SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.even een samenvatting van wat er gebeurt is:
Ik zou uiteindelijk gisteravond bij die chick blijven slapen. maar dit is door een stomme smoes van haar niet door gegaan. nu vraag ik mij af hoe ik verder moet.
laatste posts uit het vorige topic:quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:11 schreef gogosweden het volgende:
[..]
klopt.
hier mijn verhaal. :
echt, srsly 2 minuten voor ik wegging (naar school. op dat moment nog 9 uur voordat ik daadwerkelijk bij haar zou gaan slapen) komt ze met een kutexcuus. dat ze niet wou dat er 2 mensen bij haar zouden slapen. maar het mooie is dat ze eerst tegen mij had gezecht dat ik daar kon blijven slapen, en die vriendin die er nog bij zou komen 4 straten verderop woont. (daar had dus bij mij al een belletje moeten gaan rinkelen)
Dus ik moest in 5 minuten tijd iets anders fixen om te blijven slapen of dat ik met iemand mee kon rijden. gelukkig ging dat redelijk makkelijk.
maarja het gaat om het idee. 1. ze zegt eerst dat ik daar kan slapen 2. ze zecht dat er nog een andere chick bij komt slapen omdat ze niet alleen met mij in een kamer wil slapen (zou toen al afhaken maar ben doorgegaan omdat ik het tegendeel wou bewijzen). 3. ze smst 2 minuten voordat ik wegmoet dat ik daar niet kan blijven slapen en ze klonk licht geirriteerd hoewel ik eigenlijk haar niets heb misdaan. 4. Weet ik nog niet. niets meer van haar gehoord zindsdien.
Sorry voor de wat late reactie. maar ik wou dat het mijn avond niet zou verpesten en heb dus lol gemaakt + geslapenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:24 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nou om te beginnen had je niet verliefd moeten blijven op haar. Dat is lastig geloof ik best.
Blijf je dat wel komt er een probleem met jullie vriendschap, aangezien zij jou niet als toekomstige partner ziet en jij haar wel. Dan krijg je verschillende belangen in een vriendschap.
Beste had je het kunnen afkappen..
Toen zij zei dat ze niet alleen met jou in een huis wou slapen, had je je conclusies moeten trekken. Als je goede vrienden bent hoor je dat niet te zeggen en hoor jij dat ook niet te accepteren.Winnaar KLB verkiezingen 2012.
Dit dus. Genoeg andere vrouwenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:06 schreef 2dope het volgende:
Waarom een tweede deel dan? Verder wegkwijnen in nog meer zelfmedelijden?
Move the fuck on.
GMTAquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:30 schreef Karammel het volgende:
Niet zo close meer met haar omgaan. Afstand nemen, het contact heel oppervlakkig houden en geen interesse tonen. Toon in plaats daarvan interesse in vriendinnen van haar of mensen in haar directe omgeving.
Vervolgens is de kans groot dat ze je weer interessant gaat vinden. Hoogstwaarschijnlijk zal ze dan weer contact zoeken. Ga hier op in, maar ga nét niet tot het moment waar alles goed lijkt te vallen. Kap het net daarvoor redelijk nonchalant af. Dan zou je namelijk weer te makkelijk zijn. Laat haar vervolgens weer zien dat je goed zonder haar kan en de interesse van haar kant zal enkel toenemen.
Het stomste wat je kan doen is nu wegkwijnen in enorm veel zelfmedelijden, contact blijven zoeken met dat meisje en andere mensen volledig links laten liggen.
GMTA?quote:
best wel handig om dit in mijn achterhoofd te houden voor andere meisjes. maar ik denk dat het met deze niets meer gaat worden.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:30 schreef Karammel het volgende:
Niet zo close meer met haar omgaan. Afstand nemen, het contact heel oppervlakkig houden en geen interesse tonen. Toon in plaats daarvan interesse in vriendinnen van haar of mensen in haar directe omgeving.
Vervolgens is de kans groot dat ze je weer interessant gaat vinden. Hoogstwaarschijnlijk zal ze dan weer contact zoeken. Ga hier op in, maar ga nét niet tot het moment waar alles goed lijkt te vallen. Kap het net daarvoor redelijk nonchalant af. Dan zou je namelijk weer te makkelijk zijn. Laat haar vervolgens weer zien dat je goed zonder haar kan en de interesse van haar kant zal enkel toenemen.
Het stomste wat je kan doen is nu wegkwijnen in enorm veel zelfmedelijden, contact blijven zoeken met dat meisje en andere mensen volledig links laten liggen.
GMTA = Great Minds Think Alikequote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:49 schreef gogosweden het volgende:
[..]
GMTA?
[..]
best wel handig om dit in mijn achterhoofd te houden voor andere meisjes. maar ik denk dat het met deze niets meer gaat worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |