gewoon duidelijk zijn.
ik had ook een 'vriendin'' die bijna ging stampvoeten als ze niet in het middelpunt stond...
al die drama verhalen elke keer... ik was gewoon bang om haar te zien omdat ik wist dat er weer gezeik aan kwam.
ze was ook een onzeker type, zodra er een man was die interesse in haar toonde ging ze daar meteen op in en na 2 weken was het weer janken omdat ze gedumpt was
altijd zeikverhalen over dr werk, over dr ouders, dr ex, over dr hond, over dr auto, maandelijkse rekeningen,over dr zielige eenzame leven... op ALLE onderwerpen die er voorvielen wist ze de verhalen zo naar zich toe te trekken dat het uiteindelijk weer over haar ging.
2,5jaar geleden met kerst zouden we uit eten gaan met de vriendinnen groep, ik had bijna iedereen al gezien behalve haar..
toen ze er achter kwam dat zij een van de laatste was waar nog datum/tijd mee moest worden besproken kreeg ik een sms met het verhaal dat we stiekem zonder haar wilden afspreken ect ect.. ik terug gesmst dat er niks aan de hand was en dat we nog onderling een vaste datum moesten afspreken en dat verdraaide zij weer zo dat ze achtergesteld was blabla.
ik kreeg zo;n koppijn van haar, ineens drong het tot me door dat ze al die jaren altijd al zo was..
ik heb een berichtje gestuurd in de zin van: dat ze dr bek moest houden en zich niet zo moest aanstellen, en dat ze 1 dag de tijd kreeg om te bedenken wat voor waanzin ze sprak...
darana niks meer gehoord, op internet had ze me geblokt.. eerlijk gezegt was ik opgelucht
heb haar nog 1x in levende lijve gezien een jaar geleden,
toen was een van mijn vriendinnen zwanger en dat gingen we vieren in de kroeg toen kwam ''zij'' ook ineens langs.. de zwangere vriendin vertelde dat ze dus zwanger is tegen die zeikmuts..
wat zegt zij... ''oh leuk hey ik zag me ex net weer wat een kloo..bladieblaat""
dat soort mensen veranderen nooit