MIsschien kun je eens een foto posten zodat wij kunnen zien of het je staat.quote:lichte ogen, lichte huid, sproetjes etc
Mijn advies: wacht een paar dagen. Iedere dag je haar wassen en over een week is jouw haar donkerblond (ik spreek uit ervaring) Gek genoeg valt je haar donkerder verven de eerste dagen meestal ts donker uit. Het komt echt goed.quote:Op zondag 19 juni 2011 11:34 schreef Salsalaatje het volgende:
Ik heb blond haar, dacht; ik ga het eens donkerblond verven. Alles eruit gespoeld.
Is het bruin! en dan ook echt bruin.![]()
het staat me voor geen meter, lichte ogen, lichte huid, sproetjes etc.
Mijn plan was om het gelijk weer blond te verven, morgen dus ff langs de winkel.
Maar.. kan dat wel. van bruin naar blond? ook al is het dan geverfd? of moet ik echt nu gaan ontkleuren ofzo![]()
hoop dat iemand hier goed advies heeft..
dankjewel:Dquote:Op zondag 19 juni 2011 11:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mijn advies: wacht een paar dagen. Iedere dag je haar wassen en over een week is jouw haar donkerblond (ik spreek uit ervaring) Gek genoeg valt je haar donkerder verven de eerste dagen meestal ts donker uit. Het komt echt goed.
Mooi toch?quote:Op zondag 19 juni 2011 11:34 schreef Salsalaatje het volgende:
Ik heb blond haar, dacht; ik ga het eens donkerblond verven. Alles eruit gespoeld.
Is het bruin! en dan ook echt bruin.![]()
het staat me voor geen meter, lichte ogen, lichte huid, sproetjes etc.
niet?quote:Op zondag 19 juni 2011 12:02 schreef La_Vita het volgende:
head and shoulders met citroen schijnt je haar wat lichter te maken..
Probeer er aan te wennen, want terug naar blond is geen leuke weg haha
Dittum. Ik ben ook een keer van blond naar mijn eigen kleur teruggegaan, maar de kapper had het toen voor mijn gevoel veel te donker en veel te rood gemaakt. Nu, kort na het verven, zit de verf ook nog op je hoofdhuid, wat het geheel nog wat donkerder laat ogen. Gun je haar even een paar weken wat wasbeurten, zon en een maskertje en kijk dan nog eens hoe het staat.quote:Op zondag 19 juni 2011 11:48 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn advies: wacht een paar dagen. Iedere dag je haar wassen en over een week is jouw haar donkerblond (ik spreek uit ervaring) Gek genoeg valt je haar donkerder verven de eerste dagen meestal ts donker uit. Het komt echt goed.
Wat klinkt dat gay zegquote:Op zondag 19 juni 2011 12:34 schreef Studente18 het volgende:
Ik heb het ook bewust bruin geverfd. Heb ook sproetjes, lichte huid en groene ogen. Je kunt er echt wel wat moois van maker hoor, make-upje erbij enzo..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |