abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 juni 2011 @ 16:35:03 #1
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_98298436
Sinds een paar maandjes wordt een van m'n onderbenen ontsiert door roestbruine vlekjes. Helaas een ziekte waar niets aan te doen is. (Ook niet besmettelijk overigens).
Een bruin tintje maakt deze vlekken minder zichtbaar, en aangezien mijn benen niet/amper kleuren van de echte zon, dacht ik: zelfbruiner!

Maar wat is nu een goeie zelfbruiner?

Over Garnier Ambre Solaire lees ik zoveel goede, als slechte dingen. Geldt ook voor de L'Oreal zelfbruiners.
Die van Lancome schijnt wel heel goed te zijn, maar is meteen 30+ euro. En da's wel erg veel.

Ben wel benieuwd welke zelfbruiners de LIF-ers gebruiken, en wat de ervaringen zijn :)
(Un)masking for the greater good.
pi_98298643
ik gebruikte voor mijn benen altijd gewoon die van dove (voor donkere huid, terwijl ik lichte huid heb) of axe (ja die voor mannen :P ) en dan 2x per week smeren ofzo.

echter is het met zelfbruincreme wel zo als je dit blijft gebruiken gaat het er heel lelijk uitzien en krijg je uiteindelijk nog meer vlekken :{
maar wel handig voor als je eens naar een feestje gaat en je wil met de benen bloot :P
  vrijdag 17 juni 2011 @ 16:45:46 #3
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_98298854
Dat is het een beetje. M'n vriend en ik trouwen volgende week en gaan daarna op huwelijkreis. M'n vriend houdt van rokjes en ziet me er graag in, maar die ontsierende vlekken houden me een beetje tegen.
Daarnaast zijn m'n benen ook nog eens erg wit. Dus op beide vlakken kunnen ze wel wat kleur gebruiken.

Maar idd, er zitten vlekke genoeg op m'n been. Hoeven niet nog meer bij :X
pi_98299052
Ik heb Vichy Lipidiose Nutri-Sun Body Milk (200 ml ongeveer ¤15,00).

Werkt perfect! Gaat wel langzaam, is wel 4 dagen 1 keer smeren en dan zie je het. Maar het ruikt heerlijk, het zit prachtig, geen strepen en mooie teint!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  vrijdag 17 juni 2011 @ 17:20:32 #5
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_98300397
Langzaam is niet erg. Als het maar egaal wordt, en bruin natuurlijk :)
Ik weet dat de apotheek Vichy verkoopt, maar dat kan je volgens mij niet 'gewoon' bij de Etos ofzo krijgen. Wie weet bij de Douglas. Eens kijken morgen. Bedankt!
pi_98310246
wat ik vroeger weleens deed als ik ging stappen en mn benen waren niet bruin genoeg,
was cheap ass foundation mixen met bodylotion _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')