Jij hebt duidelijk nooit biologie gehad op school?quote:Op zondag 19 juni 2011 10:17 schreef guapo het volgende:
Als ze nog maagd zijn kan het zonder condoom want bij de eerste keer is zwanger worden heel erg moeilijk, bijna onmogelijk. En alles is nog lekker stak, tenzij ze zelf al een tijdje met haar vibo in de weer is geweest.
dat je zulke domme uitspraken nu nog kan doenquote:Op zondag 19 juni 2011 10:17 schreef guapo het volgende:
Als ze nog maagd zijn kan het zonder condoom want bij de eerste keer is zwanger worden heel erg moeilijk, bijna onmogelijk. En alles is nog lekker stak, tenzij ze zelf al een tijdje met haar vibo in de weer is geweest.
Had je toch wel kunnen verwachten van FOK!ersquote:Op zondag 19 juni 2011 10:22 schreef tuintegel het volgende:
[..]
dat je zulke domme uitspraken nu nog kan doen.
Ahh dat is het probleem, dat je zelf nog maagd bent. Anders zou je je niet zo druk maken om het seksleven van anderen.quote:Op zondag 19 juni 2011 10:08 schreef Topgozer1 het volgende:
Gisteren op café waren er vrienden over aan het praten en ik voelde me een weirdo omdat ik er niks mee te maken wil hebben. Ben zelf een maagd omdat ik het belangrijk vind dat het iets betekent. Zij gaan naar de hoeren, bedriegen hun vriendin, vinden het kinky om iemand te ontmaagden.
Deze man heeft nog nooit sex gehad dat is wel duidelijk.quote:Op zondag 19 juni 2011 10:17 schreef guapo het volgende:
zou dat dan zo erg zijn? als het gewoon met respect gebeurd vind ik er niks aan de handquote:Zijn er hier nog vrouwen die ontmaagd zijn in een one night stand? Of gewoon gedumpt na de eerste keer?
Kerels die het als een uitdaging zien om iemand te ontmaagden? Of je nu verliefd bent of niet?
Ik geloof niet dat je zoiets in een one night stand kunt doen, en toch respect voor iemand kunt hebben. Ik neem toch aan dat 1 van de 2 verliefd is en meer wilt dan 1 keer wat batsen.quote:Op zondag 19 juni 2011 12:23 schreef Salsalaatje het volgende:
[..]
zou dat dan zo erg zijn? als het gewoon met respect gebeurd vind ik er niks aan de hand
dat heet ook wel sex voor de sex (is de beste sex). wat sommige mensen heel moelijk uit elkaar kunnen halen.quote:Op zondag 19 juni 2011 12:36 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je zoiets in een one night stand kunt doen, en toch respect voor iemand kunt hebben. Ik neem toch aan dat 1 van de 2 verliefd is en meer wilt dan 1 keer wat batsen.
Maar ik schrik er niet meer van.
Een van mn beste vrienden is ook maagd. Die heeft zich vorige week laten pijpen door iemand van 19 die vindt dat hij meerdere vriendinnen tegelijk mag hebben. Beffen doet hij niet, dat vindt hij niet leuk en hij heeft haar ook nog niet geneukt. Maar als hij zin heeft in een blowjob.. even bellen en het is geregeld
Seks om de seks is iets wat in je persoonlijkheid of opvoeding zit denk ik. Ik zou het niet kunnen, te gevoelig daarvoor. Misschien verandert het als ik wat meer ervaring hebquote:Op zondag 19 juni 2011 12:49 schreef Salsalaatje het volgende:
[..]
dat heet ook wel sex voor de sex (is de beste sex). wat sommige mensen heel moelijk uit elkaar kunnen halen.
maar one night stand en respect kan wel degelijk. het is natuurlijk anders als je elkaar al lang kent en dan zoiets gaat doen. dan heb je al snel toch gevoel voor elkaar.
maar echt one night stand? neeh
Ik kan het onderscheid tussen lust en liefde niet maken. Voor mij kunnen die niet los van elkaar.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:27 schreef Salsalaatje het volgende:
persoonlijkheid idd. want jij kan het je niet indenken, omdat je het zelf niet zou kunnen (maak hieruit op?) maar of je het nou wel of niet doet, het is je eigen keus.
dus ook hoe je ontmaagd wordt.
Juist een one-night-stand kan geiler zijn dan seks in een relatie!quote:Op zondag 19 juni 2011 13:32 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Ik kan het onderscheid tussen lust en liefde niet maken. Voor mij kunnen die niet los van elkaar.
Ik ben dan ook een maagd. En jonge vrouwen willen geen lieverd, zo ver ben ik al
Ik vind het wel vreemd dat je zegt dat seks om de seks het beste is.
Je kunt toch ook iemand een stevige neukbeurt geven uit liefde?
En je communiceert toch veel beter als je elkaar al langer kent?
Goeie seks is communicatie en in een one night stand weet je toch niet wat de andere geil vindt..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |