Nee.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:27 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Weet ik veel, metal is toch alleen gitaren?
Je vergeet het belangrijkste..quote:Op zondag 19 juni 2011 14:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee.
Dubbele bass
Een schreeuwert
Gitaren
Basgitaar
Hard gaan
En een blokfluitquote:Op zondag 19 juni 2011 14:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nee.
Dubbele bass
Een schreeuwert
Gitaren
Basgitaar
Hard gaan
En groupiesquote:Op zondag 19 juni 2011 14:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je vergeet het belangrijkste..
BIER!
Van die jonge tienersletjesquote:
Justin..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-06-2011 15:30:55 ]
yoyoquote:Op zondag 19 juni 2011 17:00 schreef haakon het volgende:
Moooin! Live vanuit Turkije, best mooi weer: 37 graden...Gratis bier omdat All-in enzo. Dus wa mooi hier! Tot volgend week!
Sloaperdquote:
kijk aanquote:
Hallo!quote:
ik lag d'r ook pas om 7 uur inquote:
Album: Live...In The Raw (Remastered)quote:
Hoi!quote:Op maandag 20 juni 2011 08:36 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
Hele weekend Prison Break gekeken, wat een serie
quote:Op zondag 19 juni 2011 22:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Vlagen gekeken van The shawshank redemption maar ook na 8 x ofzo blijft hij zo verschrikkelijk goed![]()
quote:
laatst op dvd gezien, niet voor niks op #1 van de IMDB Top 250quote:
welk seizoen?quote:Op maandag 20 juni 2011 08:36 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
Hele weekend Prison Break gekeken, wat een serie
Ik was eerst ook sceptisch, maar damn, echt gaafquote:
nu net klaar met seizoen 1 ofwat?quote:Op maandag 20 juni 2011 08:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was eerst ook sceptisch, maar damn, echt gaafBegonnen bij seizoen 1, spannend
Ik wil het altijd nog een keer downloaden en kijken. Al die lyrische verhalen...quote:Op maandag 20 juni 2011 08:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was eerst ook sceptisch, maar damn, echt gaafBegonnen bij seizoen 1, spannend
QFT!quote:Op maandag 20 juni 2011 09:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Of zoals Giel terecht stelt: Langzaamaandag
Henrikequote:Op maandag 20 juni 2011 11:37 schreef norich het volgende:
Fuuu kom ik op het station aan, wordt er net omgeroepen dat de trein niet rijdt
quote:Op maandag 20 juni 2011 11:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Henrike
gelukkig was je net op tijd om die mededeling te horen
quote:
Dat mocht wel een keer. Morgen is het officieel zomerquote:Op maandag 20 juni 2011 13:25 schreef ReMcOrE het volgende:
het was best lekker buiten in het zonnetje
heb het net ff 40 minuten kunnen ervarenquote:
owja, 21 juni! verrekquote:Op maandag 20 juni 2011 13:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat mocht wel een keer. Morgen is het officieel zomer
quote:Op maandag 20 juni 2011 15:04 schreef norich het volgende:
whehe gezellig hele gesprekken met 2 roemenen hier in de trein
wist heul niet dat jij Roemeens konquote:Op maandag 20 juni 2011 15:04 schreef norich het volgende:
whehe gezellig hele gesprekken met 2 roemenen hier in de trein
Fringe is tofquote:Op maandag 20 juni 2011 08:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nu net klaar met seizoen 1 ofwat?
ik ben sinds vrijdag ook klaar met het kijken van 3 seizoenen Fringe en 2 seizoenen Vampire Diaries![]()
Sanquote:Op maandag 20 juni 2011 15:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fringe is tofVampire Diaries vind ik niks, te nep geacteerd.
Ben nog in seizoen 1 van Prison Break ja
Hi mopquote:Op maandag 20 juni 2011 15:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
San![]()
ik vind Vampire Diaries juist tof, maar nothing beats Fringe
Twilight vond ik ook niet heel denderend; net als seizoen 3 en 4 van Prison Break trouwensquote:Op maandag 20 juni 2011 15:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hi mop
Hoe staat 't met je huis? Housewarming e.d. allemaal geweest?
Mja, dat kan. Ik ben dankzij Twilight helemaal afgekickt van dat soort series
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fringequote:Op maandag 20 juni 2011 15:28 schreef GimmeGore het volgende:
Fringe? Die ken ik dan weer niet. Eens opzoeken, bijna vakantie, dan heb ik tenminste wat te doen
Mja, Twilight is kut. Heel kut.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Twilight vond ik ook niet heel denderend; net als seizoen 3 en 4 van Prison Break trouwens
met huisje gaat het prima, ritme zit er al mooi in; housewarming(en) zijn geweest
een beetje handigheid qua schoonmaken en wassen zit er inmiddels in, ben nu aan het proberen om de tuin bij te houdenquote:
Komt vanzelfquote:Op maandag 20 juni 2011 15:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
een beetje handigheid qua schoonmaken en wassen zit er inmiddels in, ben nu aan het proberen om de tuin bij te houden
housewarming voor collega's, familie, vrienden gehad; nu alleen nog de buren en wat andere lui die benieuwd zijn naar m'n huisje
ik heb seizoen 1 en de helft van 2 op tv gezien, daarna kon ik niet meer wachten en heb ik de rest maar gedownloadquote:Op maandag 20 juni 2011 15:33 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ben een eerste paar afleveringen aan het downloaden, klinkt tof.
precies, heb het nu bijna allemaal aan kant (onkruid weghalen en zooi tussen de tegels etc.) en dan kan ik bijhouden beginnenquote:Op maandag 20 juni 2011 15:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Komt vanzelfZolang je het regelmatig bijhoudt.
oja?quote:Op maandag 20 juni 2011 15:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Twilight vond ik ook niet heel denderend; net als seizoen 3 en 4 van Prison Break trouwens
met huisje gaat het prima, ritme zit er al mooi in; housewarming(en) zijn geweest
mooie tijdquote:Op maandag 20 juni 2011 18:47 schreef Redbaron het volgende:
Bah! Noorwegen gaat niet meer door En dan is de boot ook nog overboekt, kun je om 3.45 pas zo'n schuit op.
quote:Op maandag 20 juni 2011 18:51 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Vin dr nix an, en dan ook nog een mooi ritje weggekaapt
ja, dat snap ikquote:Op maandag 20 juni 2011 18:51 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Vin dr nix an, en dan ook nog een mooi ritje weggekaapt
de housewarmingquote:Op maandag 20 juni 2011 19:55 schreef ReMcOrE het volgende:
goedenavond
[..]
op welk deel van mijn post heeft je "oja?" betrekking?
ah, dus ik had het wel goedquote:Op maandag 20 juni 2011 20:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die van FOK / ToF is nog niet geweest...
is dat nog niet duidelijk genoeg?quote:
misschien welquote:Op maandag 20 juni 2011 20:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
is dat nog niet duidelijk genoeg?
audquote:Op maandag 20 juni 2011 20:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)gt_in_het_water.html
auch
die ownt meer dan hardquote:
Zoiets kan ook vrij gemakkelijk je laatste zijn.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)gt_in_het_water.html
auch
Schoonheidquote:
quote:
Er staat gewoon 8 Bar op jouw aderenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, dat was weer eens in een razend tempo bloed laten prikkenIk ben nog geen 3 min binnengeweest!
Hoe lang zou je binnen moeten zijn dan? Ik sta ook altijd zo weer buiten na 't bloed geven.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, dat was weer eens in een razend tempo bloed laten prikkenIk ben nog geen 3 min binnengeweest!
Ik krijg meteen een visioen van dat ik een ader openscheur en dat vrouwtje helemaal onderspetter: "wil je bloed? HIER! BAM JONGUH!! ier hedde bloed, kut!"quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Er staat gewoon 8 Bar op jouw aderen
Ben van die lui in Hulst iets van 15 min gewend, maar dat zijn dan gewoon slome donders. Hier gaat 't altijd erg snel 14.gifquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe lang zou je binnen moeten zijn dan? Ik sta ook altijd zo weer buiten na 't bloed geven.
Hier hedde ge bloed, kutquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik krijg meteen een visioen van dat ik een ader openscheur en dat vrouwtje helemaal onderspetter: "wil je bloed? HIER! BAM JONGUH!! ier hedde bloed, kut!"
quote:Tijdens een verlof in Maastricht is zaterdag een tbs'er aan zijn begeleiders ontsnapt. De politie is sindsdien naar de man op zoek, bevestigt een woordvoerder van het landelijk parket van het Openbaar Ministerie dinsdag na berichtgeving in Limburgse media.
Hoe de man kon ontsnappen, is niet duidelijk. De woordvoerder kan niet zeggen of de man gevaarlijk is. "Maar hij zat natuurlijk niet voor niets in een tbs-kliniek." De man zat in de Maastrichtse vestiging van de tbs-kliniek De Rooyse Wissel.
De ontsnapping wordt volgens de woordvoerder nu pas naar buiten gebracht omdat Limburgse kranten er lucht van hadden gekregen. Niet alle tbs-ontsnappingen worden in de openbaarheid gebracht, al komen ze wel terug in jaarlijkse cijfers.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Henrike, pas je wel op vandaag?
[..]
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Henrike, pas je wel op vandaag?
[..]
quote:De woordvoerder kan niet zeggen of de man gevaarlijk is. "Maar hij zat natuurlijk niet voor niets in een tbs-kliniek."
Henrikequote:
altiedquote:
ach, een 5.5 is ook voldoendequote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:25 schreef norich het volgende:
[..]
altied
alleen tentamen van net ging zo-zo. maar we shall see.
jij ook gtp?
nu maar hopen dat ik die ook haal danquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ach, een 5.5 is ook voldoende
ik ook GTP
wat is er morgen dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Focking hell, ik ben echt zenuwachtig voor morgen
gezonde spanning, of zijn er dingen die je eindbeoordeling naar beneden kunnen halen?quote:
Wel gezonde spanning, maar ik hoor graag dat ik geslaagd ben morgenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gezonde spanning, of zijn er dingen die je eindbeoordeling naar beneden kunnen halen?
geslaagd voor stage? of voor opleiding?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wel gezonde spanning, maar ik hoor graag dat ik geslaagd ben morgen
Voor de opleidingquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
geslaagd voor stage? of voor opleiding?
10:30, dus weet het voor de lunchquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Selma
@ David, hoelaat heb je dat gesprek?
Verrek, het is al half 3 geweestquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pff, heb net van 12 tot half 3 liggen slapen![]()
wast nodig?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pff, heb net van 12 tot half 3 liggen slapen![]()
fixedquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Verrek, het is al half kwart voor 3 geweest![]()
ik had eerst 'bijna 3 uur' staan, maar ninja-edit nadat ik het tijdstip van m'n post zagquote:
quote:
precies, 1 seconde eerder en het was nog geen kwart voor 3 geweestquote:
hmm, niet zo mooiquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hm, quoteknop enzo willen niet laten, dus:
@ Remco: ja, ik loop al dagen alleen maar te gapen en moe te zijn. Ben daarom ook vanochtend naar de huisarts geweest om bloed te laten prikken, kijken of m'n vit-D gehalte weer (flink) gezakt is
quote:Je bent;
Gewent accuraat en systematisch te werken
Communicatief zeer vaardig zowel in woord als geschrift
Betrouwbaar en integer
props voor jouquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die taalfout niet zien
En ja, daar voldoe ik wel aan
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
props voor jouje was sneller dan mijn ninja-edit
spannend allemaalquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeuu, gesprekje met KNO-arts gehad. Morgen afspraak bij de huisarts maken om te worden doorverwezen naar een neuroloog
quote:
Das altijd een goede reden om je te douchenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo te ruiken is het tijd om te douchen![]()
Water ijs is en blijft heilig zeker met deze temperaturenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:31 schreef Daywalk3r het volgende:
Hoi allen![]()
Leuke bath tub kitty
Vanavond raketjes uitgedeeld bij de avond4daagse hierzo. Was ff flink aanpoten maar echt leuk om te doen. Al die blije kinderen en ouderen met zo'n simpel ijsje
Echt wel. Raket of Festini peer is bazenijs zelfs bij -20!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:53 schreef DeKleineBaas het volgende:
[..]
Water ijs is en blijft heilig zeker met deze temperaturen
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:56 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Echt wel. Raket of Festini peer is bazenijs zelfs bij -20!
quote:
Niiicequote:
Sluijterquote:
Afgelopen seizoenquote:
"dollen"quote:
Sorryquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
Leuk hoor al die voetbalYT linkjes.
wat een faal in die titelquote:
Goed gevonden hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uhu
Zocht dan ook op Ratelslang
Thnxquote:
Speciaal voor Markooo:quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
ThnxSchattig knuffelslangetje he?
[..]
Speciaal voor Markooo:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:55 schreef Ratelslangetje het volgende: