Ja ja, hier komt weer een goede klacht

Ik dus eergisteren vier broeken bestellen, want het was die avond goedkoper, als in korting, dus waarom 1 of 2 halen als je ook het dubbele kan halen! Uiteraard zo FOK!s als ik ben ging ik het niet halen in de winkel maar via internet bestellen, want dan heb ik teminste zekerheid dat ik het product kan vinden. Ik had verder geen broeken van dat merk en het ook nooit gepast.. heb ze dus best op de gok betreffende maat gekocht.
Die broeken werden dus vandaag zo bezorgd, pas ik de eerste twee. En m'n gezichtuitdrukking was ongeveer zo '

' beide pastte goed en zagen er mooi uit. Daarna pastte ik die andere twee broeken.. die zag er heul niet zo lelijk uit op die site! Waren ook echt nog van die broeken met ritssluiting i.p.v. knopen, erg ouderwets. De wassing(je weet wel die kleuren) was ook verweg van modern. Die laatste pastte zelfs niet eens, eerlijk gezegd ben ik daar blij om ook. Wat een afschuwlijk lelijke broek

Klacht: Broeken die nog ouderwetse ritssluittingen hebben i.c.m. lelijke wassing