abonnement Unibet Coolblue
pi_98374412
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 16:21 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

kaartjes zijn altijd nog leuk ^O^
Jij krijgt een kaart als je verhuisd bent dit jaar. Beloofd. *O* *O* *O* w/
pi_98374476
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 15:50 schreef Isabeau het volgende:

Je klinkt zo herkenbaar nu O+ En nu wil ik ook Bloemendaals kustweer! Lijkt me geweldig om daar te wonen. Hoe ver is Haarlem fietsen voor jou?
Tot de rand van Haarlem is het nog geen 10 min. fietsen. Tot het Patronaat 20/25 en tot de muziekschool ook ong. 20/25 minuten. Dan zit je ook meteen midden in de stad, echt ideaal om te wonen in een mooi groen rustig dorp tussen deze leuke stad en de duinen/zee in O+ :Y
En dan vragen mensen nog wel eens of ik geen heimwee heb naar Utreg :D

quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 16:19 schreef AnneX het volgende:
Wat een geluk dat de buien voorbij waren bij je rondje fietsen, Bluezz.
En aan de kust waait het altijd.

Zeg Isa, een weeke of wat terug schreef je dat je comp. deaud was ?!
Heeft dr. Rossi het weten te maken?

Ik redde het net met droog oversteken naar de brievenbus.
Wel 3 geslaagden verblijd met een ouwerwets felicitatie kaartje.
Blijkbaar stelt de jeugd dat wel op prijs !
Kaartjes zijn altijd leuk, ik stuur ook volop kaarten. Voor bijzondere gelegenheden, gewone verjaardagen om iemand te bedanken etc etc w/
Afgelopen week kregen we een bedankkaartje van g's broer/schzus omdat ze hier zo lekker en gezellig hadden gegeten... met op de voorkant een baby met een koksmuts en een koekepan. Zo leuk :D
pi_98374542
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 16:19 schreef AnneX het volgende:
Wat een geluk dat de buien voorbij waren bij je rondje fietsen, Bluezz.
En aan de kust waait het altijd.

Zeg Isa, een weeke of wat terug schreef je dat je comp. deaud was ?!
Heeft dr. Rossi het weten te maken?

Ik redde het net met droog oversteken naar de brievenbus.
Wel 3 geslaagden verblijd met een ouwerwets felicitatie kaartje.
Blijkbaar stelt de jeugd dat wel op prijs !
Oh ja, kaartjes zijn altijd leuk O+

En de comp is gereanimeerd met nieuwe onderdeeltjes. Het is nu zelfs een verbeterde versie van de overleden comp *)

Ik las dat je wat was aangekomen van het kokkerellen? Of de medicijnen. Of beide misschien. Ga je er nu ook actief iets tegen ondernemen of weer wat minder enthousiast kokkerellen met zoetigheden en dergelijke?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_98374587
Ik ben ook langzaam weer wat aan het aankomen dus ik ga ook weer meer fietsen, wandelen, want aan het eten ligt het echt niet :)
pi_98374591
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 16:27 schreef Bluezz het volgende:
Tot de rand van Haarlem is het nog geen 10 min. fietsen. Tot het Patronaat 20/25 en tot de muziekschool ook ong. 20/25 minuten. Dan zit je ook meteen midden in de stad, echt ideaal om te wonen in een mooi groen rustig dorp tussen deze leuke stad en de duinen/zee in O+ :Y
En dan vragen mensen nog wel eens of ik geen heimwee heb naar Utreg :D

Zo dichtbij! Wat heerlijk zeg. En 20/25 minuutjes fietsen zijn leuke afstandjes (als het niet zo erg waait en regent O-) ). Wonen in Utrecht is toch ook geen straf? Heeft ook een erg mooie omgeving en de stad zelf vind ik ook wel iets knus hebben.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_98374624
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 16:30 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben ook langzaam weer wat aan het aankomen dus ik ga ook weer meer fietsen, wandelen, want aan het eten ligt het echt niet :)
nee, het is je lichaam dat in paniek is gaan opslaan omdat er plots heel veel vetschuurvoorraad is verdwenen :@ ons lichaam is zoooooo flauw wat dat betreft
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_98374756
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 16:31 schreef Isabeau het volgende:

nee, het is je lichaam dat in paniek is gaan opslaan omdat er plots heel veel vetschuurvoorraad is verdwenen :@ ons lichaam is zoooooo flauw wat dat betreft
Ja, denken ze daarbinnen dat de hongerwinter er nu alwéér aankomt :( Zeker flauw :{w
Nou plots... ik ben jan 2010 begonnen en 16k afgevallen, nu is het anderhalf jaar verder en er is 4 kilo bij... dus het blijft toch lastig om op gewicht te blijven.

/dieetclub
pi_98374784
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 16:30 schreef Isabeau het volgende:

Zo dichtbij! Wat heerlijk zeg. En 20/25 minuutjes fietsen zijn leuke afstandjes (als het niet zo erg waait en regent O-) ). Wonen in Utrecht is toch ook geen straf? Heeft ook een erg mooie omgeving en de stad zelf vind ik ook wel iets knus hebben.
Nee, ik heb er 40 jaar gewoond he ;) En dacht dat ik er nooit zou weggaan :o :D
Het voelt nu én in Utreg vertrouwd én in Bdaal/Haarlem O+
pi_98374790
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 16:25 schreef AnneX het volgende:

[..]

Jij krijgt een kaart als je verhuisd bent dit jaar. Beloofd. *O* *O* *O* w/
haha dat bedoelde ik niet he :D
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_98374811
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 16:27 schreef Bluezz het volgende:

Kaartjes zijn altijd leuk, ik stuur ook volop kaarten. Voor bijzondere gelegenheden, gewone verjaardagen om iemand te bedanken etc etc w/
Afgelopen week kregen we een bedankkaartje van g's broer/schzus omdat ze hier zo lekker en gezellig hadden gegeten... met op de voorkant een baby met een koksmuts en een koekepan. Zo leuk :D
ooh wat leuk zeg! :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_98374853
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 16:30 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben ook langzaam weer wat aan het aankomen dus ik ga ook weer meer fietsen, wandelen, want aan het eten ligt het echt niet :)
:? nee idd.... die eetlijstjes van je; daar valt menig mens van flauw. nog minder lijkt me best ongezond.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_98374876
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 16:34 schreef Bluezz het volgende:

Ja, denken ze daarbinnen dat de hongerwinter er nu alwéér aankomt :( Zeker flauw :{w
Nou plots... ik ben jan 2010 begonnen en 16k afgevallen, nu is het anderhalf jaar verder en er is 4 kilo bij... dus het blijft toch lastig om op gewicht te blijven.

/dieetclub
Iemand die heel succesvol was in de dieetclub had de grootste moeite met op gewicht blijven met een energieinname van zo'n 1200 kcal per dag -O- Daar werd ik erg moedeloos van! (en nee, het was totaaaaal niet iemand die daarover zou liegen of overdrijven)

Het is een levenslange struggle hè :* Goed in de gaten blijven houden en waar zo nodig bijsturen en vooral niet doen wat ik deed :D :D :D = het bijltje erbij neer gooien
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_98374924
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 16:34 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ja, denken ze daarbinnen dat de hongerwinter er nu alwéér aankomt :( Zeker flauw :{w
Nou plots... ik ben jan 2010 begonnen en 16k afgevallen, nu is het anderhalf jaar verder en er is 4 kilo bij... dus het blijft toch lastig om op gewicht te blijven.

/dieetclub
4 kg in 1,5 jaar valt reuze mee. sommigen komen dat aan in een weekje vakantie ;)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_98375082
Damn. Pillars of the Earth is echt spannend :o _O_ Nu eerst maar eens pannekoeken bakken 8-)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 19 juni 2011 @ 16:43:46 #265
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_98375162
Zo. Het boek van Grünberg is uit.
@Dude: inderdaad een bizar einde, waarbij de fantasie van Arnon wel heel erg op hol geslagen is. Desondanks toch wel amusant.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_98375166
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 16:36 schreef FutureFairytale het volgende:

:? nee idd.... die eetlijstjes van je; daar valt menig mens van flauw. nog minder lijkt me best ongezond.
Ik ben een levende JoJo w/
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_98375360
Ik heb bij mijn moeder heel erg goed gezien wat plots niet meer bewegen met je lijf doet terwijl je wel hetzelfde blijft eten. Bewegen is idd niet te onderschatten zo belangrijk en als het met je brakke lijf moeizaam gaat dan zal dat ook effect hebben op je gewicht. Maar ik vind altijd dat jij vergeleken met veel Nederlanders die zich alleen per auto voortbewegen best veel aan beweging doet hoor! Dingen als in de tuin werken en zo moet je ook niet onderschatten ;)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_98375420
Even een vraagje tussendoor :) Ik haal net pangafilet uit de diepvries, de houdbaarheidsdatum is nog juist alleen zit er wit spul bovenop de pangafilet? Nee het is geen ijs ;)
Zo niet.. dan toch!
  Moderator / Redactie Sport zondag 19 juni 2011 @ 16:54:56 #269
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_98375645
P hou eens op met de IKEA lastig te vallen. :P

Verdacht pakketje gevonden bij de IKEA in Delft. :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 19 juni 2011 @ 16:57:13 #270
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_98375746
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 16:49 schreef NrSiX het volgende:
Even een vraagje tussendoor :) Ik haal net pangafilet uit de diepvries, de houdbaarheidsdatum is nog juist alleen zit er wit spul bovenop de pangafilet? Nee het is geen ijs ;)
Hoe ruikt ie?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_98375946
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 16:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh ja, kaartjes zijn altijd leuk O+

En de comp is gereanimeerd met nieuwe onderdeeltjes. Het is nu zelfs een verbeterde versie van de overleden comp *)

Ik las dat je wat was aangekomen van het kokkerellen? Of de medicijnen. Of beide misschien. Ga je er nu ook actief iets tegen ondernemen of weer wat minder enthousiast kokkerellen met zoetigheden en dergelijke?
Oh fijn dat de comp. het weer doet. Handig zo'n nerd in huis.
Of sorry, had jij het zelf ook kunnen repareren?

De kilo's. Tja. Plus 4 kilo was na lang Breda weekend toen ik ook nieuwe medic. had.
Toen weinig verkeerds gedaan qua eten.
Was al weer 2 kilo kwijt en toen er weer 2 bij vanwege té veel eten.
vgl. Steer' model over energie input en verbruik.

Net 40 hartige roomboter koekjes naar de buren gebracht. w/
Die zijn met zijn vijven waarvan drie rond de 20 over de vloer vanwege V.-dag.
pi_98375952
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 16:57 schreef golfer het volgende:

[..]

Hoe ruikt ie?
Sterke geur van verse vis alhoewel het niet vers is natuurlijk. Naarmate hij verder ontdooid verdwijnt het wel een beetje maar ik vraag me toch af of het geen schimmel is. Voelt net als het witte 'omhulsel' van een mandarijn.
Zo niet.. dan toch!
pi_98376054
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 17:03 schreef AnneX het volgende:

Oh fijn dat de comp. het weer doet. Handig zo'n nerd in huis.
Of sorry, had jij het zelf ook kunnen repareren?

De kilo's. Tja. Plus 4 kilo was na lang Breda weekend toen ik ook nieuwe medic. had.
Toen weinig verkeerds gedaan qua eten.
Was al weer 2 kilo kwijt en toen er weer 2 bij vanwege té veel eten.
vgl. Steer' model over energie input en verbruik.

Net 40 hartige roomboter koekjes naar de buren gebracht. w/
Die zijn met zijn vijven waarvan drie rond de 20 over de vloer vanwege V.-dag.
Ik denk dat ik het ook zelf had kunnen doen, maar ik heb de neiging lui te worden met dingen waar een ander goed (beter?) in is ;)

Drie rond de 20? Die koekjes zijn zo op :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_98376243
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 17:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik denk dat ik het ook zelf had kunnen doen, maar ik heb de neiging lui te worden met dingen waar een ander goed (beter?) in is ;) 8)7 herkenbaar.

Drie rond de 20? Die koekjes zijn zo op :D
w/

Trouwens - ben jij nog achter de SOON oid aangegaan? voor info over opties voor vervolgstappen voor je opleiding?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_98376376
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 17:03 schreef NrSiX het volgende:

Sterke geur van verse vis alhoewel het niet vers is natuurlijk. Naarmate hij verder ontdooid verdwijnt het wel een beetje maar ik vraag me toch af of het geen schimmel is. Voelt net als het witte 'omhulsel' van een mandarijn.
Sterke geur aan vis is juist een teken dat ie niet versch is dacht ik :o
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')