Dan heeft ze ZWANGERE OGENquote:Op zondag 19 juni 2011 14:04 schreef Henno het volgende:
En dan zo in d'r ogen, zodat ze een week lang met ontstoken kijkers rondloopt.
Bitch, please.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:20 schreef Panzermaus het volgende:
Ja.
Nog leuker is in haar mondje komen en slikken verbieden, op een gegeven moment kan ze de hoeveelheid niet meer binnenhouden en loopt haar mondje over. Alles over haar snoet en tits.
Graag!quote:Op zondag 19 juni 2011 14:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zal je eigen sperma eens lekker terug in jouw gezicht spugen. Kijken hoe het voelt.
Ik kan er mee leven, maar doe het niet voor mijn lol. Zij wel.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zal je eigen sperma eens lekker terug in jouw gezicht spugen. Kijken hoe het voelt.
Beste Porsje, natuurlijk bedoel ik dames hun gezicht een douche geven, vraag was of dames zo'n waardevolle gezichtsbehandeling kunnen waarderen.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:59 schreef porsche1 het volgende:
Dit bij meiden doen.
Dit moet je bij jongens doen TS ben je homo ofzo?
Wow.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 juni 2011 14:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 14:20 schreef Panzermaus het volgende:
Ja.
Nog leuker is in haar mondje komen en slikken verbieden, op een gegeven moment kan ze de hoeveelheid niet meer binnenhouden en loopt haar mondje over. Alles over haar snoet en tits.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |