quote:Ik ga over 20 minuten en dan shoppen bij de AH
Op dinsdag 25 juni 2002 16:53 schreef NathaN het volgende:
Ik ga lekker nog een boterham pakken en dan naar huis!
quote:Hij gaat weer in bad...
Op dinsdag 25 juni 2002 16:54 schreef Cazman het volgende:
voor mij is het tijd voor een bad. I stink
quote:Bij de snelkookrijst
Op dinsdag 25 juni 2002 16:55 schreef NathaN het volgende:
*grin*
*nadenk waar de notenrijst ook alweer staat*
quote:Denk het ook
Op dinsdag 25 juni 2002 16:58 schreef NathaN het volgende:
goed, de rijst in het algemeen, dan
quote:Ik maak me nou eenmaal vuil bij mijn werk
Op dinsdag 25 juni 2002 16:57 schreef Andyvie het volgende:[..]
Hij gaat weer in bad...
quote:Mja, het ging meer om dat bad. Dat wil ik ook wel eens
Op dinsdag 25 juni 2002 17:27 schreef Cazman het volgende:[..]
Ik maak me nou eenmaal vuil bij mijn werk
quote:Was je wel in de AH dan? Ik heb je niet gezien
Op dinsdag 25 juni 2002 19:16 schreef NathaN het volgende:
Goh, notenrijst kost dus gewoon 1,55...
quote:En dit is mijn lichaam
Op dinsdag 25 juni 2002 09:22 schreef Andyvie het volgende:
Zeg, G_E? Is jouw bovenlichaam al eens te bewonderen geweest hier?
quote:Ik ben net terug uit Amsterdam
Op dinsdag 25 juni 2002 21:54 schreef Andyvie het volgende:
Jeetje, is wel heel rustig vanavond hier hoor! Ligt iedereen lekker te zonnen onder de zonnebank of zo?
Geweldig, ik zat tegenover drie limburgse jongens in de trein die met zachte ch en lichtelijk aangeschoten heel schattig hun ervaringen in de gay-scene van Amsterdam bespraken
quote:Oeh, ja, die herken ik
Op woensdag 26 juni 2002 01:45 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
En dit is mijn lichaam
quote:Dat was vast leuk om naar te luisteren
Op woensdag 26 juni 2002 01:48 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Ik ben net terug uit Amsterdam
Geweldig, ik zat tegenover drie limburgse jongens in de trein die met zachte ch en lichtelijk aangeschoten heel schattig hun ervaringen in de gay-scene van Amsterdam bespraken
Goeiemorgen overigens, deze morgen
*laatste restjes van kater vernietig met bak koffie*
Gisteren weer in de regenboog gehangen, moest eigenlijk wat bespreken met de eigenaar, maar ik kwam dus weer aangeschoten thuis
Die tent is echt slecht voor me...
quote:Goeiemorgen! Ach, als je een kater kunt vernietigen met een kop koffie kan die kater nooit zo erg zijn geweest
Op woensdag 26 juni 2002 09:09 schreef Vlarp het volgende:
'morge!*laatste restjes van kater vernietig met bak koffie*
Gisteren weer in de regenboog gehangen, moest eigenlijk wat bespreken met de eigenaar, maar ik kwam dus weer aangeschoten thuis
Die tent is echt slecht voor me...
Ik had vandaag erg 'interessant' uitzicht in de trein trouwens...heb niet eens een metro of een spits uitgelezen vandaag
quote:En gezellig was het.. alleen de rekening was zoals altijd weer schrikken
Op woensdag 26 juni 2002 09:16 schreef Andyvie het volgende:[..]
Goeiemorgen! Ach, als je een kater kunt vernietigen met een kop koffie kan die kater nooit zo erg zijn geweest
Als het maar gezellig is, toch?
Ik had vandaag erg 'interessant' uitzicht in de trein trouwens...heb niet eens een metro of een spits uitgelezen vandaag
Spits lees ik nooit uit in de metro, is m'n rit te kort voor.. lees um hier gewoon uit.
edit: En m'n uitzicht viel zowel in de bus als bij de metro erg tegen, helaas. En m'n discman kapte ermee, dus m'n dag kan niet meer stuk
quote:Ach, das altijd zo
Op woensdag 26 juni 2002 09:18 schreef Vlarp het volgende:[..]
En gezellig was het.. alleen de rekening was zoals altijd weer schrikken
(al was ie wel voor 2 man)
quote:Het is bij mij meer doorbladeren, want ik lees ze allebei, normaal gesproken, uit binnen 20 minuten.
Spits lees ik nooit uit in de metro, is m'n rit te kort voor.. lees um hier gewoon uit.
quote:Het zit je ook niet mee vandaag...Is ie helemaal stuk? Of zijn de batterijen leeg?
edit: En m'n uitzicht viel zowel in de bus als bij de metro erg tegen, helaas. En m'n discman kapte ermee, dus m'n dag kan niet meer stuk
quote:Zit een officiele Sony discman accu in, maar denk dat die z'n beste tijd heeft gehad... heb ook geen zin om elke week een set penlights erin te gaan proppen.
Op woensdag 26 juni 2002 09:25 schreef Andyvie het volgende:
Het zit je ook niet mee vandaag...Is ie helemaal stuk? Of zijn de batterijen leeg?
quote:en oplaadbare batterijen? Die dingen zijn vast een stuk goedkoper dan een nieuwe accu. (heb ik ook in mijn walkman zitten)
Op woensdag 26 juni 2002 09:30 schreef Vlarp het volgende:[..]
Zit een officiele Sony discman accu in, maar denk dat die z'n beste tijd heeft gehad... heb ook geen zin om elke week een set penlights erin te gaan proppen.
quote:Die werken maar 10 minuten goed, dan valt ie uit. Waarschijnlijk moet ik dan gruwelijke dure batterijen gebruiken, heb ik dus weer geen zin in.
Op woensdag 26 juni 2002 09:34 schreef Andyvie het volgende:[..]
en oplaadbare batterijen? Die dingen zijn vast een stuk goedkoper dan een nieuwe accu. (heb ik ook in mijn walkman zitten)
quote:showoff...
Op woensdag 26 juni 2002 01:45 schreef Great_Expectations het volgende:
En dit is mijn lichaam
quote:Hmmz, ja..Je zou nikkelhydride batterijen kunnen proberen, die zijn sterker dan normale NiCad batterijen, hebben geen last van 'geheugen' en niet eens zoveel duurder bij de HEMA, geloof ik. Je hebt alleen wel een speciale lader nodig om ze op te laden.
Op woensdag 26 juni 2002 09:35 schreef Vlarp het volgende:[..]
Die werken maar 10 minuten goed, dan valt ie uit. Waarschijnlijk moet ik dan gruwelijke dure batterijen gebruiken, heb ik dus weer geen zin in.
quote:En dan zit ie te klagen dat hij zo mager is. Ik vind dat helemaal niet zo
Op woensdag 26 juni 2002 09:38 schreef NathaN het volgende:[..]
showoff...
*ik ga NIET zwijmelen, ik ga NIET zwijmelen, ik ga N-- Damn, te laat*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |