Dat heb ik ook al aan hem gevraagd, in eerste instantie zei hij: ze kent alleen het wachtwoord van m'n facebook en daar zit ik toch niet op, dus maakt niet uit.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:09 schreef Spouwerranger het volgende:
Waarom verandert die jongen zijn wachtwoorden dan niet?
Hoe het op mij overkomt, ergert hij zich dood aan haar.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:13 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Mis vind hij de aandacht van zn ex nog wel leuk en de aandacht van een meisje erbij..
Je kan ervoor kiezen om je zo niet te laten behandelen en het contact te verbreken.
Zoiets is een kleine moeite en het scheelt een heleboel gezeur. Dus de enige conclusie die voor mij een beetje logisch lijkt, is dat hij de aandacht wel leuk vindt. Ook al laat hij, als jij er bij bent, anders blijken.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:11 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al aan hem gevraagd, in eerste instantie zei hij: ze kent alleen het wachtwoord van m'n facebook en daar zit ik toch niet op, dus maakt niet uit.
Nou zat zij dus ook op zijn msn en toen ik daar wat van zei reageerde hij nogal kortaf "ja zij spoort niet, het zal allemaal wel."
Ik kan me voorstellen dat het voor hem niet leuk is als zijn ex hem de hele dag loopt te stalken en op zijn accounts zit en dat hij dan ook nog hele tijd aan mij uit moet leggen dat hij het niet is, maar een duidelijke reden dat hij zijn wachtwoorden niet verandert, heb ik niet.
Ja, dat dus.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zoiets is een kleine moeite en het scheelt een heleboel gezeur. Dus de enige conclusie die voor mij een beetje logisch lijkt, is dat hij de aandacht wel leuk vindt. Ook al laat hij, als jij er bij bent, anders blijken.
Begin het ook een beetje te denken. Plus dat een extra neukbron uiteraard nooit weg is. Als je van iemand af wil komen doe je niet zo laconiek.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zoiets is een kleine moeite en het scheelt een heleboel gezeur. Dus de enige conclusie die voor mij een beetje logisch lijkt, is dat hij de aandacht wel leuk vindt. Ook al laat hij, als jij er bij bent, anders blijken.
Dit dus. Het kan zo dat hij, wanneer jij er niet bij bent, wel de telefoon oppakt en met haar gaat praten.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:56 schreef TheaTraal het volgende:
[..]
Dit dus. Het kan zo dat hij, wanneer jij er niet bij bent, wel de telefoon oppakt en met haar gaat praten.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:34 schreef formerjellybean het volgende:
Misschien is hij niet helemaal eerlijk en is zijn ex niet zijn ex , en neukt die jullie allebei.
Daar heb ik zelf ook al over na zitten denken en ik zal niet zeggen dat het niet zo is.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:37 schreef Seven. het volgende:
Ik denk dat hij jullie beide aan het lijntje houdt.
Hij weet gewoon niet wat hij wil en veranderd constant van gedachten.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:46 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
[..]
[..]
Daar heb ik zelf ook al over na zitten denken en ik zal niet zeggen dat het niet zo is.
Maar dan snap ik niet waarom hij/zij op zijn msn zit en dan allemaal dingen loopt te zeggen dat hij een vriendin heeft en dat ik uit de buurt moet blijven, terwijl als hij bij mij is (ook als we met een groepje zijn) hij heel anders doet.
Mij lijkt dan dat hij zowel op msn als irl hetzelfde zou doen? Daarom denk ik dat zij het is, ook omdat ze net weer allemaal dingen zei die helemaal niet klopten met wat ik hem verteld had.
Wie zou dat nou niet doen als het kon?quote:
Het "kan" altijd?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:10 schreef stefanhaan het volgende:
Wie zou dat nou niet doen als het kon?
Licht eraan als je 2 chicks hebt die jou allebei leuk vinden dan wel maar als je maar 1 chick hebt atm die je leuk vind word het lastig. dan moet je weer zo gaan jagen.quote:
Ik denk niet dat de TS behoefte heeft aan verhalen hoe lastig het is om te kunnen regelen dat je vreemdgaat eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:12 schreef stefanhaan het volgende:
Licht eraan als je 2 chicks hebt die jou allebei leuk vinden dan wel maar als je maar 1 chick hebt atm die je leuk vind word het lastig. dan moet je weer zo gaan jagen.
Omdat hij haar laat denken dat ze nog samen zijn.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:46 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
[..]
[..]
Daar heb ik zelf ook al over na zitten denken en ik zal niet zeggen dat het niet zo is.
Maar dan snap ik niet waarom hij/zij op zijn msn zit en dan allemaal dingen loopt te zeggen dat hij een vriendin heeft en dat ik uit de buurt moet blijven, terwijl als hij bij mij is (ook als we met een groepje zijn) hij heel anders doet.
Mij lijkt dan dat hij zowel op msn als irl hetzelfde zou doen? Daarom denk ik dat zij het is, ook omdat ze net weer allemaal dingen zei die helemaal niet klopten met wat ik hem verteld had.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |