whot?quote:
Nou, dan gaat make up hem dus echt nooit worden bij mijquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
als ik een paar weken geen makeup draag en dan weer wel dan gaat mascara ook jeuken bij mij.
kan aan een aantal dingen liggen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:04 schreef Inu het volgende:
Maar SQ, zou je eens kunnen vragen waarom make-up altijd jeukt bij mij? En dan echt alle make-up, ook mascara
goede vraag maar ik heb inu al een tijdje niet meer gezienquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:12 schreef -moppie- het volgende:
zit er nu een dikke plooi tussen haar neus en ruimte tussen d'r ogen?!
welke smaak was het?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
jawelik dacht ik probeer een nieuwe smaak maaruhm muuu
maar dan ook ECHT goor.
garnaal ieuwwwwwquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:14 schreef -moppie- het volgende:
[..]
welke smaak was het?
we eten eigenlijk alleen maar de kip
het scheelt dan weer dat ze per stuk maar 39 cent ofzo kosten.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
garnaal ieuwwwww
volgende keer neem ik ook weer kip
en ik had er twee gekochtbitches
Goedkope rommel koop ik niet... Of tenminste, niet de 5 euro mascara van de Kruidvat oid... Mn laatste nieuwe was eentje van Bourjois volgens mij, maar die is idd alweer te oud om te gebruikenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kan aan een aantal dingen liggen.
1. je hebt een hele gevoelige huid en hebt hypo-allergeen spul nodig
2. je smeert er veel te veel op
3. je gebruikt oud spul dat bedorven is
4. je gebruikt goedkope rommel
Nu heb ik ook zin in noodles... En idd, alleen kip en groente zijn te eten, de rest is smerig...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:14 schreef -moppie- het volgende:
[..]
welke smaak was het?
we eten eigenlijk alleen maar de kip
etos heeft ook fijne mascara voor gevoelige ogen, 2 euro ofzo maar maar hij's wel superfijn.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:15 schreef Inu het volgende:
[..]
Goedkope rommel koop ik niet... Of tenminste, niet de 5 euro mascara van de Kruidvat oid... Mn laatste nieuwe was eentje van Bourjois volgens mij, maar die is idd alweer te oud om te gebruiken![]()
Misschien als ik een keertje echt wil make uppen dat ik dan maar eens hypoallergeen spul koop ofzoTot die tijd doet ik het wel met mn gewone blauwe kijkers
EHECquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
etos heeft ook fijne mascara voor gevoelige ogen, 2 euro ofzo maar maar hij's wel superfijn.
en nu weer leren, heb maar komkommer gepakt als vervanging voor de noodles.ciaooo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |