Ik zie dat je de fotogenieke foto van Emma hebt opgestuurd..quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:08 schreef Oognip het volgende:
En ze staan op de site
http://kittenpaleis.nl/gastgezin-michelle
Haha ja dat was de beste foto van Emmaquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:12 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik zie dat je de fotogenieke foto van Emma hebt opgestuurd..
Ik vond het lieve beschrijvingen, oognip, daar gaat vast wel iemand op reagerenquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:14 schreef Oognip het volgende:
Ik heb de verhaaltjes over Emma en Oscar zo eerlijk mogelijk proberen te beschrijven. Als mensen dan geen bange kittens willen hoeven ze ook niet te reageren.
Mensen die het geen uitdaging vinden moeten ook maar niet reagerenquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:17 schreef Mama_Mia het volgende:
Duidelijke beschrijvingendaar zullen vast mensen op af komen die het een uitdaging vinden in plaats van een afknapper
Nee precies, genoeg lieve poesjes wiens hartje al gewonnen zijn bij de eerste aai, het is juist leuk voor mensen om zo'n eenkennig beestje voor je te winnen tochquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:19 schreef Oognip het volgende:
[..]
Mensen die het geen uitdaging vinden moeten ook maar niet reageren
Ik hoop zo hard dat ze een baasje vinden voordat wij op vakantie gaan (over 3 weken)
Haha inderdaadquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:23 schreef Ansu het volgende:
Hahaha, die foto's van Emma, ze kijkt elke keer zo 'net niet'..
Zeker mooi, maar geen reclame maken hierquote:Op donderdag 14 juli 2011 10:46 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik zit gelijk even de andere kittens te bekijken.. dit is ook wel een hele mooie zeg http://kittenpaleis.nl/menu-tanja/677-maja-v-
Het gaat super goed! Ze groeien goed, worden steeds tammer en spelen vooral heel veel.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:16 schreef Sylver_ het volgende:
Hoe gaat het met de katjes? Heb je al reacties gehad?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:17 schreef Ansu het volgende:
Die Emmafoto! Ik wil een Emmamaar het kan helaas nu nog niet.. En Oscar zit zo lief!
Waarom kan het niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Och die van Emma!quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:13 schreef Oognip het volgende:
[ afbeelding ]
En kijk nouik heb een beetje geklungeld met de macro stand op mijn camera
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat de huidige foto beter is, want op deze mooie zie je alleen het hoofdje met de oogjes dicht. Op de huidige foto zie je haar lijfje ook, ik denk dat dat leuker is.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:39 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Och die van Emma!Je zou eigenlijk nog even moeten vragen of je de foto's nog mag ruilen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |