abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98310306
Ik kan dus met moeite tv kijken. Soms lukt het, wanneer ik bij een maat ben. Alleen gaat het niet, ik krijg concentratiestoornissen, krijg een "leeg" hoofd en dit kan soms enkele dagen aanhouden na soms 1 minuutje tv te kijken.
Ik vind het niet zo heel erg, ik vroeg me alleen af of er nog mensen met dit probleem kampen?
Het is iets puur psychisch maar ik raak het niet kwijt.
pi_98327516
niemand? kan toch niet
pi_98341219
Klinkt als add/adhd :P

Ben je verder erg 'hyper'? En is t alleen met dingen die je niet leuk vindt, of met alles?
pi_98341537
tv kijken vond ik leuk, docu's bvb of een goeie film.
Hyper ben ik niet, eerder rustig maar wel veel moe. Vroeger was anders.
Douchen lukt ook niet meer, 'k krijg er lamme spieren van.

voor de rest alles ok
pi_98341912
Klinkt alsof je tijd tekort komt, doordat je een erg gehaast leven leidt. En daardoor niet meer kan ontspannen wanneer die tijd er wel is. Kan dat kloppen?
pi_98342396
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 18:50 schreef JedimindhaX het volgende:
Klinkt alsof je tijd tekort komt, doordat je een erg gehaast leven leidt. En daardoor niet meer kan ontspannen wanneer die tijd er wel is. Kan dat kloppen?
neen, maar toch bedankt voor het proberen.
pi_98342559
Wel eens gehoord van een huisarts..
opkomende concentratie stoornissen kan op veel dingen wijzen. Zowel psychologisch/psychiatrisch: ADHD, burnout, maar ook startende psychose, maar ook fysiek...
  zaterdag 18 juni 2011 @ 19:23:02 #8
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_98342953
Je bent extra gevoelig voor de hersenspoeling trucjes van de illuminati.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_98351823
Ik ben ook allergisch voor TV. Maar dat komt eerder doordat 3/4 van wat er uitgezonden wordt complete bagger is :( Voel bijna de hersencellen afsterven als ik er naar kijk...
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')