Een vriendin is doorgaans duurder dan een dvp.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:04 schreef TostiTijd het volgende:
ik heb een vriendin, die is gratis zegmaar
In Nederland tegenwoordig niet meer, nee.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:04 schreef UmmalIlahiYabatoul het volgende:
Fooi geven is nooit een verplichting.
Nee.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:05 schreef Socios het volgende:
[..]
Een vriendin is doorgaans duurder dan een dvp.
Jij bent nog maagd.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:04 schreef Socios het volgende:
Dat is niet verplicht en zeker ook niet gebruikelijk.
Doch wordt het wel gewaardeerd en geef ik weleens fooi als het echt heel goede seks was.
juistem!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:07 schreef superworm het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze willen zo feministisch zijn? Pay for your own goddamn food.
GVDnondeju man. Opzouten! Ga buiten spelen jij.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:09 schreef TostiTijd het volgende:
[..]
juistem!
kut-hoeren. ik ga van fok af, zit er al zeker een kwartier op.
Amen to that.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:05 schreef Socios het volgende:
[..]
Geef jij dames van plezier ook speciale opdrachten, zoals tjoek tjoek roepen tijdens het klaarkomen?quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:14 schreef Stringer het volgende:
[..]
Geef jij dames van plezier ook speciale opdrachten, zoals tjoek tjoek roepen tijdens het klaarkomen?
Of 'mevrouw, mag ik uw kaartje even zien? U heeft geen kaartje? Stouterd! etc"
Nee, natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:14 schreef Stringer het volgende:
Geef jij dames van plezier ook speciale opdrachten, zoals tjoek tjoek roepen tijdens het klaarkomen?
blaas maar even op het fluitjequote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:14 schreef Stringer het volgende:
[..]
drug vind post?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:05 schreef Socios het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:14 schreef Stringer het volgende:
[..]
quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |