Ze zijn verder o.a bekend van hun covers (everything i do, i don't wanna miss a thing enz)
Hun stijl lijkt een beetje op die van Blink 182
quote:Nu niet gaan overdrijven he
Op maandag 24 juni 2002 17:30 schreef -Lars- het volgende:
NFG! Genieten! Je bedoeld Blink's stijl lijkt veel op die van NFG
Blink blijft bij mij net voor NFG
quote:WTF, als je NFG toch gaat vergelijken met Blink ben je toch niet zo goed bezig
Op maandag 24 juni 2002 15:48 schreef barthezzz het volgende:
Wie van jullie luistert er ook naar deze coole band.
Ze hebben net een nieuwe CD gemaakt en die is erg goed te pruimen, Sticks and Stones heet ie.Ze zijn verder o.a bekend van hun covers (everything i do, i don't wanna miss a thing enz)
Hun stijl lijkt een beetje op die van Blink 182
Dieptepunt vond ik toch wel dat meidenblad de Yes de nieuwe cd van NFG ging beoordelen.. kwam er niet goed uit, nee vind je het gek die lui zijn geen echt goede punk gewend..
Ik ben er iig errrug blij mee dat ze op Lowlands staan Nu Fenix TX, Frenzal Rhomb, No Use For a Name the Bouncing Souls en Sick of it All nog..die staan ook op Pukkelpop
quote:Luister de/lees de teksten eens.... echte punk?!?? Ik wil niet weer zo'n eindeloze discussie eindigen hoor, maar in principe heeft New Found Glory niks met punk te maken. Gitaargedender op hoog tempo hoeft nog geen 'echte' punk te zijn.
Op dinsdag 25 juni 2002 17:15 schreef Donuts-n-Glory het volgende:Dit is 'echte' punk, meer te evrgelijken met briljante bands al Me First en Less Than Jake en nog een hele lading.
Blink is de variant hiervan die zich meer richt op 'de grote massa' Ze klinken iets toegankelijker en zijn daarom 'bekender' onder het top 40 publiek.Dieptepunt vond ik toch wel dat meidenblad de Yes de nieuwe cd van NFG ging beoordelen.. kwam er niet goed uit, nee vind je het gek die lui zijn geen echt goede punk gewend..
Rancid bijv. is punk. Dat gaat niet over meisjes, clearasil, highschool en ontmaagdingen, zoals NFG. Puberpunk kun je het beter noemen.
Ach ik hou de naam "Pretpunk" altijd maar aan bij dit soort dingetjes.quote:Op dinsdag 25 juni 2002 17:39 schreef WaterBlade7 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was er ook bij. Mega concert in een klein zaaltje ( Melkweg ) Heerlijk!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:54 schreef Roflpantoffel het volgende:
Nou ik ga toch is wat posten, gister was NFG uber tof in de Melkweg
Destine was ook best goedquote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:26 schreef Drasss het volgende:
[..]
Ik was er ook bij. Mega concert in een klein zaaltje ( Melkweg ) Heerlijk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |