Hebben ze het goed doorstaan en daarna nergens last van gehad?quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:05 schreef Oognip het volgende:
De eerste inenting en de chip zitten er in
Ik dacht dat die zo bangig was, daar is hij dan wel overheen gegroeidquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:31 schreef Mama_Mia het volgende:
Shadow heeft me gebeten
trouwens, met mijn kittens schijnt het goed te gaan
Ze hebben het prima doorstaanquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:23 schreef indaha het volgende:
[..]
Hebben ze het goed doorstaan en daarna nergens last van gehad?
quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:37 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik dacht dat die zo bangig was, daar is hij dan wel overheen gegroeid![]()
Wat fijn dat het met jouw kittens goed gaat en dat het nieuwe pleeggezin je laat weten hoe het met ze gaat
Ja dat vond Shadow heel leuk jaquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:43 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ze hebben het prima doorstaanM_M was mee en die heeft ze vastgehouden tijdens de prikken, ik vind dat altijd een beetje eng
Ja maar dat komt wel vaker voor, als ze verder goed levendig zijn en eten komt het vast wel goedquote:Op donderdag 23 juni 2011 09:51 schreef Oognip het volgende:
Vanochtend zat de hele kittenbak vol diarreeZe hebben duidelijk wel last van de inenting, maar ze hebben goed gegeten en zijn nu allemaal op Sterre na, aan het spelen.
Dat kloptquote:Op donderdag 23 juni 2011 10:13 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja maar dat komt wel vaker voor, als ze verder goed levendig zijn en eten komt het vast wel goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geweldige foto! Echt helemaal languit!quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:22 schreef Oognip het volgende:
Nog maar een week he TroelJaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er zin in
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Ik doe mijn bestquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:17 schreef Hitomi het volgende:
[..]
Je houdt ons, de nieuwsgierige Fok!-ers wel op de hoogte nadat ze verhuisd zijn, he?
Ja zeker doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |