dat komt nog wel, nu op mijn nieuwe school waar niemand me zal kennen als die "hollander"quote:Op maandag 20 juni 2011 00:57 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Zo goed ingeburgerd dat niemand je wil neuken?
jezus je lijkt mijn vader wel zegquote:Op maandag 20 juni 2011 01:02 schreef Leevancleef het volgende:
Het Hollanderschap is verdomme van je gezicht af te lezen. Maar alles is beter dan eruit zien als een Zweed, dunkt me. Wat is dit toch voor obsessie met dat achterlijke land?
quote:Op maandag 20 juni 2011 01:05 schreef Leevancleef het volgende:
Dat kan ik bevestigen. Ik ben inderdaad je vader, en je zult altijd Hollands blijven, kwajongen! Maar je bent wel mijn kwajongen. Neem nog een haring.
quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 01:01 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat komt nog wel, nu op mijn nieuwe school waar niemand me zal kennen als die "hollander"
ja, zweden zijn over het algemeen best nationalistisch ingesteldquote:Op maandag 20 juni 2011 01:14 schreef Pheerful het volgende:
[..]. Alsof het boeit dat je een Hollander bent. Wat wel telt is dat je een lelijke Hollander bent.
Ah, Deense meisjes deden er niet echt moeilijk over, die gingen zelfs met negertsquote:Op maandag 20 juni 2011 01:21 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja, zweden zijn over het algemeen best nationalistisch ingesteld
Totaal niet maar goedquote:Op maandag 20 juni 2011 01:21 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja, zweden zijn over het algemeen best nationalistisch ingesteld
quote:Op maandag 20 juni 2011 01:23 schreef anti_kneus het volgende:
TS kan geen vriendin krijgen en geeft nu de zweedse chicks de schuld hier van
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |