abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98327195
Hai,

ik ga direct over naar mijn 'probleem'.
Dus, ik ben al een stuk of 3/4 keer aan het proberen met mijn vriendje seks te hebben.
Proberen, idd, want het is mijn eerste keer.
Zoals je wel al kan afleiden wil dit niet lukken omwille van de helse pijn :{
Telkens wanneer hij erin gaat, doet dit veel pijn en dan duw ik hem van me af.
De laatste 2 keer ben ik dan ook beginnen bloeden, en dit ging na een dag alweer over.
Na de 2de keer, telkens als ik ging zitten, deed het daar vanonder pijn en begon het weer te bloeden. Eigenlijk was ik wel een beetje 'fier' omwille dat het ging bloeden.. :@
We nemen onze tijd en doen dit natuurlijk veilig. Mijn vriendje heeft ook enorm veel geduld met mij. :P

- Voorspel? 5 à 10min.
- Nat genoeg? Redelijk.
- Gespannen? Als we het proberen, zit ik wel veel te denken 'hopelijk lukt het nu.' en ben ik wel zeer gefocust op de seks zelf.

Nu mijn vraag, hoe kan ik de pijn 'vergeten' en mijn vriendje zijn ding laten doen zonder dat ik hem moet afduwen?
En zijn er mensen die dit ook hadden/hebben?

Alvast bedankt! :)
pi_98327251
glijmiddel geprobeerd :?
  zaterdag 18 juni 2011 @ 11:05:28 #3
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_98327282
En anders koop een speeltje en bouw het op?
Of even door de zure appel heenbijten.
Klinkt wel lomp maarja, het hielp bij mijn ex ook.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
pi_98327376
Langzaam opbouwen! Bij mijn vriendin was het eerst ook lastig,maar zorg dat je goed nat bent en hij dat ie niet ineen keer alles erin wil proppen.bijv.eerst de eikel met een neukende beweging en dan telkens een stukje verder stap voor stap.en dat oefenen over meerdere sex sessies totdat je doos ingewerkt is! owja veel glijmiddel als je niet zonder condoom neukt. want dat lukte bij ons ook niet.
www.fmylife.com,your life isnt that bad now is it?
  zaterdag 18 juni 2011 @ 11:12:04 #5
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_98327410

[ Bericht 100% gewijzigd door Hephaistos. op 18-06-2011 11:17:20 ]
pi_98327431
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 11:10 schreef DirtyDaniel het volgende:
Langzaam opbouwen! Bij mijn vriendin was het eerst ook lastig,maar zorg dat je goed nat bent en hij dat ie niet ineen keer alles erin wil proppen.bijv.eerst de eikel met een neukende beweging en dan telkens een stukje verder stap voor stap.en dat oefenen over meerdere sex sessies totdat je doos ingewerkt is! owja veel glijmiddel als je niet zonder condoom neukt. want dat lukte bij ons ook niet.
Condoom ging bij mij juist makkelijker, daar zit ook al glijmiddel op (wel weinig)
Zonder comdoom ging het een stuk stroever, maar met genoeg glijmiddel (durex play) lukte het een stuk beter.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 11:14:05 #7
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_98327449
quote:
4s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 11:12 schreef Markster het volgende:

[..]

Condoom ging bij mij juist makkelijker, daar zit ook al glijmiddel op (wel weinig)
Zonder comdoom ging het een stuk stroever, maar met genoeg glijmiddel (durex play) lukte het een stuk beter.
Same here, durex play heeft ontzettend geholpen.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 11:14:39 #8
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_98327468
En een goede borrel ;) Ben je wat ontspannender. :P
  zaterdag 18 juni 2011 @ 11:16:23 #9
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_98327500
quote:
- Gespannen? Als we het proberen, zit ik wel veel te denken 'hopelijk lukt het nu.' en ben ik wel zeer gefocust op de seks zelf.
Daar zit het probleem. Ik zou zeggen doe rustig aan... Geniet nog een tijdje van elkaars lichaam, zonder uit te zijn op de echte seks. Anders zit je namelijk elke keer weer met die gedachten. Dus gewoon een tijdje wennen aan het idee en andere leuke dingen met elkaar doen in bed.
En dan voel je op een gegeven moment zelf wel dat de druk er wat van af is en kun je het weer een keer proberen.

Ga het iig niet lopen forceren, van nu moet het lukken, dat werkt alleen maar averechts.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 11:17:27 #10
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_98327521
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 11:14 schreef Bill_E het volgende:
En een goede borrel ;) Ben je wat ontspannender. :P
Niet te veel borrels dan valt er niks meer mee te doen.
pi_98327530
quote:
4s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 11:04 schreef Markster het volgende:
glijmiddel geprobeerd :?
Nee..
pi_98327546
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 11:05 schreef stefanhaan het volgende:
En anders koop een speeltje en bouw het op?
Of even door de zure appel heenbijten.
Klinkt wel lomp maarja, het hielp bij mijn ex ook.
Heb ik ook aangedacht, maar ik kan het precies niet overwinnen..
pi_98327567
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 11:10 schreef DirtyDaniel het volgende:
Dankjewel! Zal dit zeker probere!
pi_98327603
quote:
6s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 11:16 schreef bioloogje het volgende:

[..]

Daar zit het probleem. Ik zou zeggen doe rustig aan... Geniet nog een tijdje van elkaars lichaam, zonder uit te zijn op de echte seks. Anders zit je namelijk elke keer weer met die gedachten. Dus gewoon een tijdje wennen aan het idee en andere leuke dingen met elkaar doen in bed.
En dan voel je op een gegeven moment zelf wel dat de druk er wat van af is en kun je het weer een keer proberen.

Ga het iig niet lopen forceren, van nu moet het lukken, dat werkt alleen maar averechts.
Dacht ik ook, ben er wel veel mee bezig. Nou ja, dankjewel!
  zaterdag 18 juni 2011 @ 11:21:16 #15
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_98327619
Goeie whiskey achterover helpen om te ontspannen, en vooral laat het gebeuren. Gewoon 2 uur voorspel van te voren bijvoorbeeld.
pi_98327682
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 11:21 schreef stefanhaan het volgende:
Goeie whiskey achterover helpen om te ontspannen, en vooral laat het gebeuren. Gewoon 2 uur voorspel van te voren bijvoorbeeld.
Laten we het naturel houde.. ;) en is 2 uur niet een beetje veel?:/
  zaterdag 18 juni 2011 @ 11:24:23 #17
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_98327711
Pff wat is lang, het is ook gewoon leuk als je merkt dat je partner wil neuken dat je dan gewoon nog wat tijd rekt en extra gaat plagen.

In mijn ervaring word de seks er niet slechter van.
pi_98327744
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 11:24 schreef stefanhaan het volgende:
Pff wat is lang, het is ook gewoon leuk als je merkt dat je partner wil neuken dat je dan gewoon nog wat tijd rekt en extra gaat plagen.

In mijn ervaring word de seks er niet slechter van.
Oh.. die manier ;) Dankje
  zaterdag 18 juni 2011 @ 11:26:51 #19
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_98327756
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 11:26 schreef swagqueen het volgende:

[..]

Oh.. die manier ;) Dankje
En je ontspant er ook meer van wat in jouw geval toch wel belangrijk is.
pi_98327868
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 11:17 schreef swagqueen het volgende:

[..]

Nee..
Dan zou ik maar eens een tubetje halen ^O^
  zaterdag 18 juni 2011 @ 12:13:59 #21
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_98328895
Probeer glijmiddel en speeltje :) Laat vriendje ook zijn ding doen met het speeltje nadat jij het ingebracht hebt :)
pi_98329199
Probeer de focus van de penetratie af te halen, eerst genieten van seks zonder penetratie, daarna langzaam eerst met vingerwerk en daarna als alles lekker voelt en fijn gaat penetratie proberen.
Neem hier echt even de tijd voor, dus niet alles in 1 avond proberen te doen, maar over verschillende dagen of zelfs weken.

Doet het dan nog pijn dan kan ik een bezoekje aan de huisarts aanraden, het kan zijn dat je een stug maagdenrandje hebt die in de weg zit, dat kan weggehaald worden en dan is het probleem over.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_98330197
Hoe oud ben je? en hoe groot is je vriendje geschapen..
Een jong meisje heeft vaak ook nog niet zoveel ruimte, als hij dan erg ruim geschapen is gaat het niet werken..
Ben je niet nog gewoon maagd?

Voorspel 10 minuten is kort hoor, zeker als je dus te krap bent. Waarschijnlijk wil je te graag en ben je hierdoor te verkrampt bezig. Gebruik je een condoom? het kan zijn dat het omdoen van het condoom te lang duurt en hier door je stemming afneemt.

Neem de tijd voor je voorspel, doe eerst een wijntje, daarna een massage, laat je masseren. en vermijd de eerste tijd het contact met je geslacht. Mannen zijn wat meer pik gericht, terwijl vrouwen juist graag geliefkoost willen worden, dat vingeren en likken komt later wel.

Als die dan gaat vingeren dan helpt om zo eerst klaar te komen (als dat lukt) of bijna, dan ga je nog meer vocht afscheiden en dan zal je drijfnat zijn.

Als dat nog niet werkt bakken met sperma..

Er zijn overigens vrouwen met vaginisme, wat het precies is weet ik niet, maar volgens mij is het een verkramping bij het naar binnen gaan, dan doet alles uiteindelijk flink pijn.

Succes ermee.
pi_98330323
Dan zou ze nog niet ongesteld moeten zijn, dan hebben we het over een meisje van 12 ofzo...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_98330362
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 13:07 schreef erodome het volgende:
Dan zou ze nog niet ongesteld moeten zijn, dan hebben we het over een meisje van 12 ofzo...
Ik ben 15 en ben al 3 jaar ongesteld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')