quote:Op zondag 19 juni 2011 10:03 schreef tliciouz het volgende:
Nee kom vrydag pas terug!Ik heb spontane huidkanker gekregen van een boottripje, niet ingesmeerd en dat is nu te zien/voelen
Beter, de Wildfire mist op sommige momenten inderdaad wat power...quote:Op zondag 19 juni 2011 09:56 schreef Rossdale het volgende:
Fuck yesDe Wildfire is eindelijk weer gekraakt en ik kan hem eindelijk gaan rooten en dus overclocken
Hier gaat het nogal te keer hoor :/quote:Op zondag 19 juni 2011 10:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, best prima eigenlijk hier in het zuiden
En jij zit 20km hier vandaan ofzoquote:Op zondag 19 juni 2011 10:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hier gaat het nogal te keer hoor :/
Is dat 20 km ja? Dacht een km of 15 ofzo. Maar hier is het nog niet aan het regenenquote:Op zondag 19 juni 2011 10:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En jij zit 20km hier vandaan ofzozal straks wel komen dan.. Vannacht wel ziek hard regen, onweer, storm, alles
21,8 kilometer, in 25 minuten sta ik op de stoep!quote:Op zondag 19 juni 2011 10:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Is dat 20 km ja? Dacht een km of 15 ofzo. Maar hier is het nog niet aan het regenen
Ik doe alvast de deur op slotquote:Op zondag 19 juni 2011 10:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
21,8 kilometer, in 25 minuten sta ik op de stoep!
Jij was toch degene die slecht weer heeft? Kan pieter beter zijn deur op slot doen.quote:
Nja nu pas word het donker, en ging meer over dat ie dan ineens op de stoep staatquote:Op zondag 19 juni 2011 10:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jij was toch degene die slecht weer heeft? Kan pieter beter zijn deur op slot doen.Hier is ook alles mooi in't westen
Niet lang meerquote:Op zondag 19 juni 2011 10:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Beter, de Wildfire mist op sommige momenten inderdaad wat power...
Waarmee dan?quote:Op zondag 19 juni 2011 10:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niet lang meer
Meteen ook allemaal superkekke apps te downloaden die zo veel meer functionaliteit hebben dan de gewone apps in de storeEven op een makkelijke manier back-uppen ipv allerlei omwegen te moeten nemen
Titanium backup appquote:
Is het standaard zo'n kut telefoon dan?quote:Op zondag 19 juni 2011 10:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niet lang meer
Meteen ook allemaal superkekke apps te downloaden die zo veel meer functionaliteit hebben dan de gewone apps in de storeEven op een makkelijke manier back-uppen ipv allerlei omwegen te moeten nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |