quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:32 schreef JohnDoe12 het volgende:
[..]
+1, dat zeg ik elke keer tegen mezelf..
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:29 schreef JohnDoe12 het volgende:
Ik gebruik nu dus oogpotlood om het een beetje weg te werken
Permanente make-up is toch gewoon een tattoo eigenlijk? Dat zou ik niet doen, want littekenweefsel is daar extra gevoelig voor. Maar ik zie het probleem niet. Persoonlijk vind ik littekens best coolquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:48 schreef trovey het volgende:
Het kale deel laten opvullen door .z.g. permanenten make-up een idee? Ziet er niet uit als je een hele wenkbrauw doet maar als het een klein stukje is valt het wellicht wel mee.
http://www.bogar.nl/makeup.html
Geen idee hoe dat zit met littekenweefsel, zou TS verder naar moeten informeren als hij er wat in in ziet.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:52 schreef Saarbarbaar het volgende:
[..]
Permanente make-up is toch gewoon een tattoo eigenlijk? Dat zou ik niet doen, want littekenweefsel is daar extra gevoelig voor. Maar ik zie het probleem niet. Persoonlijk vind ik littekens best coolTenzij je erdoor vervormd uit ziet ofzo
Maak je niet zo druk; het zit er nu eenmaal en waarschijnlijk valt het (behalve jou) niemand op
nee, er is echt 1 klein stukje waar dus geen haar meer groeit omdat het littekenweefsel is.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:06 schreef EdGolf het volgende:
Op een gegeven moment groeit er toch wel weer haar daar?
wat voor klinieken zijn dat dan?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:49 schreef Hephaistos. het volgende:
Je kan gewoon grafts implanteren in een litteken dat tot rust is gekomen... Bel eens met een kliniek voor een afspraak/offerte.
Juist, dit probeerde ik ook al te zeggen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:34 schreef Jurk het volgende:
Sjongejonge...Je zegt dat het een maand geleden gebeurd is. Wat zou je er van denken om een beetje geduld te hebben? Vaak worden littekens wel minder na verloop van tijd en als het gewoon van een simpele snee is geweest, gaat daar heus wel weer haar groeien.
Als het van een gehechte wond is, is het een ander verhaal. Maar ik zou eerst even een paar maandjes wachten....
er gaat niks groeien, geloof mij, anders was het nu wel geweest. het is echt littekenweefsel, er gaat soieso niks meer groeien..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:34 schreef Jurk het volgende:
Sjongejonge...Je zegt dat het een maand geleden gebeurd is. Wat zou je er van denken om een beetje geduld te hebben? Vaak worden littekens wel minder na verloop van tijd en als het gewoon van een simpele snee is geweest, gaat daar heus wel weer haar groeien.
Als het van een gehechte wond is, is het een ander verhaal. Maar ik zou eerst even een paar maandjes wachten....
Hoezo niet genezen? Echt waar, het is nu al een tijd zo, en ik weet zeker dat er geen haren meer komen..quote:Op zondag 19 juni 2011 21:50 schreef tombolafan het volgende:
Dat is nog niet eens genezen zo te zien?
Ik zou idd even afwachten nog, ik had een litteken net aan de bovenkant van mn wenkbrauw waar ook niks groeide en daar kwam uiteindelijk ook langzaamaan haar terug
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |