dat doen jullie dan goed, die wil ik ook Laysa en D/K hebben dat ook, maar ik durf nu niet eens meer om te zetten want stel je voor heb weer gewoon tv vraag dat aan en hoppa weer ellendequote:Op maandag 20 juni 2011 20:24 schreef Dementor het volgende:
Yo Heks,
Bij ons zijn er opeens HD zenders bijgekomen, wij hebben het royaal pakket.
hoe groter het bedrijf hoe meer ze langs elkaar heen werken, al moet ik met hand op hart zeggen, die jongens van klantenservice heel lief en begrijpend maar ja die van vanavond wilde het wel doen maar mag het gewoon niet activeren. maar ja denk dat ik helemaal overstap naar KPN koop ik wel 2 kastjes erbij, 1 voor huppelkutje boven en hier in de huiskamerquote:Op maandag 20 juni 2011 20:24 schreef hondjes het volgende:
had laatst ook een geintje bij CDigitaal.
Een abonnement geeft recht op 3 simkaarten
ik betaal al twee jaar voor 2 het volle pond..
Zegt men van CD, even klantenserce bellen, u betaalt teveel.
Dus ruzie, ergenis en gelijk chaggi .
Ze komen er zelf mee, maar schuiven het op contract
ik zeg contract is getekend in february 2009 en daarna niet meer.
Dus wat contract, die is dus niet getekend voor 2010 en 2011.
KPN is ruk, digitenne is niet om aan te zien en de kastjes die ze uitleveren voor 'echte' digitale tv zappen extreem traag.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoe groter het bedrijf hoe meer ze langs elkaar heen werken, al moet ik met hand op hart zeggen, die jongens van klantenservice heel lief en begrijpend maar ja die van vanavond wilde het wel doen maar mag het gewoon niet activeren. maar ja denk dat ik helemaal overstap naar KPN koop ik wel 2 kastjes erbij, 1 voor huppelkutje boven en hier in de huiskamer
daar heb ik echt geen last vanquote:Op maandag 20 juni 2011 20:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
KPN is ruk, digitenne is niet om aan te zien en de kastjes die ze uitleveren voor 'echte' digitale tv zappen extreem traag.
De moeder van Juud heeft KPN digitale tv, na een minuut breekt het zweet je al uit zo enorm langzaam gaat het zappen.
Dan pak ik de tv gids erbij voordat ik zap...
Naar mijn mening is Digitenne op een fatsoenlijke nieuwe tv niet om aan te zien.quote:
nee hoor op groot scherm boven prima beeld en op mijn tv in de slaapkamer, zo eentje ouderwets met een toeter van achter ook prima beeldquote:Op maandag 20 juni 2011 21:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Naar mijn mening is Digitenne op een fatsoenlijke nieuwe tv niet om aan te zien.
Handig voor op de camping maar meer dan dat ook niet.
Het is maar waar je genoegen mee neemt.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee hoor op groot scherm boven prima beeld en op mijn tv in de slaapkamer, zo eentje ouderwets met een toeter van achter ook prima beeld
ben gauw tevredenquote:Op maandag 20 juni 2011 22:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het is maar waar je genoegen mee neemt.
'We' gaan toch zeker wel sneller dan die SSTrehab? Anders wordt het echt gênant.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:55 schreef remlof het volgende:
Omg, de BBQ-reeks gaat nog sneller dan deze SC
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
'We' gaan toch zeker wel sneller dan die SSTrehab? Anders wordt het echt gênant.
Dat is echt erg. De rehab van een mislukte rls die iedereen al lang en breed is vergeten -behalve ik en die drie man en een paardenkop in de rehab- is gewoon populairder dan onze sc. Misschien een teken aan de wand dat we de beste tijd gehad hebben?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:14 schreef Deisyy het volgende:
![]()
SST Rehab: vanaf 18-6-2011 21.20 uur 257 posts / 60 uur = 4,28 posts per uur
RLS SC: vanaf 18-6-2011 22.52 uur 215 posts / 58 uur = 3,70 posts per uur
Ik heb meelij met je!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:14 schreef hondjes het volgende:
Vandaag weer eens zo een vervelende klusjesdag..naar de bank..naar de gestor, en gemeentehuis.
Naar telefoonwinkel voor een nieuw modem.
eerst even
dus we zijn afgeschreven en opgegevenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is echt erg. De rehab van een mislukte rls die iedereen al lang en breed is vergeten -behalve ik en die drie man en een paardenkop in de rehab- is gewoon populairder dan onze sc. Misschien een teken aan de wand dat we de beste tijd gehad hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |