dit wssquote:Op zondag 19 juni 2011 14:06 schreef Garisson72 het volgende:
Als alles normaal is, je niets te klagen hebt en het leven gewoon lekker voortkabbelt ga je daar geen topic over openen hè.
Dit zie je overal op het internet, niet alleen fok.quote:Als hier gepraat wordt over 'mijn vriendin' wordt er ook direct 10 keer gereageerd dat het wel diegene z'n verzonnen vriendin zal zijn. Terwijl het toch doodnormaal is dat iemand een vriendin heeft?
Dit dus.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:06 schreef Garisson72 het volgende:
Als alles normaal is, je niets te klagen hebt en het leven gewoon lekker voortkabbelt ga je daar geen topic over openen hè.
Die topics zijn er ook wel.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:07 schreef jasper8 het volgende:
Je kunt toch ook een topic openen over 'normale' dingen? Zoals: ik ging gisterenavond uit, maar wat een kut-tent was dat waar ik was.
[offtopic]quote:Op zondag 19 juni 2011 14:06 schreef Garisson72 het volgende:
dat is niet interessant en in zo'n topic zal veel gebaggerd worden.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:07 schreef jasper8 het volgende:
Je kunt toch ook een topic openen over 'normale' dingen? Zoals: ik ging gisterenavond uit, maar wat een kut-tent was dat waar ik was.
En dat weet jij nadat je je vandaag hebt geregistreerdquote:Op zondag 19 juni 2011 14:10 schreef Stormtrooper11 het volgende:
TS, Fok! is de realiteit, het verschil is dat de maatschappij zich hier wel bloot durft te geven in tegenstelling tot in real life. Jouw vriendjes zijn dus allemaal hetzelfde alleen heb jij dat niet door.
euh...jij leest 1,5 jaar mee?quote:Op zondag 19 juni 2011 14:07 schreef jasper8 het volgende:
daar heb je UVT voorquote:Op zondag 19 juni 2011 14:07 schreef jasper8 het volgende:
Er zal veel in gebaggerd worden omdat het die mensen niet herkenbaar voor komt, omdat ze zelf niet vaak in uitgaansgelegenheden komen. Het is toch ook niet interessant dat iemand klaagt dat een bepaalde game kut uit te spelen is? maar daar komen dan wel weer 1000 reacties opquote:Op zondag 19 juni 2011 14:09 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat is niet interessant en in zo'n topic zal veel gebaggerd worden.
Oke trollquote:Op zondag 19 juni 2011 14:11 schreef jasper8 het volgende:
[..]
Er zal veel in gebaggerd worden omdat het die mensen niet herkenbaar voor komt, omdat ze zelf niet vaak in uitgaansgelegenheden komen. Het is toch ook niet interessant dat iemand klaagt dat een bepaalde game kut uit te spelen is? maar daar komen dan wel weer 1000 reacties op
omdat er meer mensen gamen dan je denkt. en wie de hell boeit het nou als meneer die ik niet ken een onbekende tent kut vind?quote:Op zondag 19 juni 2011 14:11 schreef jasper8 het volgende:
[..]
Er zal veel in gebaggerd worden omdat het die mensen niet herkenbaar voor komt, omdat ze zelf niet vaak in uitgaansgelegenheden komen. Het is toch ook niet interessant dat iemand klaagt dat een bepaalde game kut uit te spelen is? maar daar komen dan wel weer 1000 reacties op
Ik ben hier kind aan huis schatquote:Op zondag 19 juni 2011 14:11 schreef Lips het volgende:
[..]
En dat weet jij nadat je je vandaag hebt geregistreerd
Zo heb ik geen interesse in jouw avondje uit.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:11 schreef jasper8 het volgende:
[..]
Klinkt als een potentieel KLB-topic, mits mooi aangekleed.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:07 schreef jasper8 het volgende:
Hey hallo!quote:Op zondag 19 juni 2011 14:08 schreef Lips het volgende:
[offtopic]
Haha, dat is lang geleden! Hoi
[/offtopic]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |