Ze krijgen ook brokken. Die staan er de hele dag.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:09 schreef ferrari_rood het volgende:
krijgen ze alleen vlees of ook brokken?
En ze zijn zo mooi he
Dat kan helpen inderdaad. Maar de ontlasting is gelukkig al weer wat dikker geworden en zonder vlees komen de kittens niet/niet veel aan, want ze eten nog niet veel brokjes.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Wellicht even geen vlees geven zodat hun maag en darmen tot rust kunnen komen. Rossi kan ook niet tegen natvoer
quote:
Heel snel. Het voelt wel alsof ze al maanden bij me wonen, maar das nog maar een paar weken. De tijd vliegt.quote:
Eind van de ochtendquote:Op zondag 3 juli 2011 19:05 schreef Mama_Mia het volgende:
Noah kijkt helemaal treurig
Troel, hoe laat kom je morgen? Als je wil kan je Rhana nog even bezoeken?
Het gaat echt super goed met ze! Ik kan ze oppakken zonder dat ze blazen (meestal dan), ze spelen lekker, lopen ook lekker over het balkon en klimmen al in het net, ze komen goed aan en zijn bijna van de diarree af!quote:Op zondag 3 juli 2011 21:00 schreef Greys het volgende:
Hoe gaat het met de ukkies?
Raken ze al een beetje aan je gewend?
Die feliway heb ik gister ochtend al eruit gehaaldquote:Op zondag 3 juli 2011 21:14 schreef Greys het volgende:
Jeeeeeeeeeeeeej
Wat een verschil al met een paar dagen terug dan! En misschien heeft de Feliway ook een pietsie geholpen en anders heeft het ze in elk geval geen kwaad gedaan.
Misschien worden ze dan wel dapperder, dat kan ookquote:Op zondag 3 juli 2011 22:10 schreef Oognip het volgende:
Het is jammer voor Emma en Oscar dat Noah en Moon morgen weggaan. Die spelen zo leuk met elkaar en daar leren Emma en Oscar veel van, ook dat ze niet bang hoeven te zijn. Hopelijk worden ze niet weer banger zonder Noah en Moon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |