SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geweldige foto! Echt helemaal languit!quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:22 schreef Oognip het volgende:
Nog maar een week he TroelJaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er zin in
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Ik doe mijn bestquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:17 schreef Hitomi het volgende:
[..]
Je houdt ons, de nieuwsgierige Fok!-ers wel op de hoogte nadat ze verhuisd zijn, he?
Ja zeker doenquote:
Er staat nog niets vast hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:30 schreef Oognip het volgende:
Staan die namen echt vast Troel?Kunnen je kinderen niet Balou zeggen of zo? Moon vind ik een echte Balou
Ja he!? gewoon 700 gram in 3 weken! Das echt rete-veelquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:26 schreef bl0emetjE het volgende:
Wat heerlijk zo volledig ontspannen
En wat zijn ze in die paar weekjes een hoop gegroeid!
Ze hebben gewoon een goede pleegmamaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja he!? gewoon 700 gram in 3 weken! Das echt rete-veel
quote:Op zondag 26 juni 2011 15:49 schreef Oognip het volgende:
Ik dacht: laat ik de kittens (en mijn eigen katten) eens verwennen met een gekookt koolvisfiletje.
Noah en Shadow vonden het een goed idee, de rest is maar brokjes gaan eten
Waar doe ik het eigenlijk nog voor?
quote:Op zondag 26 juni 2011 15:49 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]zodat wij je kunnen vertellen dat je een lieve kittenmama bent
Ben je welquote:Op zondag 26 juni 2011 15:57 schreef Oognip het volgende:
[..]egnie
![]()
Ik ben trouwens al dagen de hele dag hard aan het leren voor mijn tentamens en ben op een gegeven moment op het balkon gaan zitten, de katten bleven binnen maar de balkondeur stond wel open. Zonder katten merkte ik dat ik me opeens vet goed kon concentreren dus ik blijEn net op dat moment komen er 2 katten en 2 kittens aangelopen
Weg concentratie en alles duurde meteen weer 4x zo lang
Ik heb er wel aan gedacht om afgelopen weekend in jouw huiskamer te gaan zitten leren, maar ik durfde niet vanwege Rhanaquote:Op zondag 26 juni 2011 15:57 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ben je welmoet je mijn studeerkamer lenen?
ik wil wel even kittens komen afleiden op een gegeven moment hoor
quote:Op zondag 26 juni 2011 15:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb er wel aan gedacht om afgelopen weekend in jouw huiskamer te gaan zitten leren, maar ik durfde niet vanwege Rhana
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |