Een wereld zonder geldquote:Op zondag 19 juni 2011 18:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Want dan heb je niet hen die te laat bij de verdeeltrog aankomen.
Distributieproblemen los je op door geld af te schaffen en er bestaan geen verschillen tussen wereldburgers
Kutwereld man. Hoe worden dingen nog meetbaar?quote:
Kudos. Maar geschiedenis is toch juist leukquote:Op zondag 19 juni 2011 18:36 schreef Friek_ het volgende:
Godzijdank, een 7 voor mijn laatste geschiedenisvak.
Then we start measuring by size.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kutwereld man. Hoe worden dingen nog meetbaar?
Te zien aan de mate waarin PvdA'ers harken best een sterke. Alleen op bepaalde punten schieten ze er opeens doorheen. Vandaar dat er zoveel linksen in de zorg werken.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb de politieke term van ruggengraat nooit zo gesnapt. Hoeveel ruggengraat heb je nodig om andermans geld te verdelen?
Waarover ging de stof?quote:Op zondag 19 juni 2011 18:36 schreef Friek_ het volgende:
Godzijdank, een 7 voor mijn laatste geschiedenisvak.
HA! Still winning, different aspectquote:
Gaat nooit gebeuren. De aard van het beestje plus uitvreters die het systeem zullen misbruiken.quote:
Heel verhaal. Ga anders dat topic maar doorbladeren.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kutwereld man. Hoe worden dingen nog meetbaar?
Geen piemelpraat VS.quote:
Star Trek is geweldig.quote:
Waarlijk, in een wereld zonder geld zou de Trabant theoretisch gezien meer waard kunnen zijn m.b.t. het immateriële aspect.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:37 schreef GSbrder het volgende:
Ik ga Trabanten inwisselen voor Rolls Royces in een wereld zonder geld
Trabant --> Rolls.quote:
Ts. Ik weerleg nog eens praktische bezwaren tegen mijn principes hier.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heel verhaal. Ga anders dat topic maar doorbladeren.
Oeh, welke?quote:Op zondag 19 juni 2011 18:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Trabant --> Rolls.
Ooh, en heb je advies opgevolgd en een klokje gehaald.
quote:
quote:
Ah, daar had ik ook al naar zitten kijken, vond hem erg nice.quote:
Bevalt goed, had er eerlijk gezegd nooit bij stilgestaan tot jij me er een keer op wees.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ah, daar had ik ook al naar zitten kijken, vond hem erg nice.
Oke. Maar toch gaan we planeten koloniseren.quote:
Nu geen zin in.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ts. Ik weerleg nog eens praktische bezwaren tegen mijn principes hier.
Je maakt je er wel heel eenvoudig vanaf
Goeie koop. Seal of approval.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bevalt goed, had er eerlijk gezegd nooit bij stilgestaan tot jij me er een keer op wees.
Snap ik, het distributieprobleem is namelijk niet op te lossen in het Venus Project.quote:
Ooit.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke. Maar toch gaan we planeten koloniseren.
Merci.quote:
Als de Americanos in Revelation Spacequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |