Condoom ging bij mij juist makkelijker, daar zit ook al glijmiddel op (wel weinig)quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:10 schreef DirtyDaniel het volgende:
Langzaam opbouwen! Bij mijn vriendin was het eerst ook lastig,maar zorg dat je goed nat bent en hij dat ie niet ineen keer alles erin wil proppen.bijv.eerst de eikel met een neukende beweging en dan telkens een stukje verder stap voor stap.en dat oefenen over meerdere sex sessies totdat je doos ingewerkt is! owja veel glijmiddel als je niet zonder condoom neukt. want dat lukte bij ons ook niet.
Same here, durex play heeft ontzettend geholpen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:12 schreef Markster het volgende:
[..]
Condoom ging bij mij juist makkelijker, daar zit ook al glijmiddel op (wel weinig)
Zonder comdoom ging het een stuk stroever, maar met genoeg glijmiddel (durex play) lukte het een stuk beter.
Daar zit het probleem. Ik zou zeggen doe rustig aan... Geniet nog een tijdje van elkaars lichaam, zonder uit te zijn op de echte seks. Anders zit je namelijk elke keer weer met die gedachten. Dus gewoon een tijdje wennen aan het idee en andere leuke dingen met elkaar doen in bed.quote:- Gespannen? Als we het proberen, zit ik wel veel te denken 'hopelijk lukt het nu.' en ben ik wel zeer gefocust op de seks zelf.
Niet te veel borrels dan valt er niks meer mee te doen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:14 schreef Bill_E het volgende:
En een goede borrelBen je wat ontspannender.
Heb ik ook aangedacht, maar ik kan het precies niet overwinnen..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:05 schreef stefanhaan het volgende:
En anders koop een speeltje en bouw het op?
Of even door de zure appel heenbijten.
Klinkt wel lomp maarja, het hielp bij mijn ex ook.
Dankjewel! Zal dit zeker probere!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:10 schreef DirtyDaniel het volgende:
Langzaam opbouwen! Bij mijn vriendin was het eerst ook lastig,maar zorg dat je goed nat bent en hij dat ie niet ineen keer alles erin wil proppen.bijv.eerst de eikel met een neukende beweging en dan telkens een stukje verder stap voor stap.en dat oefenen over meerdere sex sessies totdat je doos ingewerkt is! owja veel glijmiddel als je niet zonder condoom neukt. want dat lukte bij ons ook niet.
Dacht ik ook, ben er wel veel mee bezig. Nou ja, dankjewel!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:16 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Daar zit het probleem. Ik zou zeggen doe rustig aan... Geniet nog een tijdje van elkaars lichaam, zonder uit te zijn op de echte seks. Anders zit je namelijk elke keer weer met die gedachten. Dus gewoon een tijdje wennen aan het idee en andere leuke dingen met elkaar doen in bed.
En dan voel je op een gegeven moment zelf wel dat de druk er wat van af is en kun je het weer een keer proberen.
Ga het iig niet lopen forceren, van nu moet het lukken, dat werkt alleen maar averechts.
Laten we het naturel houde..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:21 schreef stefanhaan het volgende:
Goeie whiskey achterover helpen om te ontspannen, en vooral laat het gebeuren. Gewoon 2 uur voorspel van te voren bijvoorbeeld.
Oh.. die manierquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:24 schreef stefanhaan het volgende:
Pff wat is lang, het is ook gewoon leuk als je merkt dat je partner wil neuken dat je dan gewoon nog wat tijd rekt en extra gaat plagen.
In mijn ervaring word de seks er niet slechter van.
En je ontspant er ook meer van wat in jouw geval toch wel belangrijk is.quote:
Ik ben 15 en ben al 3 jaar ongesteld.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:07 schreef erodome het volgende:
Dan zou ze nog niet ongesteld moeten zijn, dan hebben we het over een meisje van 12 ofzo...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |