Fijn dat het zo goed gaatquote:Op maandag 4 juli 2011 12:59 schreef Troel het volgende:
Ow, en je hebt ze goed leren typen
ze zijn echt gaafZe hebben hun plek al helemaal gevonden lijkt het wel. Tim zit lekker achter me op de rugleuning van de stoel naar buiten te kijken en Pim ligt op mijn schoot
Haha, dat tikje ookquote:Op maandag 4 juli 2011 15:35 schreef Oognip het volgende:
Muis wordt gepest (en hij is nog wel jarig)
Uiteindelijk hoeft ie maar 1 tik uit te delen en het is klaar
Wat leuk Troel!quote:Op maandag 4 juli 2011 16:52 schreef Troel het volgende:
[ afbeelding ]
beetje donkere foto, maar vond het zo flauw om te flitsen
Jeps, ligt beter dan de kussens (alhoewel Pim ook al wel een tijd op een kussen gelegen heeft) Ook vinden ze de kast met speelgoed van de jongens lekkerder dan in de krabpaal...quote:Op maandag 4 juli 2011 17:05 schreef Oognip het volgende:
Wat leuk TroelLiggen ze nu voor de lol in de reismand?
En hoe gaat het met je zoontjes en Pim en Tim?
Heeeeel leuk! En hoe gaat het tussen hen en je jongens?quote:Op maandag 4 juli 2011 17:21 schreef Troel het volgende:
[..]
Jeps, ligt beter dan de kussens (alhoewel Pim ook al wel een tijd op een kussen gelegen heeft) Ook vinden ze de kast met speelgoed van de jongens lekkerder dan in de krabpaal...
Ze zijn leuk
Ik kan me voorstellen dat ze inmiddels Jochem zat zijnquote:Op maandag 4 juli 2011 17:36 schreef Oognip het volgende:
[..]
Heeeeel leuk! En hoe gaat het tussen hen en je jongens?
O dat is nog niets, ik was eens een kitten kwijt en die was van achter in de oven gekropen en hij wilde daar blijven wonen, halve oven gedemonteerd.quote:
Das snelquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:20 schreef Troel het volgende:
Ik had vandaag 1 inentingsboekje bij de post
Hoezo niet fotogeniek, het is een knappe meidquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:06 schreef Oognip het volgende:
Eindelijk een mooie foto van Emma!
[ afbeelding ]
Nou gelukkig maar dat ze weg zijn, dat gekriebelquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:26 schreef Oognip het volgende:
Gister ontdekte ik een vlo bij Emma en heel wat poepjesToen heb ik haar en Oscar meteen helemaal ingesprayd en mijn eigen katten behandeld uit voorzorg. Net heb ik ze gekamd en bij Emma nog 4 vlooien uit weten te halen en nu is ze weer schoon
Oscar had gelukkig niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |