Ik begrijp je voorbeeld Lutte en ik begrijp ook dat het verkeerd kan overkomen op anderenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Laatste reactie, dit vreet energie en als we elkaars punt niet snappen komen we toch nergens. Al heb ik het idee jouw punt nu wel te begrijpen.
Ja, Benny post veel. Ik ben de laatste die dat gaat ontkennen.Maar je hebt posten en posten.. Als je zeshonderd posts op een dag hebt en de helft daarvan is in MEN, 1/4 in een SC en 1/4 in een andere SC (let op: dit is een voorbeeld) en in die SC's zijn het vooral smileyposts en youtubelinkjes, dan doe je het om in de top 100 te komen. (Ik zeg niet direct dat jij dit zo doet, maar het is wel een duidelijk voorbeeld van posten om het posten.)
Maar je kunt ook 200 posts in een livetopic plaatsen gedurende een uur of vijf, nog 200 posts in een SC waarvan de helft nog van de nacht en de andere helft verspreid over een uur of tien en de rest gewoon los over het forum. Heb je nog veel posts, maar er staan wel nuttige dingen in en volzinnen. Niet dat Benny dit per se doet, maar wel een duidelijk voorbeeld van posten omdat het leuk is.
En als een hele groep mensen heel vaak het idee heeft dat het om geval 1 gaat, dan is dat vervelend. En dan is zo'n opmerking als niet geïnteresseerd zijn in een antwoord een druppel, omdat dat bij geval 1 aansluit.
En je hoeft geen sorry te zeggen en ik geloof meteen dat het je intentie niet is.. Maar op zich is het feit dat je niet alles kan roepen om vervolgens 'grapje' te roepen best een wijze les.
En KSC.. Je hebt gezegd een stel kneusjes van FB te verwijderen, vervolgens Pat, Benny en mij verwijderd en ook van Twitter. Benny je weer toevoegen op Twitter, jij verwijderen en zeggen in KSC: zo lastig als je mensen verwijderd en zij jou weer toevoegen. Dat die mensen maar in het eeuwige vuur moeten branden.
Lijkt me vrij duidelijk waar dat over ging.
Dit is onzin! Benny kan mij niet toevoegen als ik hem heb verwijderd (en dus geblokkeerd). En dat is ook niet het geval geweest. Benny heeft dat mogelijk geprobeerd, dat weet ik niet? Maar als ik over Benny spreek dan noem ik zijn naam wel hoor, geloof me. Ik heb vandaag 53 mensen verwijderd. Dat is dus meer dan 1. Ik heb vooral over Twitter gesproken. Als iemand dan WIL lezen dat ik het over hem of haar heb is dat een keuze maar niet mijn keuzequote:Benny je weer toevoegen op Twitter, jij verwijderen en zeggen in KSC: zo lastig als je mensen verwijderd en zij jou weer toevoegen. Dat die mensen maar in het eeuwige vuur moeten branden.
Dan is dat eerste wel geregeld denk ik.. Maar met dat over dat opgroeien ben ik het niet eens, ik ben echt geen boer ofzo en Benny en Kally zijn wel echt stads en die vinden het ook geen grapjes. Of je nou in Veghel, Londen of Amsterdam woont, sommige grapjes zijn gewoon niet grappig.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:56 schreef Stuart het volgende:
Topic zat vol![]()
[..]
Ik begrijp je voorbeeld Lutte en ik begrijp ook dat het verkeerd kan overkomen op anderen
Maar we hebben het nu wel over een keer of 5 dit jaar. Want meer is het niet hoor, dat ik zulke absurd hoge aantallen had. Misschien 6 of 7? Zoiets denk ik in ieder geval.
Maar je hebt gelijk, die uitschieters vallen op en zijn inhoudelijk niet altijd hoogstaand nee
Weet je Lutte, ik denk dat het roepen over 'grapje' etc. vooral ligt waar je opgroeit. In Amsterdam moet je wel tegen een geintje kunnen hoor. Misschien heb ik wel de verkeerde (in mijn ogen) humor voor hier, zou zomaar kunnen ja!
Ehm, Pat heeft nooit in mijn FB gestaan hoor. Dat zal ook nooit gebeuren. Jij en Benny zijn verwijderd inderdaad maar jullie waren echt niet de enige hoor. Ik verwijder meestal een flink aantal mensen tegelijk op FB. Ik heb wel eens van die buien dat ik zoiets doe. Soms niet eens overdacht eigenlijk
Goed, ik begrijp een hoop punten en ben het ook met een hoop eens.
[..]
Dit is onzin! Benny kan mij niet toevoegen als ik hem heb verwijderd (en dus geblokkeerd). En dat is ook niet het geval geweest. Benny heeft dat mogelijk geprobeerd, dat weet ik niet? Maar als ik over Benny spreek dan noem ik zijn naam wel hoor, geloof me. Ik heb vandaag 53 mensen verwijderd. Dat is dus meer dan 1. Ik heb vooral over Twitter gesproken. Als iemand dan WIL lezen dat ik het over hem of haar heb is dat een keuze maar niet mijn keuze
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:59 schreef Bellatrix het volgende:
Laat Amsterdam er buiten, die stad heeft nooit iemand iets misdaan.
Nou, ik ben er nog altijd opgegroeid. En nee, natuurlijk heeft die stad nooit iemand iets msdaan. Maar daarom hebben mensen in delen van het land nog wel 'andere' humorquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:59 schreef Bellatrix het volgende:
Of douw een dolfijn in je flamoesquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik zeg maar zo, stop een anaaldouche in je poes!
Amen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:59 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik zeg maar zo, stop een anaaldouche in je poes!
Boooh, ligt niet per sé aan Amsterdam. Stadmensen zijn inderdaad anders dan provinicaaltjes, maar humor is daar niet deel van. Ik kom uit een rottend dorp uit Brabant en ik heb de beste humor van de wereld bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik ben er nog altijd opgegroeid. En nee, natuurlijk heeft die stad nooit iemand iets msdaan. Maar daarom hebben mensen in delen van het land nog wel 'andere' humor
Nou, daar zullen de meningen altijd over verdeeld blijven ben ik bang. Dat is net alsof mensen Southpark / Family Guy / Paul de Leeuw leuk vinden of uitkotsen. Mensen zijn heel verschillend en humor van mensen is verschillend en dat heeft heel veel te maken met waar je woont hoorquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan is dat eerste wel geregeld denk ik.. Maar met dat over dat opgroeien ben ik het niet eens, ik ben echt geen boer ofzo en Benny en Kally zijn wel echt stads en die vinden het ook geen grapjes. Of je nou in Veghel, Londen of Amsterdam woont, sommige grapjes zijn gewoon niet grappig.
En ik heb de posts erbij gezet het vorige topic, maar aangezien je dit bericht aan het typen was heb je dat wss niet gezien, maar dat is niet jouw fout,
maar das logischquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:01 schreef Laysa het volgende:
Hoe vaak moet men hier sorry zeggen....Dan begin ik alvast![]()
SORRY....HET WAS DK
Truequote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Boooh, ligt niet per sé aan Amsterdam. Stadmensen zijn inderdaad anders dan provinicaaltjes, maar humor is daar niet deel van. Ik kom uit een rottend dorp uit Brabant en ik heb de beste humor van de wereld bijvoorbeeld.
Dat vind jijquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Boooh, ligt niet per sé aan Amsterdam. Stadmensen zijn inderdaad anders dan provinicaaltjes, maar humor is daar niet deel van. Ik kom uit een rottend dorp uit Brabant en ik heb de beste humor van de wereld bijvoorbeeld.
Ik ben er wel klaar mee nu. Ik heb genoeg 'toegegeven' en jij vind blijkbaar dat ik dat niet doe. Whateverquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:01 schreef iBenny het volgende:
Er worden wat dingen verdraaid, heb ik al een paar keer gezegd. Je ziet het niet, je wil het zien, geen idee wat, maar het heeft in ieder geen nut om er op in te gaan.
[..]
Amen.
[..]![]()
Neem de talkpoeder mee!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga me anaal laten nemen in het bos
later!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |