quote:
Op zaterdag 18 juni 2011 09:35 schreef intoxicated het volgende:Waarom intereseert het je nu nog wat de bestanddelen van je tabletten uit 2002 waren? Just asking

Wil er misschien weer mee beginnen.
Paar jaar terug ook nog een jaartje aan gezeten, maar dan een ander merk en die hielpen bij mij niet echt (maar ook niet echt aanleiding om ermee te beginnen; toen ik ze in 2002 nam, nam ik ze tegen angsten en die had ik toen ik ze de 2e keer nam allang niet meer. Ik nam ze toen puur om te kijken of bepaalde lichamelijke klachten 'psychisch' waren (omdat artsen dat dachten aangezien het medisch niet te verklaren was, dus zou het wel stress of hypochondrie zijn). Maar dat heeft dus niet geholpen.
Maar de positieve zij-effecten die ik de eerste keer ervoer: meer sociaal ongeremd etc. Heb ik de 2e keer (andere paroxetine, de Actavis) niet meer ervaren.
Ook mensen in mijn omgeving hebben merkbaar verschil gemerkt in werking en bijwerkingen van de verschillende soorten (geen idee of dit juist is, maar heb het dus uit eigen omgeving gehoord en lees het ook veel op internet).
Dus wil toch eens kijken wat er in die eerste variant zat. Of dat iets anders in elkaar stak dan de paroxetine die ik nou zou krijgen als ik het weer zou willen gebruken (paroxetine Sandoz wordt het dan, dat is de goedkoopste variant die mijn verzekeraar nu aanbiedt).