Ik weet alleen niet of dit ook geldt als men dronken is?quote:Being angry makes it ok to say things that normally you'd never dare say to anybody. When you're arguing with somebody you use everything you keep inside to throw back at them; stuff that you really think about them but wouldn't say because it'd hurt them.
Dat doe ik, ik zat eens in de problemen en heb geen van hen gebeld want ik wist dat ze enkel door zouden roddelen over mijn problemen maar niet zouden helpenquote:Op zondag 19 juni 2011 00:52 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Zulke lui moet je gewoon op een armlengte afstand houden, kan je wel mee omgaan, naar film wat je ook zegt, maar bouw niet op ze als het erop aankomt
Ik denk het niet. emoties natuurlijk, ben zo vaak boos geworden op anderen en zij op mijquote:Op zondag 19 juni 2011 00:58 schreef daftme het volgende:
Het mooiste van een vriendschap is als iemand lekker boos wordt en elkaar de volgende keer gewoon de hand kan schudden. Emoties horen er nu eenmaal bij. Dat ware aard gelul is een beetje overdreven denk ik. Iedereen kan weleens een klootzak zijn.
Waarom noem je ze je vrienden dan? Beetje krom niet?quote:Op zondag 19 juni 2011 01:01 schreef TippieTop het volgende:
[..]
Ik denk het niet. emoties natuurlijk, ben zo vaak boos geworden op anderen en zij op mij
Het gaat te ver als de personen 20+ zijn, mij midden in de nacht opbellen met ''ik maak je dood flikker wat praat je over mijn zus'' en zeggen dat die en die gelijk hadden dat ik een rat was en blijf.
Ik ga iemand ook niet halfdood slaan omdat ik emotioneel word
Dan ken je iemands ware aard. Er zijn gasten die ik zo boos heb gemaakt maar die nauwelijks iets tegen mij deden. DAT zijn gasten op wie ik kan bouwen!
Nee, er is ene grens en deze twee zijn er ver overheen gegaan. Zijn trouwens ook twee gasten met wie ik het meeste omga qua film uitgaan etc.
Andere vrienden hebben het te druk met hun eigen leven, anders had ik hen al gedumpt. Zoals iemand al zei het is leuk om mee te hangen, maar dat is het dan ook.
Dacht hetzelfde eigenlijk.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:05 schreef daftme het volgende:
[..]
Waarom noem je ze je vrienden dan? Beetje krom niet?
Mattiesz danquote:Op zondag 19 juni 2011 01:05 schreef daftme het volgende:
[..]
Waarom noem je ze je vrienden dan? Beetje krom niet?
Als een vriend maat of what ever mij in de nacht opbelt en me dood wenst is het klaar. Mag ie oprotten en nooit meer terugkomen.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:06 schreef TippieTop het volgende:
[..]
Mattiesz dan
Nou, dat denk ik tenminste. Ben jaren met hen opgegroeid zonder problemen, vele dingen mee beleefd en dan komt de aap opeens uit de mouw. Mag ik ze dan nog mattiesz noemen of niet?
Geen sex met de ex. Vuistregel tussen vrienden toch?quote:Op zondag 19 juni 2011 01:09 schreef HSG het volgende:
Ja ik ken dat. Problemen met vrienden. Een vriend en vriendin van mij hebben mij belazerd. Die vriendin van mij is eigenlijk mijn ex en we zijn als vrienden verder gegaan. Mijn ex vindt mijn maat erg leuk. Die maat van mij woont al samen maar zat te kutten met mijn ex terwijl tegen mij zei dat hij geen contact met haar wou en dat hij niet ging rotzooien met de ex van een vriend. Mijn ex zei de hele tijd dat ik de enige ben die haar begrijpt en dat ze blij is dat we vrienden zijn en dat ze ook geen contact met hem wou. Maar ondertussen speelde er dus veel meer. Heel veel meer. Uiteindelijk heb ik ze daarmee geconfronteerd. Ik heb de vriendschap verbroken met mijn ex omdat dit de druppel was. Er is namelijk in het verleden wel meer gebeurd. En met die maat van mij....het is natuurlijk niet de beste maat uiteraard.
Probleem is dat ik vaak met hele vriendengroepen ben en hij ook mattiesz is met hen, dus zien doe ik hem soberso, of ik moet hele vriendengroepen van 20 man afbrekenquote:Op zondag 19 juni 2011 01:08 schreef Isamara87 het volgende:
[..]
Als een vriend maat of what ever mij in de nacht opbelt en me dood wenst is het klaar. Mag ie oprotten en nooit meer terugkomen.
Eerlijk is eerlijk ik zou er zelf geen problemen mee hebben, wel dat ie liegt. Immers hij neukt de gedumpte van mij, geilt ie op mijn spuug en spermaquote:Op zondag 19 juni 2011 01:09 schreef HSG het volgende:
Ja ik ken dat. Problemen met vrienden. Een vriend en vriendin van mij hebben mij belazerd. Die vriendin van mij is eigenlijk mijn ex en we zijn als vrienden verder gegaan. Mijn ex vindt mijn maat erg leuk. Die maat van mij woont al samen maar zat te kutten met mijn ex terwijl tegen mij zei dat hij geen contact met haar wou en dat hij niet ging rotzooien met de ex van een vriend. Mijn ex zei de hele tijd dat ik de enige ben die haar begrijpt en dat ze blij is dat we vrienden zijn en dat ze ook geen contact met hem wou. Maar ondertussen speelde er dus veel meer. Heel veel meer. Uiteindelijk heb ik ze daarmee geconfronteerd. Ik heb de vriendschap verbroken met mijn ex omdat dit de druppel was. Er is namelijk in het verleden wel meer gebeurd. En met die maat van mij....het is natuurlijk niet de beste maat uiteraard.
Nou het is nog geen sex geworden. Wel zoenen tijdens het uitgaan. Bovendien wou hij met haar afspreken bij haar thuis. Die gozer woont al samen dus ik vind dat ook niet eerlijk voor zijn vriendin. En om ook nog tegen mij te liegen is al helemaal verkeerd.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:11 schreef daftme het volgende:
[..]
Geen sex met de ex. Vuistregel tussen vrienden toch?
Ik zou hem wel uitnodigen op mijn bruiloft maar het wordt niet mijn beste man. Over die wingman ben ik wel mee eens ;-)quote:Op zondag 19 juni 2011 01:14 schreef TippieTop het volgende:
Eerlijk is eerlijk ik zou er zelf geen problemen mee hebben, wel dat ie liegt. Immers hij neukt de gedumpte van mij, geilt ie op mijn spuug en sperma
Maar goed inderdaad dit komt vaak voor, ik zou zeggen fok die hoeren. Drink ermee in de kroeg, whatever. Gebruik hem echter niet als wingman. En nodig hem niet uit op je bruiloft.
Je snapt me punt wel tochquote:Op zondag 19 juni 2011 01:14 schreef HSG het volgende:
[..]
Nou het is nog geen sex geworden. Wel zoenen tijdens het uitgaan. Bovendien wou hij met haar afspreken bij haar thuis. Die gozer woont al samen dus ik vind dat ook niet eerlijk voor zijn vriendin. En om ook nog tegen mij te liegen is al helemaal verkeerd.
Als best man is natuurlijk aardig, maar het is altijd fijn om meerdere mensen te hebben om op terug te vallen.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:48 schreef Nico987 het volgende:
Vrienden hebben vaak een houdbaarheids datum, opeens ben je op ze uitgekeken.. Vroeger was ik jaloers op mensen met vrienden! Maar ik heb gemerkt dat vrienden inhoud dat ze een biertje drinken, praten over die lekkr chick en that's it.. na een tijdje weet je wel welke blondine de ander lekker vind, terwijl jij meer op bruin haar valt. Dan gaat zo iets over, een ruzie zoals dit kan imo de uitwerking zijn van een vriendschap die te lang heeft geduurd.
Ik heb maar 1 vriend, hij weet echt alles van mij, ondanks dat we stoeren kerels zijn, janken we als het nodig is er op los, zonder bang te zijn dat mietjes zijn, Tuurlijk plagen we elkaar ermee, maar dat kan ook.
Alle andere mensen om mij heen zijn gezellig, maar geen vrienden.
Volgend jaar ga ik trouwen, als ik alleen mijn vrienden uitnodig komt alleen hij.. dat staat vrij zielig, maar goed ik hoef geen mensen op mijn bruiloft die alleen komen om alleen maar te zuipen, dus om de zelfde reden waarom ik naar die van hen zou gaan.
Ik ben al 24 en destijds waren we 21, dus allang volwassen.quote:Op zondag 19 juni 2011 03:41 schreef VacaLoca het volgende:
MSN-ruzies
Bitchfights over moeders en zussenvia MSN
![]()
Bitchfights over Assangevia MSN
![]()
'duistere kant'
'duistere kant achter hun masker![]()
Wat een kansloosheid alom weet je te beschrijven.
Dat even terzijde is het wel kut voor je als mensen die jij beschouwd als vrienden zo tegen en over je praten. Maar ik heb het idee dat je 15 ofzo bent, dont worry... mensen zullen met de tijd steeds beter worden in roddelen zodat je het niet meer door zal hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |