1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | 2000 Oscar Camenzind (SUI) Lampre-Daikin 2001 Lance Armstrong (USA) US Postal 2002 Alex Zülle (SUI) Team Coast 2003 Alexandre Vinokourov (KAZ) Team Telekom 2004 Jan Ullrich (GER) T-Mobile Team 2005 Aitor González (ESP) Euskaltel-Euskadi 2006 Jan Ullrich (GER) T-Mobile Team 2007 Vladimir Karpets (RUS) Caisse d'Epargne 2008 Roman Kreuziger (CZE) Liquigas 2009 Fabian Cancellara (SUI) Team Saxo Bank 2010 Fränk (LUX) Team Saxo Bank |
Maar dit is gewoon pech.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:29 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dat vaak Rabo overkomt.
Nogmaals, je bent veel te veel gefocust op die ploeg. Daardoor lijkt het hen meer te overkomen, maar het is gewoon onzin.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:31 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dan heb ik het idee dat Rabo vaak dit soort pech overkomt.
Dat kan zijn jaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nogmaals, je bent veel te veel gefocust op die ploeg. Daardoor lijkt het hen meer te overkomen, maar het is gewoon onzin.
F Schleck wint toch het eindklassement niet, zijn tijdrit is knudde.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:32 schreef Pedroso het volgende:
Snap ook die move van Leopard niet. Wat bereiken ze er nu mee ?
In ieder geval hoeft er in de Tour nu niemand te wachten op bv A. Schleck als ie pech krijgt, gewoon vol erop.
A Scleck kan 'm natuurlijk wel winnen, vorig jaar was zijn tijdrit meer dan in orde! Ik denk dat Leopard wel niet veel hulp langs Rabo's kant zal kunnen verwachten in de Tour.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:33 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
F Schleck wint toch het eindklassement niet, zijn tijdrit is knudde.
Andy staat op half uur ofzo...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:35 schreef DeMessias het volgende:
[..]
A Scleck kan 'm natuurlijk wel winnen, vorig jaar was zijn tijdrit meer dan in orde! Ik denk dat Leopard wel niet veel hulp langs Rabo's kant zal kunnen verwachten in de Tour.
Blijkbaar heeft men toch meer schrik van een boze Cancellara.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:32 schreef Pedroso het volgende:
In ieder geval hoeft er in de Tour nu niemand te wachten op bv A. Schleck als ie pech krijgt, gewoon vol erop.
Wat buiten ze dan uit? Dat Schleck een paar secondjes wint op Mollema en zo, wellicht, één plaatsje hoger eindigt in het eindklassement?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:36 schreef kaasplankje het volgende:
Balen voor Mollema, maar niet erg dat Leopard-Trek het uitbuit. Als ploegen of renners bij pech op elkaar gaan wachten i.v.m. "fair play" kunnen ze net zo goed gaan stoppen voor koffie met appeltaart halverwege. Kom op zeg.
quote:Stupid comment of the year goes to Andre Greipel. To me: "why the fuck you drop the wheel in front on the climb?"
Valt wel mee. Zonder renners als Cavendish zou het wielrennen ook maar saai zijn.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:56 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Cavendish is van de sprinters ook wel een van de beroerdste klimmers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |