Je badkamer kost je een paar duizend piek. Voor 50,- prijsverschil wil je denk ik niet het risico willen lopen dat je hem voortijdig weer af moet breken toch?quote:Op zondag 19 juni 2011 07:57 schreef peterselieplukkker het volgende:
-knip-
Bij de blokken van de gamma werd mij verteld dat ze absoluut niet geschikt zijn voor vochtige ruimtes en dat ze gelijk afbrokkelen zodra ze in aanraking met water komen.
-...-
Ik wil alleen niet dat als er per ongeluk een gaatje is o.i.d. de gehele muur stuk is.
Het is nu gamma 1euro per blok of praxis 1.50 per blok. Bij 100 stuks scheelt t wel.
Ben ik helemaal mee eens.quote:Op zondag 19 juni 2011 10:49 schreef Forno het volgende:
Ben ik het niet mee eens. Het materiaal prima, maar de prijs is vaak hoger dan bij een pro bouwmarkt. Komt omdat ze bij een gamma en een praxis een groter assortiment hebben, kleinere hoeveelheden en meer personeel in dienst want de kopers hebben meer hulp nodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[img]http://i.minus.com/ibnbBZVlYCvsZI.gif[/img]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |