in Groningen of Utrecht zou studeren. Nu moet ik dus wennen aan het idee dat dat nu Breda is.
pi_98377742
Jep. Ik volg die opleiding. Ook in Breda. Ik heb alleen wel de major Forensisch Laboratorium Onderzoek-variant.
Who motivates the motivator?
pi_98377867
Maar om antwoord te geven op je vragen. Breda is een hele leuke stad om in te wonen, tenminste dat is mijn ervaring. Verder kun je je gratis inschrijven bij http://www.klikvoorkamers.nl/. Zo heb ik ook mijn kamer geregeld. Het zal wel een beetje vervelend worden, aangezien je nog geen enkele inschrijfduur hebt opgebouwd. Maar het is wel het proberen waard.
pi_98377925
ok thanx!
pi_98378019
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 17:54 schreef be-strong het volgende:
ok thanx!
Als je nog hulp nodig hebt, pm/dm me maar. :)
pi_98379961
Avans is ook een leuke hogeschool! (heb er een minor gedaan, beviel me erg goed!)
Mooi gebouw ook!
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_98380018
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 18:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Avans is ook een leuke hogeschool! (heb er een minor gedaan, beviel me erg goed!)
Mooi gebouw ook!
De opleiding die TS bedoelt, wordt in het oude gebouw gegeven. Dus die vlieger gaat niet op ;).
pi_98380307
quote:
99s.gif Op zondag 19 juni 2011 19:00 schreef Spouwerranger het volgende:

[..]

De opleiding die TS bedoelt, wordt in het oude gebouw gegeven. Dus die vlieger gaat niet op ;).
Ha dat is jammer! Van dat gebouw heb ik gehoord dat het echt spuuglelijk en oud is :X
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_98381014
Klopt, het oude gebouw is lelijk. Het paradepaardje staat uiteraard langs de doorgaande weg.

Over Breda: leuk, gezellig. Daar zul je een prima tijd beleven. Uitgaan is er prima, voorzieningen zijn er voldoende. Mooie en groene stad ook!
pi_98382488
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 19:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Ha dat is jammer! Van dat gebouw heb ik gehoord dat het echt spuuglelijk en oud is :X
Het is inderdaad oud en lelijk. Functioneel werkt alles nog prima. Geluk bij een ongeluk voor TS. Het gedeelte waar zij de meeste tijd doorbrengt, is onlangs verbouwd. Vooral de laboratoria hebben een compleet overhaul gehad, de onderste verdieping tenminste, :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')