Okee, Baclofen is niet zomaar iets ben ik nu wel goed achter. Ik ga van heel boos naar lamgeslagen naar heel sociaal etc. Ook versterkt het de werking van alcohol iets volgens mij.
Zo gaat het dus ook niet *zucht*. Nou ja, maar even doorzetten en hopen dat ik niet teveel sloop onderweg, mijn verstand zegt me ook dat dat niet te voorkomen is of ik nu doorga zoals ik deed of dit probeer maar het valt me wel zwaar.
Mensen beginnen ook aan me te merken dat ik heel anders ben en daar word ik wel verdrietig van. Vanmiddag een 'date' dus weer even wat afleiding en zij kent me nog niet irl dus daar hoef ik me dan even niet druk om te maken.

Hoe zit dat bij anderen eigenlijk? Ik heb een heel saai en doorsnee leven met alle bijkomende sociale verplichtingen e.d. maar het wordt wel even goed opgeschud zo en dan zit ik pas op dag 3. Lag jullie leven sowieso al goed overhoop of merken jullie ook dat toch behoorlijk ingrijpend is? Drinken deed ik namelijk alleen 's avonds en dit moet ik de godganse dag doorslikken. Zit het daar misschien in?
Nou ja ik ben heel benieuwd want dit is echt nieuw voor me. Ik heb echt nooit overdag gebruikt of gedronken op een enkel wijntje of biertje bij de lunch na dan.