abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98293614
Ook dit jaar weer kunnen we valpartijen verwachten.

De massa van vorig jaar in Etappe 3 was een klassiekertje.
bespreek ze hier
  vrijdag 17 juni 2011 @ 14:42:08 #2
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_98293676
ga je nu allemaal topics lopen openen over dignen die nog niet gebeurt zijn
Wat doe ik hier?
pi_98293705
Ik hoop eigenlijk dat ze allemaal heel blijven. Die Soler ligt nu in coma met een schedelbreuk, ik vind dat niet iets om over te juichen.
Haters gonna hate.
pi_98293836
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 14:42 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat ze allemaal heel blijven. Die Soler ligt nu in coma met een schedelbreuk, ik vind dat niet iets om over te juichen.
sorry ik heb al gewijzigd :@ :{
pi_98308899
vind je het zo leuk om de renners te zien vallen? ik niet namelijk. beetje raar topic dit.
pi_98362625
Liever niet, zeker na alle ongelukken afgelopen tijd :{
Maar zo'n valpartij als Burghardt over die hond, waarbij beide partijen enigszins heel blijven is op zijn tijd wel vermakelijk.
Neil LOVES Carrots!
pi_98363182
Nou in de eerste etappe moeten ze over de Passage du Gois dus daar is wel een kans aanwezig.

Verder al die moraalridders die niet van valpartijen houden; tuurlijk is het vervelend als er letsel is maar zo'n massavalpartij is toch wel mooi om te zien? Dat is hetzelfde in de autosport.
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
pi_98363334
Bij de autosport is de kans veel groter dat de coureur heel blijft, maar bij zware crashes sta ik ook niet meteen te juichen (crashes ala Burti, Sato en Kubica, toen het onzeker was of ie ok was).
Kan er niet van genieten als iemand gewond of dood is, maar de crashes die goed afliepen kijk ik graag terug.
Neil LOVES Carrots!
pi_98363440
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 10:22 schreef Jac0bus het volgende:
Nou in de eerste etappe moeten ze over de Passage du Gois dus daar is wel een kans aanwezig.
Ze rijden daar geneutraliseerd overheen.

quote:
Verder al die moraalridders die niet van valpartijen houden; tuurlijk is het vervelend als er letsel is maar zo'n massavalpartij is toch wel mooi om te zien? Dat is hetzelfde in de autosport.
Mooi om te zien? Niet echt.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Redactie Sport / Supervogel zondag 19 juni 2011 @ 12:14:17 #10
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_98365545
Dit topic :').
pi_98365577
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 10:22 schreef Jac0bus het volgende:
Het hoort er in zekere zin natuurlijk bij, net als sprinten, bergen beklimmen en afdalen. En
ik denk overigens dat als iemand echt goed is dat hij niet snel bij een valpartij ligt, ik vind Armstrong daar een goed voorbeeld van. Stuurmanskunst en alertheid zijn ook kwaliteiten.
pi_98407203
Het is een kwestie van goed in het peloton zitten met wat geluk erbij. Ook alleen kun je vallen.
Haters gonna hate.
pi_98418042
Klopt, daar heb je minder leuke, maar ook leukere voorbeelden van zoals O'grady of die dekselse Gomez Gomez die bijna elk seizoen een smak maakt(e) waarbij hij een hoop botten breekt, Soler en Weylandt ;( , maar ook een Mattias Kessler die meestal doodsmakken maakte maar vaak weer doodleuk opstapte en Burghardt met een salto over een hondje .
Neil LOVES Carrots!
pi_98418251
Ja, of Armstrong door dat weiland. Helaas moest Beloki zo vreselijk vallen om dat mogelijk te maken :( maar het beeld van Armstrong die door de wei crosst en over het slootje springt is onvergetelijk :)
Neil LOVES Carrots!
pi_98639303
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 09:09 schreef Gitank2 het volgende:

Maar zo'n valpartij als Burghardt over die hond, waarbij beide partijen enigszins heel blijven is op zijn tijd wel vermakelijk.
Sandy Casar en Frederik Willems ook goed?

pi_98641220
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 10:27 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Sandy Casar en Frederik Willems ook goed?

Casar won die etappe wel overigens
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_98670994
kan me nog de ettape herinneren die over de http://nl.wikipedia.org/wiki/Passage_du_Gois ging, dat was echt een niet meer normaal
pi_98973573
Was het gisteren nou Iglinsky of Kreuziger die als eerste viel? Over massaal gesproken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')