quote:Op zondag 19 juni 2011 10:10 schreef Re het volgende:
gewoon niet met haar te veel over je vriend hebben....?
Stel een trio voor?quote:Op zondag 19 juni 2011 10:13 schreef SinaasappelAppel het volgende:
Voor mijn gevoel doe ik dat ook helemaal niet. Dan zeg ik bijvoorbeeld niet dat ik naar hem ga en dan vraagt ze wat ik in het weekend heb gedaan, zeg ik dat ik bij mn vriend was en dan heeft ze al meteen zo'n blik in d'r ogen. Terwijl ik er dan verder niks over zeg...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Dan is het gewoon een jaloerse vriendin die je vriend af wil pakken, gewoon haar confronteren met waarom doe je zo jaloers zodra ik over mijn vriend begin?quote:
Dat laatste denk ik. Tijd die jij ook me haar had kunnen doorbrengen volgens haar. Jaloezie dus. Misschien kun je je tijd iets meer verdelen als je je vriend veel meer ziet dan je vriendin..quote:Op zondag 19 juni 2011 12:08 schreef kippiedippie het volgende:
Klinkt alsof ze een oogje op je vriend heeft, of dat ze vind dat je te veel tijd met hem door brengt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |