Dat topic bestaat volgens mij niet meer.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
e-mail sturen naar nogwattes@fok.nl. moet je even in het ban-topic kijken/
Zeg ik dat dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:29 schreef IntercityAPT2 het volgende:
[..]
Hoort Çiyayê Agirî nou ook opeens bij Azerbaycan?Over trollpogingen gesproken
Wees niet bedrogen. Het is allemaal Assyrische propagandaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Deze man schijnt ook Turks te zijn volgens sommige
Is hij Turkmeens? Zo ja, dan is hij inderdaad een Turk.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Deze man schijnt ook Turks te zijn volgens sommige
o okquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:37 schreef Landysh het volgende:
[..]
Is hij Turkmeens? Zo ja, dan is hij inderdaad een Turk.
Dat is allemaal Assyrische propaganda, bedoeld om nog meer mensen tegen Koerden te keren. De Turkmenen van Zuid-Koerdistan hoeven in een mensenrechtelijk-waarborgende staat als de KRG namelijk niets van pan-Turkisme te wetenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:37 schreef Landysh het volgende:
[..]
Is hij Turkmeens? Zo ja, dan is hij inderdaad een Turk.
Klopt !quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:40 schreef Landysh het volgende:
Ja dus.
http://www.haba2001.com/Fotogaleri.html
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:40 schreef IntercityAPT2 het volgende:
[..]
Dat is allemaal Assyrische propaganda, bedoeld om nog meer mensen tegen Koerden te keren. De Turkmenen van Zuid-Koerdistan hoeven in een mensenrechtelijk-waarborgende staat als de KRG namelijk niets van pan-Turkisme te weten
Wat is Assyrische propaganda? Dat Haba Turkmeens is? Dat hij identificeerde als Turkmeen? Dat zijn moedertaal Turkmeens was? Neem eens een stap terug en kijk naar wat je mede Koerd hier allemaal heeft zitten neerkalken over Turkmenen. Over dat ze Koerdisch zouden zijn en wat nog meer. Ik heb Assyriers nog nooit zulks onzin horen blaten, maar vanuit de Koerdische hoek hoor ik regelmatig dit soort uitspraken. Als er propaganda heerst, dan is het wel Koerdische propaganda. Verder zijn Turkmenen gewoon Turken, niks meer, niks minder. Zij hebben net zo veel te maken met Turkmenistan als de Turken van Turkije.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:40 schreef IntercityAPT2 het volgende:
[..]
Dat is allemaal Assyrische propaganda, bedoeld om nog meer mensen tegen Koerden te keren. De Turkmenen van Zuid-Koerdistan hoeven in een mensenrechtelijk-waarborgende staat als de KRG namelijk niets van pan-Turkisme te weten
Nee, ik kende hem niet. Ken jij alle Koerdische artiesten uit Turkije? Een voor een?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:47 schreef Che_ het volgende:
even een vraagje.. kende jij Haba al of hoor je nu voor het eerst van hem?
Lees anders even zijn biografie (http://www.haba2001.com/Biografi.html)quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:48 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, ik kende hem niet. Ken jij alle Koerdische artiesten uit Turkije? Een voor een?
Thanks, maar eerst dexter nog afkijken!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:36 schreef wikwakka2 het volgende:
Ayça: als je een leuke serie wilt kijken moet je 30 Rock downloaden.
En van Manchester Orchestra "Mean Everything to Nothing". Mijn last.fm-berichtje negeren.
Vreemd, gezien jullie 'Turkmeense' land niet alleen door Koerden wordt toegeëigend, maar ook door dat pseudo-inheemse zeurvolkquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:45 schreef Landysh het volgende:
[..]
[quote]Ik heb Assyriers nog nooit zulks onzin horen blaten,
Turkmenen zijn vooralsnog onbedorven door pan-Turkisme, dus van hen zul je inderdaad waarschijnlijk de waarheid horen.quote:Ik ken Turken uit Iraq persoonlijk en ik geloof eerder wat zij zeggen dan een paar Koerden die de Turkmenen claimen als Koerden.
Het kan mij werkelijk waar niks schelen wat Assyriers zeggen over Turkmenen. Ik ken een paar Assyriers van een ander forum maar hen heb ik nog nooit horen zeggen dat Turkmenen Koerdisch of Assyrisch zouden zijn. Koerden daarentegen hoor ik regelmatig propaganda verspreiden - zie Che. Verder heb ik nooit gezegd dat Iraq of Noord-Iraq perse Turkmeens is. Het gaat mij puur om de etnische nationaliteit van de Turkmenen. De Turkmenen mogen Noord-Iraq claimen, net zoals de Assyriers en Turkmenen dat mogen. Maar land claimen is niet hetzelfde als een identiteit van een volk ontkennen of hen proberen te assimileren.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:52 schreef IntercityAPT2 het volgende:
Vreemd, gezien jullie 'Turkmeense' land niet alleen door Koerden wordt toegeëigend, maar ook door dat pseudo-inheemse zeurvolk![]()
Grappig dat de waarheid van de Turkmenen zelf heel anders is dan de Koerdische waarheid over Turkmenen. Nogmaals, Turkmenen zijn gewoon Turken, niks meer, niks minder. Dat ze toevallig buiten de grenzen van Turkije leven maakt ze niet meteen niet-Turks. Dat hen de naam 'Turkmen' is opgelegd door de Arabieren verandert niks aan hun etnische nationaliteit. Een Turkmeen die zichzelf distantieert van Turkije is als een Koerd die zich distantieert van Noord-Iraq/Koerdistan.quote:Turkmenen zijn vooralsnog onbedorven door pan-Turkisme, dus van hun zul je inderdaad waarschijnlijk de waarheid horen.
welkum bekquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:54 schreef AlfredJodocus het volgende:
Hallo ik ben IHVK en ik heb mijn P gehaald dus ik kom terug.
Ik hoorde er was fittie hier?
Ik heb je ook niet gemist.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spetterpieterpater
Hij zingt over het Turkmeense volk, hij zingt in het Turks en overal op Turkmeense sites staat dat hij Turkmeens is. Wat kan zo'n persoon anders zijn? Dat jij hem langer kende of dat hij uit hetzelfde land komt als jij betekent niet dat jij hem even een identiteit kunt opleggen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
Aha maar wel gelijk bepalen wat zijn afkomst is. Je zal wel gelijk hebben
Ik heb een hekel aan nationalisten..al eerder gezegd. Niks tegen Turken. Jij denkt steeds in rassen/groepen vandaar je interesse in die onderwerpen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:58 schreef Landysh het volgende:
[..]
Het kan mij werkelijk waar niks schelen wat Assyriers zeggen over Turkmenen. Ik ken een paar Assyriers van een ander forum maar hen heb ik nog nooit horen zeggen dat Turkmenen Koerdisch of Assyrisch zouden zijn. Koerden daarentegen hoor ik regelmatig propaganda verspreiden - zie Che.
Ik heb ook een hekel aan extreme nationalisten en racisten. Maar jij hebt niet door dat wat jij aan het doen bent ook gewoon racisme is. Jij bent de identiteit van een compleet volk aan het ontkennen. Een Koerd zou beter moeten weten. Hoe zou jij het vinden als ik even overal zou neerkalken dat Koerden uit Turkije Bergturken zijn? Belachelijk, niet?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan nationalisten..al eerder gezegd. Niks tegen Turken. Jij denkt steeds in rassen/groepen vandaar je interesse in die onderwerpen.
Succes nog!
Turkmenen zijn ook niet hun doelwit. Etnische corruptie passen zij vanuit hun nationalistische behoeven alleen op ons toe. Dat was tevens ook de kern van deze discussie. Waarom wijk je daarvan af?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:58 schreef Landysh het volgende:
[..]
Het kan mij werkelijk waar niks schelen wat Assyriers zeggen over Turkmenen. Ik ken een paar Assyriers van een ander forum maar hen heb ik nog nooit horen zeggen dat Turkmenen Koerdisch of Assyrisch zouden zijn.
Heb ik de Turkmeense identiteit ergens ontkend? Je wijkt af van het discussieonderwerp.quote:Grappig dat de waarheid van de Turkmenen zelf heel anders is dan de Koerdische waarheid over Turkmenen. Nogmaals, Turkmenen zijn gewoon Turken, niks meer, niks minder. Dat ze toevallig buiten de grenzen van Turkije leven maakt ze niet meteen niet-Turks. Dat hen de naam 'Turkmen' is opgelegd door de Arabieren verandert niks aan hun etnische nationaliteit. Een Turkmeen die zichzelf distantieert van Turkije is als een Koerd die zich distantieert van Noord-Iraq/Koerdistan.
ik dacht dat jij er een wasquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:05 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik heb ook een hekel aan extreme nationalisten
Er bestaat maar één ras en dat is het menselijke ras. Die bestaat weer uit verschillende volkeren.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:05 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik heb ook een hekel aan extreme nationalisten en racisten. Maar jij hebt niet door dat wat jij aan het doen bent ook gewoon racisme is. Jij bent de identiteit van een compleet volk aan het ontkennen. Een Koerd zou beter moeten weten. Hoe zou jij het vinden als ik even overal zou neerkalken dat Koerden uit Turkije Bergturken zijn? Belachelijk, niet?
Jeeeejjjjquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:54 schreef AlfredJodocus het volgende:
Hallo ik ben IHVK en ik heb mijn P gehaald dus ik kom terug.
Ik hoorde er was fittie hier?
hyvesquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:01 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hij zingt over het Turkmeense volk, hij zingt in het Turks en overal op Turkmeense sites staat dat hij Turkmeens is. Wat kan zo'n persoon anders zijn? Dat jij hem langer kende of dat hij uit hetzelfde land komt als jij betekent niet dat jij hem even een identiteit kunt opleggen.
http://babagurgur.hyves.nl/
Hier heb je Nederlandse Turkmenen uit Iraq voor jou. Vraag hen anders eens wie Haba was. De oprichter van deze Hyves is een bekende van mij trouwens.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |