abonnement Unibet Coolblue
pi_112812645
Mooi, dan blijf ik nog even op :P fingers crossed...
pi_112815066
Godver ik word hier helemaal nerveus van en ik krijg niet eens mail, moet donderdag gewoon duimen voor kaartjes :')

Wel fucked, ik heb tentamens dus ik heb een vriend van me gevraagd kaartjes te scoren. Ik heb het altijd graag zelf in de hand :P

Hoe snel was Ahoy uitverkocht vorige keer? Ik flip namelijk helemaal de pan uit als ik geen kaartje heb, ik ben verslaafd aan Muse.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_112815178
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 23:04 schreef Catwoman1986 het volgende:
Godver ik word hier helemaal nerveus van en ik krijg niet eens mail, moet donderdag gewoon duimen voor kaartjes :')

Wel fucked, ik heb tentamens dus ik heb een vriend van me gevraagd kaartjes te scoren. Ik heb het altijd graag zelf in de hand :P

Hoe snel was Ahoy uitverkocht vorige keer? Ik flip namelijk helemaal de pan uit als ik geen kaartje heb, ik ben verslaafd aan Muse.
Het is nog niet helemaal voorbij, er zouden morgen ook nog mails verstuurd worden. Pas als je een mail krijgt dat je geen kaartjes hebt weet je het zeker...
pi_112815300
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 23:05 schreef RvS-Coldplay het volgende:

[..]

Het is nog niet helemaal voorbij, er zouden morgen ook nog mails verstuurd worden. Pas als je een mail krijgt dat je geen kaartjes hebt weet je het zeker...
Nee ik bedoel, ik heb niet meegedaan met die mailactie want geen creditcard. Dus ik krijg echt geen mail :P Maar ik vind het voor jullie allemaal zo spannend en ik word gek bij het idee dat het donderdag wel eens heel hard kan gaan!
Vandaar dus ook mijn vraag of iemand nog enig idee heeft hoe snel Ahoy was uitverkocht.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_112815358
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 23:07 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Nee ik bedoel, ik heb niet meegedaan met die mailactie want geen creditcard. Dus ik krijg echt geen mail :P Maar ik vind het voor jullie allemaal zo spannend en ik word gek bij het idee dat het donderdag wel eens heel hard kan gaan!
Vandaar dus ook mijn vraag of iemand nog enig idee heeft hoe snel Ahoy was uitverkocht.
ow hahah, Nou ja ik ga pitten nu. Hoop echt dat als ik morgen wakker wordt dat ik mail heb met kaartjes...
pi_112815430
Zal voor je duimen! Truste :)
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_112817422
Heb ook nog geen mail gehad...hoop zo dat het gelukt is!!
pi_112821216
Ziggo Dome binnen, van Antwerpen nog niks gehoord. Hopen!
pi_112822651
Hier nog niks gehoord van Ziggo Dome...
Bleuh.
  woensdag 13 juni 2012 @ 08:21:00 #285
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_112823426
;(

quote:
Thank you for applying for Muse tickets for the above date. Unfortunately, due to a very high demand for tickets, your application was not successful.

If your bank held the funds for the tickets you applied for during the pre-authorisation process, these will now have been released.

We would still like to offer you the chance to see Muse on their forthcoming tour, so we have arranged for you to have access to an exclusive early bird pre-sale.
*O*
Als nu maar niet zo'n idioot die links gaat verspreiden...
Dat is toch helemaal niet zo relevant joh
pi_112825266
Niet ingeloot. Ach als ik ze morgen maar heb maakt het me niet zoveel uit. Zo niet tsja, dan word ik gek. Zeker als er weer allemaal dat volk is dat die kaartjes weer gaat opkopen voor het doorverkopen voor woekerprijzen.
Patat Friet
pi_112825359
Ik heb nog steeds geen mail gehad, begin een beetje bang te worden dat er iets fout is gegaan of iets dergelijks..
pi_112825463
Antwerpen ook binnen!

Nu is het zo dat ik in Ziggo Dome liever goede zitplekken heb. DohanJerksen, kun jij daar via die exclusieve pre sale aankomen? Dan wil ik namelijk wel ruilen. (Of iemand anders)
pi_112825509
Geld afgeschreven maar geen tickets :( wat een bout systeem!
pi_112825726
Ik zie nu ook dat het geld bij mij is afschreven. Kan ik daaruit concluderen dat ik tickets heb, of hebben ze bij iedereen het geld afgeschreven om het vervolgens mij sommige mensen weer terug te storten?
pi_112826343
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 10:15 schreef gobbledigook het volgende:
Ik zie nu ook dat het geld bij mij is afschreven. Kan ik daaruit concluderen dat ik tickets heb, of hebben ze bij iedereen het geld afgeschreven om het vervolgens mij sommige mensen weer terug te storten?
Ik denk dat we het terug gestort krijgen inderdaad.
pi_112826388
Ik hou echt m'n hart vast hoor :') Ik kom er nooit door, moet bij grotere evenementen steeds via via kaartjes kopen omdat ik er nooit doorheen kom. Gelukkig wel altijd eerlijke mensen getroffen O+
Tap tap tap
pi_112826640
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 10:35 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ik denk dat we het terug gestort krijgen inderdaad.
Zuur... ben nu eigenlijk bang dat er iets fout is gegaan en ik helemaal geen mail meer krijg, maar dan krijg ik dus ook geen link voor de pre-sale. :{
pi_112828036
Hoe willen ze die pre-sale ook doen. Morgen om 0900 ipv 1000?
  woensdag 13 juni 2012 @ 11:58:27 #295
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_112829576
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 10:06 schreef Extrawelt het volgende:
Antwerpen ook binnen!

Nu is het zo dat ik in Ziggo Dome liever goede zitplekken heb. DohanJerksen, kun jij daar via die exclusieve pre sale aankomen? Dan wil ik namelijk wel ruilen. (Of iemand anders)
Helaas. Ik had me ingeschreven voor Antwerpen en heb dus alleen daar een presale link van. Is dichterbij voor mij en ik gok er gewoon op dat er nog een leg komt in het voorjaar. Ga ik dan wel wat vaker. Vind dat ze nu ook weinig in de buurt van Dusseldorf/Keulen komen... Sta ik wel van te kijken.

Vind het maar een baggersysteem. Niet omdat ik geen kaarten hv maar ze moeten het gewoon doen als 2 jaar geleden. Op = op in de presale...
Dat is toch helemaal niet zo relevant joh
pi_112830493
Ik vrees dat ze gewoon het Gelredome oid moeten doen. Blijkbaar zijn het Sportpaleis en Ziggo Dome al wat te klein voor Muse. Ik moet morgen gewoon bidden voor tickets, dat irriteert me mateloos. Op de site van het Sportpaleis staat een hele guide hoe je kans het grootste is. Pfft.
pi_112832000
Voor iedereen die nog geen mail heeft gehad: http://www.crowdsurge.com(...)at=muse&type=lottery

Ik heb ze gemaild en had binnen 5 minuten een reactie. Heb helaas geen kaarten :( Maar wel de link van de presale nu, dus ik ga heel erg hopen dat het lukt!
pi_112833646
Ik had er vertrouwen in, maar als ik hier lees wordt het bijna onmogelijk ;(
pi_112834034
quote:
9s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:33 schreef Piles het volgende:
Ik had er vertrouwen in, maar als ik hier lees wordt het bijna onmogelijk ;(
Positief blijven, hoor! ^O^
Er zijn in totaal 17.000 kaarten beschikbaar waarvan maar een klein aantal via de loterij en presale vergeven worden.

Enne... ik wil me nergens mee bemoeien, maar ik zou het wel tof vinden als de mensen die een presale link hebben die (nadat ze zelf natuurlijk kaarten hebben gescoord!) via PM met andere fans in dit topic zouden delen. Liever dat de kaarten naar fans gaan, dan naar de zwarthandel. O-)
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_112834081
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:56 schreef gobbledigook het volgende:
Voor iedereen die nog geen mail heeft gehad: http://www.crowdsurge.com(...)at=muse&type=lottery

Ik heb ze gemaild en had binnen 5 minuten een reactie. Heb helaas geen kaarten :( Maar wel de link van de presale nu, dus ik ga heel erg hopen dat het lukt!
Bedankt voor die link. Maar helaas, niet ingeloot. ;(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')