abonnement Unibet Coolblue
pi_98303322
Hoi.

Ik ben een jongen, 20. Ik ken een jongen van 18.

We hebben vijf weken met elkaar gedatet. Dat was super. Hij overspoelde mij met smsjes, whatsapps en ook in het 'echte leven' verklaarde hij mij de liefde. ik was zijn alles. de ware. we zouden voor altijd samenblijven. hij zag het helemaal zitten.

ik niet. in tegenstelling tot hem, ben ik pas net 'actief' in de gayscene. ik wilde vrij zijn. ik reageerde ook altijd koel en afstandelijk, beantwoordde zijn liefde ook niet. toch bleef hij volhouden. na een zoveelste ruzie (we hadden altijd gedoe over elkaar vertrouwen), besloten we ermee te stoppen. het werkte gewoon niet. hoewel we nooit een relatie hadden, trok hij het niet meer. en ik was hem zat. Die nacht zoende ik met heel veel andere jongens op een avond. ik heb zelfs een jongen gepijpt. De volgende ochtend had hij echter spijt gekregen en wilde hij het weer proberen, totdat hij hoorde wat er gebeurd was..

hij was kapot toen hij dit hoorde. hij voelde zich vernederd. kon er dagen niet van slapen. was kotsmisselijk. ik had alles kapot gemaakt. pas toen realiseerde ik me hoe graag ik hem wilde. wat ik gedaan had. wat voor een zak ik ben.

vervolgens braken er drie rare weken aan. dan wilde hij weer afspreken, maar zei ik dat ik dat niet wilde. dan wilde ik weer afspreken, zag hij dat niet zitten, omdat ik had aangegeven klaar met hem te zijn. in de tussentijd leerde hij een jongen kennen met uitgaan. zoenen deden ze echter niet, want dan had "mijn ex" het gevoel mij definitief kwijt te raken, ofzo. Hij kon het iig niet aan en heeft die jongen toen afgewezen. DACHT ik..

uiteindelijk toch afgesproken en het proberen uit te praten. dat werkte niet helemaal. hij was boos, maar ik had het gevoel dat de liefde er nog wel was. toch reageerde hij zo fel, en haatdragend (het was de eerste keer dat we elkaar zagen na het 'vreemdgaan), dat ik niet dacht dat het ooit nog goed zou komen. tot mijn grote verbazing smste hij diezelfde avond nog, en kwam er een leuk smscontact op gang. sterker nog: we zouden zelfs weer samen op stap gaan.

we zouden dat weekend (een dag later!!) weer gaan afspreken. tot mijn grote verbazing kwam hij echter opdagen met een jongen, zijn nieuwe vriend. ik vond het kut. negeerde ze allebei. om te laten zien dat het me niet boeide, zoende ik voor zijn neus met een andere jongen. zijn gezicht verkrampte en hij kwam meteen naar me toe met een kutopmerking erover. een negatieve opmerking over die jongen. de rest van de avond hebben we niet meer met elkaar gepraat. hij probeerde het wel, maar ik negeerde hem gewoon en keek hem vol haat aan. ik verachtte hem.

een dag later hoorde ik dat ze een relatie hadden. nu staat zijn facebook vol met teksten over die jongen. maar zoals maandag begint hij wel weer een msngesprek met mij, en stuurt hij liedjes over de liefde naar mij. daarnaast zegt hij dat ik gewoon haatdragend doe, omdat ik hem terug zou willen. dat denkt hij. ik heb gezegd dat dat niet zo is, dat ik het een loser vind. voor de rest doen we gewoon leuk tegen elkaar. hij vroeg meteen wie die jongen was met ik gezoend had, of het serieus was, en dat ik die jongen vast veel knapper vond dan hem? hij vroeg ook of het een goede vervanger voor hem was. en voor 'de grap' zegt hij dingen als: aaah, ik hou ook van jou hoor .(L)

wat is dit? hij is toch zooooooooooo gelukkig met die nieuwe jongen? die overigens totaal NIET aan zijn 'vereisten' voldoet, wat hij in zijn allereerste vriendje zocht. sowieso wilde hij altijd 3 maanden daten voor een relatie, dat is nu 3 uur geworden...

Ik weet niet wat ik moet doen. Ik zie ze zaterdag weer. Ik wil sowieso aardig/leuk gaan doen, geen zin in ruzie. Maar zou die echt op die jongen verliefd zijn en mij ineens vergeten zijn? Ik was zijn grote liefde, zei hij altijd. Ik vind het zo bizar. Ik wil hem terug, maar ik heb niet het gevoel dat hij dat nog wil...
pi_98306599
Overigens gaf hij na die bewuste nacht (waarin in "vreemdging") meteen aan vrienden te willen blijven, aangezien hij mij te bijzonder vond om geen contact meer te hebben in de toekomst. En dat hij nooit zulke goede dagen heeft gehad als de tijd met mij. Want ALS we samen waren, was het altijd wel heel goed/mooi. :)
pi_98309438
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 18:49 schreef JaapLiekefan het volgende:
Hoi.
"......."
de rest van de avond hebben we niet meer met elkaar gepraat. hij probeerde het wel, maar ik negeerde hem gewoon en keek hem vol haat aan. ik verachtte hem.

een dag later hoorde ik dat ze een relatie hadden. nu staat zijn facebook vol met teksten over die jongen. maar zoals maandag begint hij wel weer een msngesprek met mij, en stuurt hij liedjes over de liefde naar mij. daarnaast zegt hij dat ik gewoon haatdragend doe, omdat ik hem terug zou willen. dat denkt hij. ik heb gezegd dat dat niet zo is, dat ik het een loser vind. voor de rest doen we gewoon leuk tegen elkaar. hij vroeg meteen wie die jongen was met ik gezoend had, of het serieus was, en dat ik die jongen vast veel knapper vond dan hem? hij vroeg ook of het een goede vervanger voor hem was. en voor 'de grap' zegt hij dingen als: aaah, ik hou ook van jou hoor .(L)

".....". Ik vind het zo bizar. Ik wil hem terug, maar ik heb niet het gevoel dat hij dat nog wil...
_O- dit topic :')
pi_98312640
Euh, ik was zo kwaad op hem, omdat wij weer leuk aan het smsen waren en samen zouden uitgaan, maar hij ineens die ochtend afhaakte. Vervolgens komt hij met een vriendje (waar ik het bestaan niet van afwist) ineens bij mij en mijn vrienden staan. Vind je het heel gek dat ik dan pissed off ben?
pi_98313141
Ik ben eigenlijk een beetje verbaasd over het grote aantal andere jongens die in het spel zijn. Als je hem echt leuk had gevonden, had je het wel uit je hoofd gelaten om een ander te pijpen, zo denk ik. Kies maar: Of trouw in een relatie, of een open relatie, of geen relatie, maar maak elkaar duidelijk wat jullie willen...
pi_98313361
Dat is ook zo. Maar ik had vrijwel geen ervaring toen ik hem ontmoette. En hij heeft 15+ qua seks gehad, en 50+ qua zoenen. Hij ging ook vaak zonder mij op stap, met andere gays. Ik vertrouwde hem niet en dacht hij mij bedroog. Omdat het dus zo'n flirt is.

Daarover hadden we altijd ruzie. Toen heeft hij iets verkeerds gedaan (wat doet er niet echt toe, iig vertrouwde hij mij niet en veroorzaakte hij een ruzie tussen mij en een jongen, omdat hij jaloers was op ons contact), waarna we dus besloten om ermee te kappen.

Ik ben pas NADAT we dat besloten hadden, met andere jongens gaan zoenen...
pi_98313398
En ik kan hem toch beter niet zeggen wat ik voel/denk? Hij heeft nu een vriendje. Blijkbaar is dat wat hij wil. Dan moet ik dat toch maar accepteren?
pi_98313449
Op een dag kijk je hierop terug en denk je: "Jezus, wat een partij kinderachtig gedoe was dat destijds zeg."
  vrijdag 17 juni 2011 @ 22:37:07 #9
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_98313467
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 22:36 schreef Friek_ het volgende:
Op een dag kijk je hierop terug en denk je: "Jezus, wat een partij kinderachtig gedoe was dat destijds zeg."
Dit dus :+
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_98313495
Dat weet ik wel zeker. Dat denk ik nu al. Daarom ga ik morgen gewoon heel normaal doen. En leuk enzo.

Maar jullie advies is dus: vergeet het en ga verder met je leven? Dit is zo kinderachtig, dat valt niet meer te redden? Ofzo?
  vrijdag 17 juni 2011 @ 22:38:32 #11
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_98313534
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 22:37 schreef JaapLiekefan het volgende:
Dat weet ik wel zeker. Dat denk ik nu al. Daarom ga ik morgen gewoon heel normaal doen. En leuk enzo.

Maar jullie advies is dus: vergeet het en ga verder met je leven? Dit is zo kinderachtig, dat valt niet meer te redden? Ofzo?
Je wordt vanzelf 21 en dan is de wereld weer anders!
en 22, 23, 26, 30....
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_98313605
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 22:37 schreef JaapLiekefan het volgende:
Maar jullie advies is dus: vergeet het en ga verder met je leven? Dit is zo kinderachtig, dat valt niet meer te redden? Ofzo?
Jazeker. Ga gewoon lekker genieten van je jeugd, sta toch niet zo stil bij de drama van eerste beste kerel. Neem dit alles met een flinke korrel zout.
pi_98313637
Maar hij wil graag vrienden blijven? Moet ik dat dus ook niet meer willen? Gewoon het contact verbreken?
pi_98313810
Geen vrienden blijven met exen of mensen die je niet vertrouwen kan. Mocht je al een type voor een relatie zijn, dan komt er vanzelf wel iemand op je pad.
pi_98313994
Maar we hebben het super leuk samen gehad? Kunnen goed met elkaar praten?

Ik zie nu trouwens wel in dat dit ik gewoon verder moet gaan met m'n leven en het inderdaad maar met een korrel zout nemen. :)
pi_98314154
Jullie hebben straks allemaal aids? Jemig, wat een slettebakken allemaal.
pi_98314225
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 22:40 schreef JaapLiekefan het volgende:
Maar hij wil graag vrienden blijven? Moet ik dat dus ook niet meer willen? Gewoon het contact verbreken?
We hebben hier geen handleiding voor je leven liggen hè. :+ Besef trouwens ook goed dat vrienden nooit vrienden blijven als ze eenmaal aan seks/liefde hebben gedaan. Ik zou zeggen: ga eens serieus met hem om de tafel zitten en spreek je verwachtingen uit. Verwachtingen over hem, jouzelf en hoe je een toekomst ziet. Zeg erbij ook dat je genoeg hebt van het kinderachtige gedoe (o.a. van het opzettelijk jaloers maken). Mocht hij daarin meegaan is dat mooi, mocht hij daar geen zin in hebben dan ga je gewoon verder.

Wat ik trouwens een beetje teruglees in je verhaal is dat je een beetje eigenwaarde mist. Je impliceert door je gebrek aan ervaring op seksueel gebied dat je (eigen)waarde afgemeten kan worden aan de hand van de kwaliteit/kwantiteit van sekspartners. Maakt dat ècht uit, wie en wat je inmiddels geneukt hebt? Sta daar gewoon boven. Je bent een leuke vent om wie je bent, niet om waar je je je lul in gestoken hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-06-2011 22:53:17 ]
  vrijdag 17 juni 2011 @ 23:11:58 #18
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_98315299
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 22:51 schreef Friek_ het volgende:
Je bent een leuke vent om wie je bent, niet om waar je je je lul in gestoken hebt.
Lol, mooie uitspraak!
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_98315339
Dat was inderdaad zo. Ik dacht dat hij mij bedroog met andere jongens. Dat is me al eerder gebeurd. Ik wilde niet nog een keer die vernedering voelen.

Later bleek dat hij mij nooit bedrogen heeft. En ik weet nu dat het aantal jongens totaal geen voldoening geeft.
pi_98315574
Als het vertrouwen er in het begin al niet is, is het gedoemd te mislukken. Je kunt het alleen een tweede kans geven als jullie daar allebei achter staan en elkaar helemaal vertrouwen. Ik heb niet het idee dat dit het geval is.
pi_98315630
Weet ik. Maar ik wil hem wel gewoon in mijn leven houden. Ik heb nog nooit met een jongen zo'n klik gehad. Urenlang praten... lachen, alles. Hij wil ook nog graag contact.
pi_98317747
Vraag niet om advies als je het eigenlijk niet wilt.
pi_98320949
Je klinkt als een 15 jarig pubermeisje die niet weet wat ze wil.
Geloof er geen zak van dat je 20 bent.

Wil je hem nu terug of niet?
Zo ja, zeg dat je spijt hebt van wat je hebt gedaan. Dat dit allemaal nieuw voor je is. En vertel wat je voor hem voelt.
Wil hij niks met jou: verbreek al het contact, anders geeft dit alleen maar drama.

Als je hem niet terug wilt: verbreek al het contact, anders geeft dit alleen maar drama
pi_98337092
Ja, ik weet het. Ik ga vanavond met hem praten. Vanavond: D-day!
pi_98337533
euhm wat dacht je van eerlijk zijn...

Je zegt dat je hem terug wilt, als hij iets zegt zeg jij dat het niet waar is, daarmee lieg je dus.. Volgens mij is eerlijkheid de basis van vertrouwen en een relatie...

Ik vind dat jullie erg moeilijk doen, zeg hem dat je hem leuk vind en dat je er alles voor wil doen om het wat te laten worden, maar dat dan wel wederzijds moet zijn.

Als hij daar negatief op reageert dan gewoon andere vrienden zoeken..
Overigens zeg hem dat in real life zonder zijn vriendje er bij..
  zaterdag 18 juni 2011 @ 17:02:46 #26
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_98338509


Daarom heb ik de oplossing voor je probleem. Regel een kneiterlekker wijf en word hetro
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_98349282
En, is het nog gelukt allemaal?
pi_98349842
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 17:02 schreef Nicksanders het volgende:
[ afbeelding ]

Daarom heb ik de oplossing voor je probleem. Regel een kneiterlekker wijf en word hetro
Ja, vrouwen zijn een stuk makkelijker :') _O-

Was ik maar gay... ;(
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_98377617
Hij had een haatcampagne tegen me opgezet, haha. Onze gemeenschappelijke vrienden waren er nogal klaar mee. Toen hebben we het bijgelegd. Voor de rest een hele leuke avond gehad samen. :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')