De 'kots wat kankerranzig' emoticon zegt toch genoeg?quote:Op zondag 19 juni 2011 01:46 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Anders begin je er ook niet over.
Waar het hart vol van is togquote:Op zondag 19 juni 2011 01:46 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Anders begin je er ook niet over.
Ik heb de hele dag gefapt op jou foto'squote:Op zondag 19 juni 2011 01:48 schreef -tape- het volgende:
Was je naar Indian Summer, of lekker autistisch thuis gebleven vandaag?
Liefquote:Op zondag 19 juni 2011 11:33 schreef Beatles het volgende:
Aww.
Oew weer allemaal musjes in de achtertuin.
Stom broertje.quote:Op zondag 19 juni 2011 11:36 schreef Beatles het volgende:
Best liev idd. Mn broertje ging op het raam trommelen en nu zijn ze allemaal weg
Neuh, conclusie is dat ie lief is. Zeker na zijn zangkunsten van laatstquote:
Ja is goedquote:Op zondag 19 juni 2011 11:47 schreef Beatles het volgende:
Liev he![]()
Wil je hem een keer lenen? Dan leen ik R2!
Oh dat is wel makkelijk ja. Eh, 9 juli allebei meenemen en dan ruilen?quote:
Kruisje van FOK! Rechtsboveninquote:Op zondag 19 juni 2011 11:57 schreef Beatles het volgende:
Even 9 evaluaties+reflecties schrijven van gegeven lessen.
Ja inderdaadquote:
Denk hetquote:Op zondag 19 juni 2011 13:54 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Ligt iedereen met een kater in bed ofzo?
Nicequote:
Denk het ookquote:Op zondag 19 juni 2011 14:49 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Eerste teken van verslaving: gewenning
Ghah, ik zei het, iedereen lag nog met een kater in bed.quote:
Kloptquote:Op zondag 19 juni 2011 15:21 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ghah, ik zei het, iedereen lag nog met een kater in bed.
Nieuwe UIquote:
quote:
lekkurquote:
Kom maar halen, over een klein uurtje zijn ze klaar, moet je wel racen vanuit Groningen.quote:
Mooi, dan is er meer voor mijquote:Op zondag 19 juni 2011 16:56 schreef dralion13 het volgende:
Gaat lastig worden denk ik
Toch bedankt voor het aanbod
Moet je wel een keer extra hardlopenquote:
Ik heb vanmorgen nog hardgelopenquote:Op zondag 19 juni 2011 17:01 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Moet je wel een keer extra hardlopen
Ik denk dat de heer niet bij mij wil zijn, ik kom nooit in de kerk, vindt ie vast niet leuk.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:42 schreef FreezePop het volgende:
Fijne zondag moge de heer met jullie zijn etc etc etc
hoi bloempje zullen wij vriendjes op lastfm wordenquote:Op zondag 19 juni 2011 17:58 schreef Bloempje. het volgende:
Jeetje wat rustig, ik begin me toch wat zorgen te maken dat er mensen overleden zijn nu.
Ik leef nog een soort vanquote:Op zondag 19 juni 2011 17:58 schreef Bloempje. het volgende:
Jeetje wat rustig, ik begin me toch wat zorgen te maken dat er mensen overleden zijn nu.
nee want lachen is gezondquote:Op zondag 19 juni 2011 19:30 schreef Bloempje. het volgende:
Ik had net browniesze waren heerlijk.
En daarna had ik een kwartier de slappe lach om... iets. Ik weet alleen niet meer watis dat raar?
Oh oke. Klips vond het wel wat gek geloof ik.quote:
Bij mij in mn sokken spijkerbroek en zelfs mn boxershort heeft ie bereikt. Of ik heb gewoon in mn broek gepist tijdens het harde fietsen dat kan ookquote:Op zondag 19 juni 2011 21:00 schreef Breezerslet17 het volgende:
nee hoor, gaat netjes op mijn paraplu
moet je maar met de auto gaanquote:Op zondag 19 juni 2011 21:02 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Bij mij in mn sokken spijkerbroek en zelfs mn boxershort heeft ie bereikt. Of ik heb gewoon in mn broek gepist tijdens het harde fietsen dat kan ook
Was een mogelijkheid maar dan moest ik mn fiets op station laten staan en morgen 3 kwartier eerder weg om met de bus naar mn werk te gaan en dus heb ik gekozen voor doorweekt zijn en morgen langer te kunnen liggenquote:
Vreselijk lui weer.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:05 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Was een mogelijkheid maar dan moest ik mn fiets op station laten staan en morgen 3 kwartier eerder weg om met de bus naar mn werk te gaan en dus heb ik gekozen voor doorweekt zijn en morgen langer te kunnen liggen![]()
Neequote:Op zondag 19 juni 2011 21:11 schreef Breezerslet17 het volgende:
heb je je whatsapp al opnieuw geinstalleerd=
Ik moest maar ¤ 38 betalen voor de kosten gemaakt op dat tijdelijke nummerquote:
ik 40 centquote:Op zondag 19 juni 2011 21:14 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik moest maar ¤ 38 betalen voor de kosten gemaakt op dat tijdelijke nummer
Zat al helemaal te doemdenken dat er een rekening van ¤ 200 op mn deurmat kwam te liggen
oldskoolquote:Op zondag 19 juni 2011 21:31 schreef dralion13 het volgende:
Ik ook niet hoor, ik ben te trotse bezitter van een sony ericsson J220i
quote:
Dan moet jij mijn engelse drop eten, zodat ik het niet doequote:
oh nee viesquote:Op zondag 19 juni 2011 22:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dan moet jij mijn engelse drop eten, zodat ik het niet doe
trusten TLKquote:Op zondag 19 juni 2011 22:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga zo al slapen! Helemaal kaduuk
Succes met je questquote:Op zondag 19 juni 2011 23:13 schreef Breezerslet17 het volgende:
OV ik ga nu naar Vondelpark, kom je ook?
Vrijdagavond: stadsfeesten, kutmuziek maar wel dronken en heel gezellig met het uitgaan.quote:Op maandag 20 juni 2011 09:33 schreef gianni61 het volgende:
goeiemorgen. top weekend gehad.
en jullie?
vrijdag avond: wijnproeverij. daarna met een paar man nog een aantal flesjes wijn open getrokkenquote:Op maandag 20 juni 2011 09:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Vrijdagavond: stadsfeesten, kutmuziek maar wel dronken en heel gezellig met het uitgaan.
Zaterdagmiddag: IKEA, voor ¤5.000-, spullen uitgezocht
Zaterdagavond: Stadsfeesten, muziek was tof, voor de rest niet gezellig met uitgaan.
Zondag: uitgeslapen, taart gemaakt, toen zondagmiddag nog ff stadsfeesten, aangeschoten, gezellig, leuke muziek, toen koken, filmpje kijken, slapen bij mijn vriendin.
En toen moest ik er om 5:00 uit
Ja beste weekend ooit.quote:Op maandag 20 juni 2011 09:33 schreef gianni61 het volgende:
goeiemorgen. top weekend gehad.
en jullie?
quote:
Nee nog steeds maagd, was ziek.quote:
Uhoh, wat heb jij gedaan dat je zo misselijk bent?quote:
Stress?quote:Op maandag 20 juni 2011 10:22 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Uhoh, wat heb jij gedaan dat je zo misselijk bent?
maar waarom?quote:Op maandag 20 juni 2011 11:15 schreef Beatles het volgende:
Mensenlief wat ben ik verdrietig en voel ik me kut zeg
Je wang vertelquote:Op maandag 20 juni 2011 11:15 schreef Beatles het volgende:
Mensenlief wat ben ik verdrietig en voel ik me kut zeg
Waarom alles zo laat dan?quote:Op maandag 20 juni 2011 11:38 schreef Beatles het volgende:
5 punten misgelopen.. krijg de regelingen nog toegemaild..
Van wat ik begrijp had je het niet af. Als ik het verkeerd heb begrepen, sorry.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:49 schreef Beatles het volgende:
[..]
gaat het daar over? Nee lees en ga dan pas zo doen. Damn.
alles wat ik hier gezet heb nu gaat over mn stagebeoordeling.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:51 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Van wat ik begrijp had je het niet af. Als ik het verkeerd heb begrepen, sorry.
Je kunt ook antwoord geven over het feit of je alles af hebt. Nu op iPod en geen tijd om na te lezen.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:53 schreef Beatles het volgende:
[..]
alles wat ik hier gezet heb nu gaat over mn stagebeoordeling.
Gastquote:Op maandag 20 juni 2011 11:55 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Je kunt ook antwoord geven over het feit of je alles af hebt. Nu op iPod en geen tijd om na te lezen.
Ik luister al 20 minuten.quote:
HTCquote:Op maandag 20 juni 2011 12:24 schreef sharr het volgende:
[..]
Die heeft Jeroen al. Tevens is die 480 euro, en dat heb ik niet helemaal.
Desire S? En hoe erg boeit jou de schermgrootte?quote:Op maandag 20 juni 2011 12:27 schreef sharr het volgende:
Desire normaal of Galaxy S?![]()
Tevens hallo inderdaad
Niet heel erg, heb kleine handen. Desire HD (4.3) kan ik niet normaal vasthouden, eigenlijk. Moet met twee handen.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:29 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Desire S? En hoe erg boeit jou de schermgrootte?
Hallo
Klopt met 1 hand lukt mij al met moeite ideale grootte is 3.6/3.7 Desire dus ongeveer maar galaxy S moet dan ook wel geen probleem zijnquote:Op maandag 20 juni 2011 12:29 schreef sharr het volgende:
[..]
Niet heel erg, heb kleine handen. Desire HD (4.3) kan ik niet normaal vasthouden, eigenlijk. Moet met twee handen.
Galaxy S is 4.0, Desire is 3.7. Ga denk ik voor de Desire dan, 298 euro.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:31 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Klopt met 1 hand lukt mij al met moeite ideale grootte is 3.6/3.7 Desire dus ongeveer maar galaxy S moet dan ook wel geen probleem zijn
Dat weet ik maar mijn zus heeft hem en die kan er gewoon mee overweg.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:32 schreef sharr het volgende:
[..]
Galaxy S is 4.0, Desire is 3.7. Ga denk ik voor de Desire dan, 298 euro.
ik moet nog een half jaartje met mn htc wildfirequote:Op maandag 20 juni 2011 12:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dat weet ik maar mijn zus heeft hem en die kan er gewoon mee overweg.
Desire is wel een beetje aan de oude kant maar wel mooi.
Ik ga voor de Gio aangezien mijn budget
Wildfire heeft geen GPU vind ik jammer.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik moet nog een half jaartje met mn htc wildfire
ik heb geen idee wat een gpu is, dus die mis ik niet.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:37 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wildfire heeft geen GPU vind ik jammer.
Videokaart om spelletjes mee te spelen en dat wil ik wel af en toequote:Op maandag 20 juni 2011 12:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb geen idee wat een gpu is, dus die mis ik niet.
Samsung Galaxy Gio 11.95 24 maanden 60 minuten/smsjes (quote:Op maandag 20 juni 2011 12:39 schreef sharr het volgende:
OV, wat is Gio? Samsung? Hoeveel betaal je daarvoor?
oh, dat doe ik vrijwel nooit.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Videokaart om spelletjes mee te spelen en dat wil ik wel af en toe
Da's wel echt heel erg weinig. Kun je niet beter sparen en dan een sim only kopen?quote:Op maandag 20 juni 2011 12:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Samsung Galaxy Gio 11.95 24 maanden 60 minuten/smsjes () en 250mb Vodafone
Ja daar ging ik al vanuit voor de rest toptelefoonquote:Op maandag 20 juni 2011 12:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, dat doe ik vrijwel nooit.
gebruik hem voor bellen, sms, mail, agenda, youtube, facebook en af en toe wat opzoeken op internet. daarvoor voeldoet die prima
Vader betaald en goedkoper vind je niet.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:41 schreef sharr het volgende:
[..]
Da's wel echt heel erg weinig. Kun je niet beter sparen en dan een sim only kopen?Doe ik ook. Sparen voor telefoon dus.
Da's waar.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:42 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Vader betaald en goedkoper vind je niet.
Bellen doe ik niet veel en whatsapp moet meerendeels van mn smsjes vervangen dus komt wel goed.quote:
whatsapp i s wel ideaal. helaas zijn veel vrienden van mij boeren die absoluut geen smartphone willen en dus geen whatsapp of pingchat hebbenquote:Op maandag 20 juni 2011 12:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Bellen doe ik niet veel en whatsapp moet meerendeels van mn smsjes vervangen dus komt wel goed.
Maar is 250 MB wel genoeg dan? Ik zoek een abbo met onbeperkt internet of 1 GB (als sim only dus, want mijn huidige abbo verloopt pas in oktober en mijn telefoon is kapot).quote:Op maandag 20 juni 2011 12:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Bellen doe ik niet veel en whatsapp moet meerendeels van mn smsjes vervangen dus komt wel goed.
Ja klopt, meerendeels vrienden hebben whatsapp bij mij dus moet gewoon goedkomen.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
whatsapp i s wel ideaal. helaas zijn veel vrienden van mij boeren die absoluut geen smartphone willen en dus geen whatsapp of pingchat hebben
Voor mij moet het wel genoeg zijn ben niet al teveel van plan met internet en thuis zit ik sowieso op wifi.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:46 schreef sharr het volgende:
[..]
Maar is 250 MB wel genoeg dan? Ik zoek een abbo met onbeperkt internet of 1 GB (als sim only dus, want mijn huidige abbo verloopt pas in oktober en mijn telefoon is kapot).
Ahw meisje tochquote:Op maandag 20 juni 2011 11:21 schreef Beatles het volgende:
Mn beoordeling niet gehaaldze twijfelen aan me of ik een goede leerkracht kan worden/zijn en nu dus huilen
![]()
want apple.quote:
Ik heb liever dat ik kan tweaken en voor de rest daarom.quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 13:09 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ik kan tweaken en voor de rest daarom.
quote:
geachte breezerslet17, uw mening wordt door ons erg gewaardeerdquote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 13:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geachte breezerslet17, uw mening wordt door ons erg gewaardeerd
wij danken u
als het jeukt moet je krabbenquote:
Mo' work mo' moneyquote:Op maandag 20 juni 2011 15:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Gewoon 2 uur overwerken, daardoor dus in de file waardoor ik in totaal ook nog 3 uur reistijd op een dag heb![]()
Lange dagen zo...
Geefquote:
quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 16:16 schreef FreezePop het volgende:
Jouw kat ruilen voor 4 van mij? Goede staat altijd bij een oud vrouwtje in de schuur gestaan.
Ik snap er ook weinig vanquote:Op maandag 20 juni 2011 17:09 schreef Beach het volgende:
>get sexually abused once at young age
>mom drinks and does cocaine until i'm 5, get seperated from her for a few weeks until she is clean
>sister and husband moves in from another state when i'm 10 or 11
>mom works less, everyone always drunk or stoned, i'm usually alone playing games
>mom and sister emotionally abuse me, mom physically abuses me once, sister physically abuses me a few times
>fight with friends at school, can't focus in class, ignore schoolwork, skip school and play games all day, teachers talk to me like i'm shit or yell at me
>cry and vomit before school, family says i have sympathy pain because my sister is pregnant
>sister moves away, mom starts drinking and taking pills, stops trying to get me to go to school, lets me drop out after grade 8
>become a recluse playing games and doing bookwork for years
>develop physical problems
>wear heavy headphones all day when playing games, develop lumps around ears and on neck where headphones are worn, pain on top of head that doesn't go away after not wearing them, can see my hair growing around where headphones used to be
>think lumps are cancer, tell mom and she says we have no insurance, i don't have cancer because she has a lump on her ear too, think i'm going to die for about a year
>develop scoliosis after sitting at computer all day for years in odd positions trying to get comfortable
>start having abuse flashbacks of sexual and physical abuse, argue with people in flashbacks of emotional abuse
>start having nightmares
>start picking at scalp and face until it bleeds
>remember forehead being split open by little brother, notice scars and wrinkles, can see where skin was pinched together so the doctor could apply glue, feel it sagging especially when tired, eye underneath scar is always red, different sized pupil, never went to a doctor other than emergency room visit
>have panic attacks almost every day, bad ones when speaking to strangers or being outside
>try to tell mom, interrupts me and starts saying it's my fault for doing nothing all day, i just need to get a job and exercise, i can cure my depression by writing down my thoughts, while also telling me that she has problems, and that i should try to help her too
>tell her about sexual abuse, tells me to just not think about it
>play video games
wat
Die is lievvvvquote:
de neukquote:Op maandag 20 juni 2011 17:09 schreef Beach het volgende:
>get sexually abused once at young age
>mom drinks and does cocaine until i'm 5, get seperated from her for a few weeks until she is clean
>sister and husband moves in from another state when i'm 10 or 11
>mom works less, everyone always drunk or stoned, i'm usually alone playing games
>mom and sister emotionally abuse me, mom physically abuses me once, sister physically abuses me a few times
>fight with friends at school, can't focus in class, ignore schoolwork, skip school and play games all day, teachers talk to me like i'm shit or yell at me
>cry and vomit before school, family says i have sympathy pain because my sister is pregnant
>sister moves away, mom starts drinking and taking pills, stops trying to get me to go to school, lets me drop out after grade 8
>become a recluse playing games and doing bookwork for years
>develop physical problems
>wear heavy headphones all day when playing games, develop lumps around ears and on neck where headphones are worn, pain on top of head that doesn't go away after not wearing them, can see my hair growing around where headphones used to be
>think lumps are cancer, tell mom and she says we have no insurance, i don't have cancer because she has a lump on her ear too, think i'm going to die for about a year
>develop scoliosis after sitting at computer all day for years in odd positions trying to get comfortable
>start having abuse flashbacks of sexual and physical abuse, argue with people in flashbacks of emotional abuse
>start having nightmares
>start picking at scalp and face until it bleeds
>remember forehead being split open by little brother, notice scars and wrinkles, can see where skin was pinched together so the doctor could apply glue, feel it sagging especially when tired, eye underneath scar is always red, different sized pupil, never went to a doctor other than emergency room visit
>have panic attacks almost every day, bad ones when speaking to strangers or being outside
>try to tell mom, interrupts me and starts saying it's my fault for doing nothing all day, i just need to get a job and exercise, i can cure my depression by writing down my thoughts, while also telling me that she has problems, and that i should try to help her too
>tell her about sexual abuse, tells me to just not think about it
>play video games
wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |