Ik snap wat je bedoelt (met van die lichte plastic die je op festivals aantrekt) maar ik bedoel meer een gewone jas die waterdicht is en een capuchon heeft in geval van regen. De meeste winkels die jassen verkopen, verkopen er zonder capuchon.quote:
Mijn linkje was 50 euro!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:29 schreef El_Borracho het volgende:
Zo'n North Face jas zegt me wel wat ja, helaas zijn deze vaak superduur. Ik zou liefst onder de 150 euro blijven.
http://www.bever.nl/index(...)n=Waterdichte+jassenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:29 schreef El_Borracho het volgende:
Zo'n North Face jas zegt me wel wat ja, helaas zijn deze vaak superduur. Ik zou liefst onder de 150 euro blijven.
Bedankt, ik zal even rondkijken!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:32 schreef Mariposas het volgende:
[..]
http://www.bever.nl/index(...)n=Waterdichte+jassen
Ze hebben er wel een paar voor dat budget.
Check ook of de naden aan de binnenkant zijn dichtgeplakt.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:33 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Bedankt, ik zal even rondkijken!
Waarvoor? Meer waterdicht dan ofzo? Ik ga eens kijken voor The North Face Resolve en Upland, ze zien er hetzelfde uit maar verschillen 40 euro.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:00 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Check ook of de naden aan de binnenkant zijn dichtgeplakt.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:05 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Waarvoor? Meer waterdicht dan ofzo? Ik ga eens kijken voor The North Face Resolve en Upland, ze zien er hetzelfde uit maar verschillen 40 euro.
Je kunt evt ook kijken om een waterdicht jasje te halen waar de capuchon in de kraag verborgen zit. Dan rits je em eruit wanneer je het nodig hebt ipv dat het altijd eruit hangt.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:09 schreef El_Borracho het volgende:
In Leuven heeft TNF een winkel, ik ga daar eens binnenspringen volgende week!
Ja dat zou inderdaad optimaal zijn, maar ik dacht dat (enkele) van TNF jassen zo zijn.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:14 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Je kunt evt ook kijken om een waterdicht jasje te halen waar de capuchon in de kraag verborgen zit. Dan rits je em eruit wanneer je het nodig hebt ipv dat het altijd eruit hangt.
Ik heb zelf een waterdichte jas met zo'n kraag en heb de capuchon er nog nooit uitgehaald. Staat net wat mooier zo'n rechte kraag.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:19 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Ja dat zou inderdaad optimaal zijn, maar ik dacht dat (enkele) van TNF jassen zo zijn.
Ik stuurde laatst de mijne op naar PostalRegenjas en kreeg exact dat bedrag er voor terug. Dat was echt fantastisch.quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 01:46 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik stuurde laatst de mijne op naar PostalRegenjas en kreeg exact dat bedrag er voor terug. Dat was echt fantastisch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |