abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98308994
Onderaan staat een samenvatting.

De laatste tijd ga ik veel met een jongen om. Deze jongen heeft een ex. Die ex is nog in de volledige overtuiging dat zij 2 nog samen zijn en gedraagt zich ontzettend jaloers. Zo zit ze met een gerust hart op zijn facebook, zijn msn, om zich voor te doen als hij. Ze weet dat ik veel met hem omga en ze laat me dan ook niet met rust. Ze belt hem ook 20x op een dag, ze is echt een stalker. Tegen mij zegt ze (zich voordoende als hem): "Je weet dat ik een vriendin heb, laat me met rust."
Ik weet dat hij het niet is, want ik heb hem daarna een aantal keer gebeld en hij was buiten of zat op de fiets, tevens praat hij heel anders dan hoe zij op msn tegen mij praatte.
Hij heeft al meerdere malen, waar ik bij was, tegen haar gezegd dat hij haar niet meer moet en dat ze weg moet gaan, maar blijkbaar dringt dat bij haar niet door.

Als ik bij die jongen ben is het allemaal erg gezellig, hij stelt ook vaak voor om samen wat te gaan doen en zegt ook tegen me dat hij doodmoe wordt van zijn ex. Maar zoals vandaag was zijn ex weer bezig op zijn account en had ik hem een aantal keer gebeld om verduidelijking te vragen. In eerste instantie nam hij zijn telefoon niet op, daarna wel en deed hij erg kortaf.
Verder zouden we vanavond misschien wat gaan doen, maar hij gaf net aan thuis te blijven.
Toen belde een andere vriend van me op met het verhaal dat wij wel wat konden gaan doen, omdat desbetreffende jongen met een andere vriend van hem weg zou gaan.

Ik vind het allemaal maar vreemd, hoe kijken jullie hier tegenaan?

Samenvatting: Ik ga laatste tijd veel met een jongen om, zijn ex stalkt hem en mij. Zijn ex belt hem 20x op een dag en zit op zijn msn en facebook en doet alsof zij hem is en zegt tegen mij dan allemaal achterlijke dingen. Ik weet zeker dat zij dat is door bepaalde dingen. Als ik met die jongen samen ben is het allemaal erg gezellig, toen ik hem vandaag belde deed hij erg kortaf en raar.
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
pi_98309115
Waarom verandert die jongen zijn wachtwoorden dan niet? Maar dit is inderdaad ongebruikelijk en zijn ex is, op z'n zachtst gezegd, labiel.
Who motivates the motivator?
pi_98309238
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 21:09 schreef Spouwerranger het volgende:
Waarom verandert die jongen zijn wachtwoorden dan niet?
Dat heb ik ook al aan hem gevraagd, in eerste instantie zei hij: ze kent alleen het wachtwoord van m'n facebook en daar zit ik toch niet op, dus maakt niet uit.

Nou zat zij dus ook op zijn msn en toen ik daar wat van zei reageerde hij nogal kortaf "ja zij spoort niet, het zal allemaal wel."

Ik kan me voorstellen dat het voor hem niet leuk is als zijn ex hem de hele dag loopt te stalken en op zijn accounts zit en dat hij dan ook nog hele tijd aan mij uit moet leggen dat hij het niet is, maar een duidelijke reden dat hij zijn wachtwoorden niet verandert, heb ik niet.
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
pi_98309338
Mis vind hij de aandacht van zn ex nog wel leuk en de aandacht van een meisje erbij..
Je kan ervoor kiezen om je zo niet te laten behandelen en het contact te verbreken.
pi_98309404
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 21:13 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Mis vind hij de aandacht van zn ex nog wel leuk en de aandacht van een meisje erbij..
Je kan ervoor kiezen om je zo niet te laten behandelen en het contact te verbreken.
Hoe het op mij overkomt, ergert hij zich dood aan haar.
Als ze belt duwt hij weg, als ze er bij is als we met een groepje buiten zijn dan negeert hij haar.
Als hij de telefoon al op neemt dan is het alleen om te zeggen dat hij haar niet meer moet.

Juist daarom snap ik het niet. En hij heeft gezegd mij leuk te vinden en zo gedraagt hij zich ook als we samen zijn, maar vandaag doet hij erg raar.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 21:19:47 #6
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_98309658
Waar zal ik beginnen....
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_98309890
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 21:11 schreef fairytalessuck het volgende:

[..]

Dat heb ik ook al aan hem gevraagd, in eerste instantie zei hij: ze kent alleen het wachtwoord van m'n facebook en daar zit ik toch niet op, dus maakt niet uit.

Nou zat zij dus ook op zijn msn en toen ik daar wat van zei reageerde hij nogal kortaf "ja zij spoort niet, het zal allemaal wel."

Ik kan me voorstellen dat het voor hem niet leuk is als zijn ex hem de hele dag loopt te stalken en op zijn accounts zit en dat hij dan ook nog hele tijd aan mij uit moet leggen dat hij het niet is, maar een duidelijke reden dat hij zijn wachtwoorden niet verandert, heb ik niet.
Zoiets is een kleine moeite en het scheelt een heleboel gezeur. Dus de enige conclusie die voor mij een beetje logisch lijkt, is dat hij de aandacht wel leuk vindt. Ook al laat hij, als jij er bij bent, anders blijken.
Who motivates the motivator?
pi_98310551
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 21:24 schreef Spouwerranger het volgende:

[..]

Zoiets is een kleine moeite en het scheelt een heleboel gezeur. Dus de enige conclusie die voor mij een beetje logisch lijkt, is dat hij de aandacht wel leuk vindt. Ook al laat hij, als jij er bij bent, anders blijken.
Ja, dat dus.
pi_98311126
quote:

[..]

Begin het ook een beetje te denken. Plus dat een extra neukbron uiteraard nooit weg is. Als je van iemand af wil komen doe je niet zo laconiek.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 21:55:40 #10
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_98311412
Was mijn ex vriendin maar zo plakkerig :Y

TS gewoon een trio voorstellen, dat sust de gemoederen wel ^O^
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
pi_98314497
quote:

[..]

Dit dus. Het kan zo dat hij, wanneer jij er niet bij bent, wel de telefoon oppakt en met haar gaat praten.
pi_98316537
Misschien is hij niet helemaal eerlijk en is zijn ex niet zijn ex , en neukt die jullie allebei.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 23:37:21 #13
277627 Seven.
We are Borg.
pi_98316715
Ik denk dat hij jullie beide aan het lijntje houdt.
Resistance is futile.
pi_98317215
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 22:56 schreef TheaTraal het volgende:

[..]

Dit dus. Het kan zo dat hij, wanneer jij er niet bij bent, wel de telefoon oppakt en met haar gaat praten.
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 23:34 schreef formerjellybean het volgende:
Misschien is hij niet helemaal eerlijk en is zijn ex niet zijn ex , en neukt die jullie allebei.
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 23:37 schreef Seven. het volgende:
Ik denk dat hij jullie beide aan het lijntje houdt.
Daar heb ik zelf ook al over na zitten denken en ik zal niet zeggen dat het niet zo is.
Maar dan snap ik niet waarom hij/zij op zijn msn zit en dan allemaal dingen loopt te zeggen dat hij een vriendin heeft en dat ik uit de buurt moet blijven, terwijl als hij bij mij is (ook als we met een groepje zijn) hij heel anders doet.
Mij lijkt dan dat hij zowel op msn als irl hetzelfde zou doen? Daarom denk ik dat zij het is, ook omdat ze net weer allemaal dingen zei die helemaal niet klopten met wat ik hem verteld had.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 23:47:16 #15
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_98317264
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 23:46 schreef fairytalessuck het volgende:

[..]

[..]

[..]

Daar heb ik zelf ook al over na zitten denken en ik zal niet zeggen dat het niet zo is.
Maar dan snap ik niet waarom hij/zij op zijn msn zit en dan allemaal dingen loopt te zeggen dat hij een vriendin heeft en dat ik uit de buurt moet blijven, terwijl als hij bij mij is (ook als we met een groepje zijn) hij heel anders doet.
Mij lijkt dan dat hij zowel op msn als irl hetzelfde zou doen? Daarom denk ik dat zij het is, ook omdat ze net weer allemaal dingen zei die helemaal niet klopten met wat ik hem verteld had.
Hij weet gewoon niet wat hij wil en veranderd constant van gedachten.
pi_98317845
Waarschijnlijk omdat zijn vriendin dan bij hem is en hij haar om haar te sussen zegt dat jij achter hem aanzit en bij haar dus in het goede boekje wil komen door juist te zeggen dat die jou niet wil.
Kortom hij speelt jullie tegen elkaar uit.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 01:10:18 #17
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_98321359
Hij eet van 2 walletjes.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  zaterdag 18 juni 2011 @ 01:10:48 #18
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_98321382
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 01:10 schreef Catbert het volgende:
Hij eet van 2 walletjes.
Wie zou dat nou niet doen als het kon?
  zaterdag 18 juni 2011 @ 01:12:11 #19
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_98321438
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 01:10 schreef stefanhaan het volgende:
Wie zou dat nou niet doen als het kon?
Het "kan" altijd?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  zaterdag 18 juni 2011 @ 01:12:52 #20
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_98321462
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 01:12 schreef Catbert het volgende:

[..]

Het "kan" altijd?
Licht eraan als je 2 chicks hebt die jou allebei leuk vinden dan wel maar als je maar 1 chick hebt atm die je leuk vind word het lastig. dan moet je weer zo gaan jagen.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 01:15:22 #21
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_98321558
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 01:12 schreef stefanhaan het volgende:
Licht eraan als je 2 chicks hebt die jou allebei leuk vinden dan wel maar als je maar 1 chick hebt atm die je leuk vind word het lastig. dan moet je weer zo gaan jagen.
Ik denk niet dat de TS behoefte heeft aan verhalen hoe lastig het is om te kunnen regelen dat je vreemdgaat eerlijk gezegd.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 01:15:37 #22
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_98321567
denk het ook niet
pi_98322821
Het probleem is volgens mij dat jij geen grenzen stelt. Dat hij 20 x per dag wordt gebeld, daar heb jij toch geen last van? Maar als het jullie samenzijn beïnvloed, vraag dan of hij zijn mobiel uitzet. Als hij dat niet doet, tja, misschien moet hij dan eerst zijn zaakjes op orde krijgen voordat hij met jou in zee gaat.

Als jij rare berichten via zijn Facebook of msn account krijgt, dan blokkeer je die accounts. Hij kan dan zelf een nieuwe aanmaken.
Tout comprendre ce n'est pas tout pardonner.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 05:28:25 #24
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_98325062
love songs suck and fairy tails aren't trueeeeeeeeee
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
  zaterdag 18 juni 2011 @ 09:54:11 #25
277627 Seven.
We are Borg.
pi_98326036
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 23:46 schreef fairytalessuck het volgende:

[..]

[..]

[..]

Omdat hij haar laat denken dat ze nog samen zijn.
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')