abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98351636

Red room?:
Voorheen de TAL SC, sinds het begin van X Factor de Red room.
Dè plek om te kletsen over van alles en nog wat.. van talentenjachten tot alles wat je hebt meegemaakt. En alles wat daartussen zit. Je bent dus van harte welkom om gezellig mee te kletsen.

Stats:
TAL SC Stats | TAL Stats
Omdat het kan, het sexy is, en gratis!
  zaterdag 18 juni 2011 @ 22:56:36 #2
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_98351722
Godver, ik wachten staat hij in overig _O-
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
pi_98351735
Topic zat vol :') :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 22:49 schreef Lutte het volgende:

[..]

Laatste reactie, dit vreet energie en als we elkaars punt niet snappen komen we toch nergens. Al heb ik het idee jouw punt nu wel te begrijpen.

Ja, Benny post veel. Ik ben de laatste die dat gaat ontkennen. :') Maar je hebt posten en posten.. Als je zeshonderd posts op een dag hebt en de helft daarvan is in MEN, 1/4 in een SC en 1/4 in een andere SC (let op: dit is een voorbeeld) en in die SC's zijn het vooral smileyposts en youtubelinkjes, dan doe je het om in de top 100 te komen. (Ik zeg niet direct dat jij dit zo doet, maar het is wel een duidelijk voorbeeld van posten om het posten.)

Maar je kunt ook 200 posts in een livetopic plaatsen gedurende een uur of vijf, nog 200 posts in een SC waarvan de helft nog van de nacht en de andere helft verspreid over een uur of tien en de rest gewoon los over het forum. Heb je nog veel posts, maar er staan wel nuttige dingen in en volzinnen. Niet dat Benny dit per se doet, maar wel een duidelijk voorbeeld van posten omdat het leuk is.

En als een hele groep mensen heel vaak het idee heeft dat het om geval 1 gaat, dan is dat vervelend. En dan is zo'n opmerking als niet geïnteresseerd zijn in een antwoord een druppel, omdat dat bij geval 1 aansluit.

En je hoeft geen sorry te zeggen en ik geloof meteen dat het je intentie niet is.. Maar op zich is het feit dat je niet alles kan roepen om vervolgens 'grapje' te roepen best een wijze les.

En KSC.. Je hebt gezegd een stel kneusjes van FB te verwijderen, vervolgens Pat, Benny en mij verwijderd en ook van Twitter. Benny je weer toevoegen op Twitter, jij verwijderen en zeggen in KSC: zo lastig als je mensen verwijderd en zij jou weer toevoegen. Dat die mensen maar in het eeuwige vuur moeten branden.

Lijkt me vrij duidelijk waar dat over ging. ;)
Ik begrijp je voorbeeld Lutte en ik begrijp ook dat het verkeerd kan overkomen op anderen :Y
Maar we hebben het nu wel over een keer of 5 dit jaar. Want meer is het niet hoor, dat ik zulke absurd hoge aantallen had. Misschien 6 of 7? Zoiets denk ik in ieder geval.

Maar je hebt gelijk, die uitschieters vallen op en zijn inhoudelijk niet altijd hoogstaand nee :N

Weet je Lutte, ik denk dat het roepen over 'grapje' etc. vooral ligt waar je opgroeit. In Amsterdam moet je wel tegen een geintje kunnen hoor. Misschien heb ik wel de verkeerde (in mijn ogen) humor voor hier, zou zomaar kunnen ja!

Ehm, Pat heeft nooit in mijn FB gestaan hoor. Dat zal ook nooit gebeuren. Jij en Benny zijn verwijderd inderdaad maar jullie waren echt niet de enige hoor. Ik verwijder meestal een flink aantal mensen tegelijk op FB. Ik heb wel eens van die buien dat ik zoiets doe. Soms niet eens overdacht eigenlijk :P

Goed, ik begrijp een hoop punten en ben het ook met een hoop eens.

quote:
Benny je weer toevoegen op Twitter, jij verwijderen en zeggen in KSC: zo lastig als je mensen verwijderd en zij jou weer toevoegen. Dat die mensen maar in het eeuwige vuur moeten branden.
Dit is onzin! Benny kan mij niet toevoegen als ik hem heb verwijderd (en dus geblokkeerd). En dat is ook niet het geval geweest. Benny heeft dat mogelijk geprobeerd, dat weet ik niet? Maar als ik over Benny spreek dan noem ik zijn naam wel hoor, geloof me. Ik heb vandaag 53 mensen verwijderd. Dat is dus meer dan 1. Ik heb vooral over Twitter gesproken. Als iemand dan WIL lezen dat ik het over hem of haar heb is dat een keuze maar niet mijn keuze :N
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  zaterdag 18 juni 2011 @ 22:59:12 #4
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_98351837
Laat Amsterdam er buiten, die stad heeft nooit iemand iets misdaan.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_98351853
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 22:56 schreef Stuart het volgende:
Topic zat vol :') :P

[..]

Ik begrijp je voorbeeld Lutte en ik begrijp ook dat het verkeerd kan overkomen op anderen :Y
Maar we hebben het nu wel over een keer of 5 dit jaar. Want meer is het niet hoor, dat ik zulke absurd hoge aantallen had. Misschien 6 of 7? Zoiets denk ik in ieder geval.

Maar je hebt gelijk, die uitschieters vallen op en zijn inhoudelijk niet altijd hoogstaand nee :N

Weet je Lutte, ik denk dat het roepen over 'grapje' etc. vooral ligt waar je opgroeit. In Amsterdam moet je wel tegen een geintje kunnen hoor. Misschien heb ik wel de verkeerde (in mijn ogen) humor voor hier, zou zomaar kunnen ja!

Ehm, Pat heeft nooit in mijn FB gestaan hoor. Dat zal ook nooit gebeuren. Jij en Benny zijn verwijderd inderdaad maar jullie waren echt niet de enige hoor. Ik verwijder meestal een flink aantal mensen tegelijk op FB. Ik heb wel eens van die buien dat ik zoiets doe. Soms niet eens overdacht eigenlijk :P

Goed, ik begrijp een hoop punten en ben het ook met een hoop eens.

[..]

Dit is onzin! Benny kan mij niet toevoegen als ik hem heb verwijderd (en dus geblokkeerd). En dat is ook niet het geval geweest. Benny heeft dat mogelijk geprobeerd, dat weet ik niet? Maar als ik over Benny spreek dan noem ik zijn naam wel hoor, geloof me. Ik heb vandaag 53 mensen verwijderd. Dat is dus meer dan 1. Ik heb vooral over Twitter gesproken. Als iemand dan WIL lezen dat ik het over hem of haar heb is dat een keuze maar niet mijn keuze :N
Dan is dat eerste wel geregeld denk ik.. Maar met dat over dat opgroeien ben ik het niet eens, ik ben echt geen boer ofzo en Benny en Kally zijn wel echt stads en die vinden het ook geen grapjes. Of je nou in Veghel, Londen of Amsterdam woont, sommige grapjes zijn gewoon niet grappig.

En ik heb de posts erbij gezet het vorige topic, maar aangezien je dit bericht aan het typen was heb je dat wss niet gezien, maar dat is niet jouw fout,
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_98351864
quote:
3s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 22:59 schreef Bellatrix het volgende:
_O_ _O_ _O_ :)
  zaterdag 18 juni 2011 @ 22:59:50 #7
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_98351866

Sorry deze is wel inhoudelijk, want een minimeet met Bellan O+
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
pi_98351870
quote:
Nou, ik ben er nog altijd opgegroeid. En nee, natuurlijk heeft die stad nooit iemand iets msdaan. Maar daarom hebben mensen in delen van het land nog wel 'andere' humor :D
pi_98351871
Ik zeg maar zo, stop een anaaldouche in je poes!
  zaterdag 18 juni 2011 @ 23:00:35 #10
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_98351894
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Of douw een dolfijn in je flamoes ^O^
pi_98351912
Dat is wel dol-fijn!
  FOK!Babe zaterdag 18 juni 2011 @ 23:01:00 #12
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_98351916
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:00 schreef Kally het volgende:

[..]

Of douw een dolfijn in je flamoes ^O^
:X
pi_98351921
Hoe vaak moet men hier sorry zeggen....Dan begin ik alvast :P
SORRY....HET WAS DK
  zaterdag 18 juni 2011 @ 23:01:13 #14
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_98351923
_O-
pi_98351935
Er worden wat dingen verdraaid, heb ik al een paar keer gezegd. Je ziet het niet, je wil het zien, geen idee wat, maar het heeft in ieder geen nut om er op in te gaan. :')
quote:
Amen.
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:00 schreef PatriQue89 het volgende:
:') _O-
  zaterdag 18 juni 2011 @ 23:01:24 #16
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_98351938
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 22:59 schreef Stuart het volgende:

[..]

Nou, ik ben er nog altijd opgegroeid. En nee, natuurlijk heeft die stad nooit iemand iets msdaan. Maar daarom hebben mensen in delen van het land nog wel 'andere' humor :D
Boooh, ligt niet per sé aan Amsterdam. Stadmensen zijn inderdaad anders dan provinicaaltjes, maar humor is daar niet deel van. Ik kom uit een rottend dorp uit Brabant en ik heb de beste humor van de wereld bijvoorbeeld.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_98351971
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 22:59 schreef Lutte het volgende:

[..]

Dan is dat eerste wel geregeld denk ik.. Maar met dat over dat opgroeien ben ik het niet eens, ik ben echt geen boer ofzo en Benny en Kally zijn wel echt stads en die vinden het ook geen grapjes. Of je nou in Veghel, Londen of Amsterdam woont, sommige grapjes zijn gewoon niet grappig.

En ik heb de posts erbij gezet het vorige topic, maar aangezien je dit bericht aan het typen was heb je dat wss niet gezien, maar dat is niet jouw fout,
Nou, daar zullen de meningen altijd over verdeeld blijven ben ik bang. Dat is net alsof mensen Southpark / Family Guy / Paul de Leeuw leuk vinden of uitkotsen. Mensen zijn heel verschillend en humor van mensen is verschillend en dat heeft heel veel te maken met waar je woont hoor :Y

Engelse humor is heel anders dan bijvoorbeeld NL humor. Dat zullen ook best veel mensen wel weten. Je vind het of leuk of heel flauw. Tsja, daar zijn we mensen voor toch :)

Oooh, niet gezien inderdaad, sorry :N
pi_98351987
quote:
11s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:01 schreef Laysa het volgende:
Hoe vaak moet men hier sorry zeggen....Dan begin ik alvast :P
SORRY....HET WAS DK
maar das logisch :)
  zaterdag 18 juni 2011 @ 23:02:45 #19
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_98351994
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:01 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Boooh, ligt niet per sé aan Amsterdam. Stadmensen zijn inderdaad anders dan provinicaaltjes, maar humor is daar niet deel van. Ik kom uit een rottend dorp uit Brabant en ik heb de beste humor van de wereld bijvoorbeeld.
True :Y
pi_98352013
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:01 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Dat vind jij :D
Mensen zijn allemaal anders. Misschien vind ik jou wel helemaal niet grappig. Geen idee want ik ken je niet maar dat zijn meningen en geen feiten :)
pi_98352045
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:01 schreef iBenny het volgende:
Er worden wat dingen verdraaid, heb ik al een paar keer gezegd. Je ziet het niet, je wil het zien, geen idee wat, maar het heeft in ieder geen nut om er op in te gaan. :')

[..]

Amen.

[..]

:') _O-
Ik ben er wel klaar mee nu. Ik heb genoeg 'toegegeven' en jij vind blijkbaar dat ik dat niet doe. Whatever :s)
pi_98352054
Nieuwe levels in Angry Birds O+ _O_
pi_98352064
Ik ga me anaal laten nemen in het bos

later!
  zaterdag 18 juni 2011 @ 23:05:02 #24
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_98352083
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga me anaal laten nemen in het bos

later!
Neem de talkpoeder mee!
pi_98352085
Geen TT...mag dat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')