abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98363035
Voor ik hier 300 boze reacties van vrouwen krijg wil ik aangeven dat ik er niks mee te maken heb.

Ik ken ondertussen een heel aantal mooie vrouwen (maagden) van een jaar of 18 - 19 die gek waren van een oudere kerel met veel sekservaring. Ze vinden dat blijkbaar aantrekkelijk.

De laatste weken heb ik van 3 ervan gehoord dat er na de ontmaagding geen contact meer was.
Eentje nog 1 keer en toen was het gedaan.

Ik ben dan wel een kerel, maar ik vind het geen eer om iemand te ontmaagden en dan te dumpen zodat je haar op je palmares kunt zetten. Blijkbaar vinden een hele hoop kerels dat wel iets om over op te scheppen. Hoe meer maagdjes hoe beter.

Zijn er hier nog vrouwen die ontmaagd zijn in een one night stand? Of gewoon gedumpt na de eerste keer?
Kerels die het als een uitdaging zien om iemand te ontmaagden? Of je nu verliefd bent of niet?

Gisteren op café waren er vrienden over aan het praten en ik voelde me een weirdo omdat ik er niks mee te maken wil hebben. Ben zelf een maagd omdat ik het belangrijk vind dat het iets betekent. Zij gaan naar de hoeren, bedriegen hun vriendin, vinden het kinky om iemand te ontmaagden.

Ik begrijp het niet en begin te denken dat er wat aan me schort
  zondag 19 juni 2011 @ 10:14:20 #2
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_98363096
Zo bijzonder is het allemaal niet.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  zondag 19 juni 2011 @ 10:15:44 #3
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_98363106
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 10:14 schreef ShevaJB het volgende:
Zo bijzonder is het allemaal niet.
Dat dus
eerste keer speciaal of overrated?
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
pi_98363121
Nou, af en toe een maagdje op zijn tijd is geen straf.
Lekker vers, mals vlees, mwhoa no problemo.
je kunt ze ook zo lekker inwerken: " Ja hoor, alle meisjes slikken door :)"
pi_98363123
Als ze nog maagd zijn kan het zonder condoom want bij de eerste keer is zwanger worden heel erg moeilijk, bijna onmogelijk. En alles is nog lekker stak, tenzij ze zelf al een tijdje met haar vibo in de weer is geweest.
-weg, zie banmeldtopic-
pi_98363133
Nou, ook de eerste keer kunnen ze gewoon zwanger worden hoor!
vraag maar aan al die tienermoedertjes.
  zondag 19 juni 2011 @ 10:18:21 #7
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_98363138
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 10:17 schreef guapo het volgende:
Als ze nog maagd zijn kan het zonder condoom want bij de eerste keer is zwanger worden heel erg moeilijk, bijna onmogelijk. En alles is nog lekker stak, tenzij ze zelf al een tijdje met haar vibo in de weer is geweest.
Jij hebt duidelijk nooit biologie gehad op school?
pi_98363160
of biologie in het fietsenhok
  zondag 19 juni 2011 @ 10:22:37 #9
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_98363181
quote:
dat je zulke domme uitspraken nu nog kan doen :') .
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
  zondag 19 juni 2011 @ 10:24:18 #10
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_98363191
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 10:22 schreef tuintegel het volgende:

[..]

dat je zulke domme uitspraken nu nog kan doen :') .
Had je toch wel kunnen verwachten van FOK!ers
pi_98363336
Dit forum is ook bedoeld ter informatie........................
  zondag 19 juni 2011 @ 10:37:02 #12
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_98363354
idd, gewoon vol blaffen die hap. :{w
pi_98363475
Meiden van 18 en 19 die graag door een ouder iemand met veel sexervaring ontmaagd willen worden = HOAX
pi_98363513
Nee geen HoAX, wel fantasie van gerimpelde mannen, maar ken dames die door oudere mannen (15 jaar versus 31 jaar) zijn ingereden.
  zondag 19 juni 2011 @ 10:57:34 #15
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_98363674
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 10:08 schreef Topgozer1 het volgende:
Gisteren op café waren er vrienden over aan het praten en ik voelde me een weirdo omdat ik er niks mee te maken wil hebben. Ben zelf een maagd omdat ik het belangrijk vind dat het iets betekent. Zij gaan naar de hoeren, bedriegen hun vriendin, vinden het kinky om iemand te ontmaagden.
Ahh dat is het probleem, dat je zelf nog maagd bent. Anders zou je je niet zo druk maken om het seksleven van anderen.
pi_98364507
Ik zeg altijd dat ik een nieuw soort anti soa pil heb.. Dan heb je ook geen condoom nodig...

Maagden, ik heb er 1 keer 1 gehad, dat was ook mijn ontmaagding, ik vond er weinig aan, al vrij snel de oudere en ervaren vrouwen ontdekt. ik wist wat ik mee maakte..

Niet strak genoeg? of je lul te klein?
pi_98365648
quote:
Deze man heeft nog nooit sex gehad dat is wel duidelijk.
I just love Purple Crayon...
Kannibaal een lesbo want ze eten hun eigen soort....
pi_98365833
quote:
Zijn er hier nog vrouwen die ontmaagd zijn in een one night stand? Of gewoon gedumpt na de eerste keer?
Kerels die het als een uitdaging zien om iemand te ontmaagden? Of je nu verliefd bent of niet?

zou dat dan zo erg zijn? als het gewoon met respect gebeurd vind ik er niks aan de hand
pi_98366255
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 12:23 schreef Salsalaatje het volgende:

[..]

zou dat dan zo erg zijn? als het gewoon met respect gebeurd vind ik er niks aan de hand
Ik geloof niet dat je zoiets in een one night stand kunt doen, en toch respect voor iemand kunt hebben. Ik neem toch aan dat 1 van de 2 verliefd is en meer wilt dan 1 keer wat batsen.
Maar ik schrik er niet meer van.

Een van mn beste vrienden is ook maagd. Die heeft zich vorige week laten pijpen door iemand van 19 die vindt dat hij meerdere vriendinnen tegelijk mag hebben. Beffen doet hij niet, dat vindt hij niet leuk en hij heeft haar ook nog niet geneukt. Maar als hij zin heeft in een blowjob.. even bellen en het is geregeld
pi_98366643
quote:
10s.gif Op zondag 19 juni 2011 12:36 schreef Topgozer1 het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat je zoiets in een one night stand kunt doen, en toch respect voor iemand kunt hebben. Ik neem toch aan dat 1 van de 2 verliefd is en meer wilt dan 1 keer wat batsen.
Maar ik schrik er niet meer van.

Een van mn beste vrienden is ook maagd. Die heeft zich vorige week laten pijpen door iemand van 19 die vindt dat hij meerdere vriendinnen tegelijk mag hebben. Beffen doet hij niet, dat vindt hij niet leuk en hij heeft haar ook nog niet geneukt. Maar als hij zin heeft in een blowjob.. even bellen en het is geregeld
dat heet ook wel sex voor de sex (is de beste sex). wat sommige mensen heel moelijk uit elkaar kunnen halen.
maar one night stand en respect kan wel degelijk. het is natuurlijk anders als je elkaar al lang kent en dan zoiets gaat doen. dan heb je al snel toch gevoel voor elkaar.
maar echt one night stand? neeh
pi_98367681
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 12:49 schreef Salsalaatje het volgende:

[..]

dat heet ook wel sex voor de sex (is de beste sex). wat sommige mensen heel moelijk uit elkaar kunnen halen.
maar one night stand en respect kan wel degelijk. het is natuurlijk anders als je elkaar al lang kent en dan zoiets gaat doen. dan heb je al snel toch gevoel voor elkaar.
maar echt one night stand? neeh
Seks om de seks is iets wat in je persoonlijkheid of opvoeding zit denk ik. Ik zou het niet kunnen, te gevoelig daarvoor. Misschien verandert het als ik wat meer ervaring heb
pi_98367945
persoonlijkheid idd. want jij kan het je niet indenken, omdat je het zelf niet zou kunnen (maak hieruit op?) maar of je het nou wel of niet doet, het is je eigen keus.
dus ook hoe je ontmaagd wordt.
pi_98368045
Ik vermoed dat mijn zusje ook is ontmaagd door een 11 jaar oudere jongen.
-weg, zie banmeldtopic-
pi_98368095
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 13:27 schreef Salsalaatje het volgende:
persoonlijkheid idd. want jij kan het je niet indenken, omdat je het zelf niet zou kunnen (maak hieruit op?) maar of je het nou wel of niet doet, het is je eigen keus.
dus ook hoe je ontmaagd wordt.
Ik kan het onderscheid tussen lust en liefde niet maken. Voor mij kunnen die niet los van elkaar.
Ik ben dan ook een maagd. En jonge vrouwen willen geen lieverd, zo ver ben ik al

Ik vind het wel vreemd dat je zegt dat seks om de seks het beste is.
Je kunt toch ook iemand een stevige neukbeurt geven uit liefde?

En je communiceert toch veel beter als je elkaar al langer kent?
Goeie seks is communicatie en in een one night stand weet je toch niet wat de andere geil vindt..
pi_98378300
quote:
10s.gif Op zondag 19 juni 2011 13:32 schreef Topgozer1 het volgende:

[..]

Ik kan het onderscheid tussen lust en liefde niet maken. Voor mij kunnen die niet los van elkaar.
Ik ben dan ook een maagd. En jonge vrouwen willen geen lieverd, zo ver ben ik al

Ik vind het wel vreemd dat je zegt dat seks om de seks het beste is.
Je kunt toch ook iemand een stevige neukbeurt geven uit liefde?

En je communiceert toch veel beter als je elkaar al langer kent?

Goeie seks is communicatie en in een one night stand weet je toch niet wat de andere geil vindt..
Juist een one-night-stand kan geiler zijn dan seks in een relatie!
Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Mochten we kinderen willen, hebben we je nodig, just so you know. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')