SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:54 schreef Tauchmeister het volgende:
Dat soort muziek luisterde ik eerst ook.Ik in de laatste jaren van het vwoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
Nog steeds hoor, alleen heet ze nu Inna.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:51 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
En waarom wordt er niet meer bazenmuziek zoals dit gemaakt:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:54 schreef Tauchmeister het volgende:
Dat soort muziek luisterde ik eerst ook.Ga jij maar lekker je dubstep rommel luisteren dan. Het boeit me echt geen ster wat je ervan vindt, dat je het even weet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die blonde die daarvoor kwam die is dood. Maar die was al sinds 2000 weg.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Omdat die zangeres dood is, of was dat die blonde die daarna kwam?And they knew I was a creep since the day I was born
Get popping out of momma like some chemical
And the doctor saw my head and he starting freaking
Cause I came clean and I came out creeping
Ook goedquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:57 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker je dubstep rommel luisteren dan. Het boeit me echt geen ster wat je ervan vindt, dat je het even weet.
[..]
Die blonde die daarvoor kwam die is dood. Maar die was al sinds 2000 weg.
Nee.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:57 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nog steeds hoor, alleen heet ze nu Inna.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ook goed
Ik heb Milk Inc. nog live gezien trouwens, die traden op bij een studentenkroeg in mijn introweek
Dat bedoel ik inderdaad, die tijd. Maar dan niet zozeer per se happy hardcore, maar meer die hele eurodance scene. Wat is dat vet, man.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:01 schreef KneusTeun het volgende:
Jongens de happy hardcore tijd dat was pas muziek!(en nee ik haat hardcore en dat soort shit!)
Oke.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:57 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker je dubstep rommel luisteren dan. Het boeit me echt geen ster wat je ervan vindt, dat je het even weet.
Ja, ik bedoel, ik vind dubstep meestal pure oorkanker, maar het is vrij kansloos om mensen om hun muzieksmaak uit te lachen.quote:
Vind ik niet, jij mag Dubstep wat mij betreft ook gewoon pure oorkanker noemen. Boeit me geen flikker.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:08 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel, ik vind dubstep meestal pure oorkanker, maar het is vrij kansloos om mensen om hun muzieksmaak uit te lachen.
Brugklas muziekquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:01 schreef KneusTeun het volgende:
Jongens de happy hardcore tijd dat was pas muziek!(en nee ik haat hardcore en dat soort shit!)
Dat zeg ik toch ook.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:12 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Vind ik niet, jij mag Dubstep wat mij betreft ook gewoon pure oorkanker noemen. Boeit me geen flikker.
Dit is wel zo'n heerlijk nummertje om lekker op te stonen.quote:
En daarna hard gaan op huisfeesten!quote:
Gast, neem het eens niet zo serieusquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:16 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook.Ik lach je er alleen niet mee uit, want ik kan begrijpen dat mensen het leuk vinden om te luisteren, maar het is gewoon niet aan mij besteed. Jij komt meteen met een denigrerende post waarmee je insinueert dat ik kinderachtige muziek luister, dat vind ik jammer.
Van die fuiven.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:18 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
En daarna hard gaan op huisfeesten!
Jij bent echt zwaar serieus altijd en dan ben ik het voor 1 keer en dan is het niet goed.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:19 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Gast, neem het eens niet zo serieus
Je weet dat dit echt precies de muziek is die ik bedoel he?quote:
Nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:20 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Van die fuiven.
[..]
Jij bent echt zwaar serieus altijd en dan ben ik het voor 1 keer en dan is het niet goed.
[..]
Je weet dat dit echt precies de muziek is die ik bedoel he?
Mijn brugklasmuziek (of 2e klas, weetikveel):![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |