sorry ik heb al gewijzigdquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:42 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat ze allemaal heel blijven. Die Soler ligt nu in coma met een schedelbreuk, ik vind dat niet iets om over te juichen.
Ze rijden daar geneutraliseerd overheen.quote:Op zondag 19 juni 2011 10:22 schreef Jac0bus het volgende:
Nou in de eerste etappe moeten ze over de Passage du Gois dus daar is wel een kans aanwezig.
Mooi om te zien? Niet echt.quote:Verder al die moraalridders die niet van valpartijen houden; tuurlijk is het vervelend als er letsel is maar zo'n massavalpartij is toch wel mooi om te zien? Dat is hetzelfde in de autosport.
Het hoort er in zekere zin natuurlijk bij, net als sprinten, bergen beklimmen en afdalen. Enquote:Op zondag 19 juni 2011 10:22 schreef Jac0bus het volgende:
Verder al die moraalridders die niet van valpartijen houden; tuurlijk is het vervelend als er letsel is maar zo'n massavalpartij is toch wel mooi om te zien? Dat is hetzelfde in de autosport.
Sandy Casar en Frederik Willems ook goed?quote:Op zondag 19 juni 2011 09:09 schreef Gitank2 het volgende:
Maar zo'n valpartij als Burghardt over die hond, waarbij beide partijen enigszins heel blijven is op zijn tijd wel vermakelijk.
Casar won die etappe wel overigensquote:Op zaterdag 25 juni 2011 10:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sandy Casar en Frederik Willems ook goed?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |