abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4730784
Wie van jullie luistert er ook naar deze coole band.
Ze hebben net een nieuwe CD gemaakt en die is erg goed te pruimen, Sticks and Stones heet ie.

Ze zijn verder o.a bekend van hun covers (everything i do, i don't wanna miss a thing enz)

Hun stijl lijkt een beetje op die van Blink 182

Forever and ever let's make this last forever!
  maandag 24 juni 2002 @ 16:00:57 #2
27360 danino
Are you talkin' to me?
pi_4730980
niet echt bijzonder
pi_4731180
Ze zijn inderdaad best cool en ze komen op Lowlands. In ieder geval tof
God Hates Me
  maandag 24 juni 2002 @ 17:30:21 #4
28815 -Lars-
www.forthealliance.nl
pi_4732450
NFG! Genieten! Je bedoeld Blink's stijl lijkt veel op die van NFG
pi_4736719
quote:
Op maandag 24 juni 2002 17:30 schreef -Lars- het volgende:
NFG! Genieten! Je bedoeld Blink's stijl lijkt veel op die van NFG
Nu niet gaan overdrijven he

Blink blijft bij mij net voor NFG

Forever and ever let's make this last forever!
pi_4736879
Zijn wel vet jah....niet ONWIJS vet...
  dinsdag 25 juni 2002 @ 16:25:03 #7
30186 H2O
SKA-B00M
pi_4747700
quote:
Op maandag 24 juni 2002 15:48 schreef barthezzz het volgende:
Wie van jullie luistert er ook naar deze coole band.
Ze hebben net een nieuwe CD gemaakt en die is erg goed te pruimen, Sticks and Stones heet ie.

Ze zijn verder o.a bekend van hun covers (everything i do, i don't wanna miss a thing enz)

Hun stijl lijkt een beetje op die van Blink 182

WTF, als je NFG toch gaat vergelijken met Blink ben je toch niet zo goed bezig !!!!!!
New found glory is zeker wel een coole band, ze komen op Lowlands en Pukkelpop.
Download de cd From your screen to your stereo maar eens. Op die cd coveren ze soundtracks van films. Heel cool gedaan.
Maar plzzzzz vergelijk zo een band als deze nooit meer met Blink!!!!!!!
pi_4748584
Ze zijn wel errug poppy, maar ik vind ze wel goed Ik ben erg benieuwd naar die nieuwe cd, ik heb hem nog niet beluisterd...
pi_4748681
Oh kom op!
NFG is niet Blink,... iit tot Blink kan NFG ook echt iets live.
Dit is 'echte' punk, meer te evrgelijken met briljante bands al Me First en Less Than Jake en nog een hele lading.
Blink is de variant hiervan die zich meer richt op 'de grote massa' Ze klinken iets toegankelijker en zijn daarom 'bekender' onder het top 40 publiek.

Dieptepunt vond ik toch wel dat meidenblad de Yes de nieuwe cd van NFG ging beoordelen.. kwam er niet goed uit, nee vind je het gek die lui zijn geen echt goede punk gewend..

Ik ben er iig errrug blij mee dat ze op Lowlands staan Nu Fenix TX, Frenzal Rhomb, No Use For a Name the Bouncing Souls en Sick of it All nog..die staan ook op Pukkelpop

Is dit beleid of is hier over nagedacht?
pi_4749040
quote:
Op dinsdag 25 juni 2002 17:15 schreef Donuts-n-Glory het volgende:

Dit is 'echte' punk, meer te evrgelijken met briljante bands al Me First en Less Than Jake en nog een hele lading.
Blink is de variant hiervan die zich meer richt op 'de grote massa' Ze klinken iets toegankelijker en zijn daarom 'bekender' onder het top 40 publiek.

Dieptepunt vond ik toch wel dat meidenblad de Yes de nieuwe cd van NFG ging beoordelen.. kwam er niet goed uit, nee vind je het gek die lui zijn geen echt goede punk gewend..

Luister de/lees de teksten eens.... echte punk?!?? Ik wil niet weer zo'n eindeloze discussie eindigen hoor, maar in principe heeft New Found Glory niks met punk te maken. Gitaargedender op hoog tempo hoeft nog geen 'echte' punk te zijn.

Rancid bijv. is punk. Dat gaat niet over meisjes, clearasil, highschool en ontmaagdingen, zoals NFG. Puberpunk kun je het beter noemen.

zondag 23 november 2003 @ 22:47:20 #11
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_14874982
Komen ze weer eens naar Nederland?
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
  woensdag 26 mei 2004 @ 07:48:04 #12
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_19412635
Ja... komen ze naar NL
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  woensdag 26 mei 2004 @ 20:52:56 #13
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_19430442
quote:
Op dinsdag 25 juni 2002 17:39 schreef WaterBlade7 het volgende:
Ach ik hou de naam "Pretpunk" altijd maar aan bij dit soort dingetjes.
Maar puberpunk is ook wel een leuke

En om maar ff te zeiken, ik vind Rancid meer de hardcore(punkcore) kant uitgaan. Maar daarom is Rancid ook wel erg lekker

Ik heb trouwens de nieuwe cd van NFG eens gedownload laatst. Maar ik vind em niet echt super. Het is allemaal een beetje te blij voor mij. Ik erger me een beetje aan dat hoge stemmetje van die zanger....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 29 juli 2004 @ 20:29:55 #14
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_20939478
En... ik heb een kaartje voor 7 September in de Melkweg
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_20940098
Whiney zang met crappy muziek. Mwoah. Alleen hun cover-CD is echt leuk gedaan. Rest is zoo matig.
pi_53192209
ik las op op internet dat er 18 september een nieuwe cd van ze uitkomt: From the Screen to Your Stereo Part II. Dit is dus een vervolg op die andere cover cd. Maar nu vroeg ik me eigenlijk af hoe dat nou zit met die release datums, is 18 september dan een wereldwijde release of moet je in nederland der nog ff op wachten?
pi_53216241
Nee, komt ie wel uit bij de betere platenboer.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_56925794
Nou ik ga toch is wat posten, gister was NFG uber tof in de Melkweg
pi_56926320
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 14:54 schreef Roflpantoffel het volgende:
Nou ik ga toch is wat posten, gister was NFG uber tof in de Melkweg
Ik was er ook bij. Mega concert in een klein zaaltje ( Melkweg ) Heerlijk!
pi_56926434
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 15:26 schreef Drasss het volgende:

[..]

Ik was er ook bij. Mega concert in een klein zaaltje ( Melkweg ) Heerlijk!
Destine was ook best goed maar het was echt tof!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')